37И
П 18


    Парамонова, Лариса Алексеевна.
    Дошкольное и начальное образование за рубежом. История и современность. [Текст] : Учеб. пособие для студ. пед. вузов / Л. А. Парамонова, Е. Ю. Протасова. - М. : Издательский центр "Академия", 2001. - 240 с. - (Высшее образование). - ISBN 5-7695-0742-Х : 17.50 грн.
ГРНТИ
ББК 74.04(03)
РУБ 37И
Рубрики: дошкільна освіта в зарубіжних країнах
   Педагогіка--педагогічні системи

   США--дошкільна освіта
    Китай--дошкільна освіта

    Франція--дошкільна освіта

    Японія--дошкільна освіта

    Турція--дошкільна освіта

    Фінляндія--дошкільна освіта

фывфывфыв:
реджио-педагогика -- педагогика Реджио Эмилия -- вальдорфська педагогіка -- педагогічні системи


Доп.точки доступа:
Протасова, Екатерина Юрьевна; Монтессорі, Марія (італійський педагог, лікар ; 1870-1952) \о ней\; Фребель, Фрідрих (видатний німецький педагог і теоретик дошкільного виховання, засновник перших дитячих садків ; 1782-1852) \о нем\; Френе, Селестен (видатний французький педагог ; 1896-1966) \о нем\; Малагуцци, Лорис (італ. педагог, теоретик реджио-педагогіки) \о нем\
Экземпляры всего: 3
пед. (1), фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: пед. (1), фб (1), Ч.З.№2 (1)

2
В 48


    Винник, М. А.
    Системный подход к разработке и проведению практикума по естествознанию в вузе [Текст] / М. А. Винник // Вестник Московского университета. Серия 20, Педагогическое образование: Научный журнал. - 2010. - N 4. - С. 44-53.
ББК 2
Рубрики: Кафедра біології
   навчання студентів--практикуми

фывфывфыв:
педагогічні системи -- лабораторно-практичні заняття -- практикум з природознавства


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


87
М 30


    Марченко, О. В.
    Категорія освітнього простору як предмет методологічної рефлексії [Текст] / О. В. Марченко // Мультиверсум. Філософський альманах. - 2011. - N 2. - С. 179-192 . - ISSN 2078-8142
ББК 87
Рубрики: Філософія освіти
   Освітній простір

   Рефлексія

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Кафедра філософії та соціології

фывфывфыв:
соціальний простір -- освітнє середовище -- педагогічні системи


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


74.2
О-76


    Остапчук, Олена.
    Сучасна школа : повернення до педагогічної сутності / О. Остапчук // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 6. - С. 8-14. - Бібліогр.: 22 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.2
Рубрики: школа сучасності
   Зміст освіти

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
педагогічні системи -- гуманітарні системи -- технократизм -- маніпуляції -- зміст освіти -- гуманітарний потенціал -- педагогічні сутності
Аннотация: У статті досліджується гуманітарний потенціал педагогічних систем, коментуються його сутнісні характеристики: людяність, цілісність, духовність, відкритість, незавершеність, інноваційність. Розглянуто такі ключові проблеми сучасної освіти як технократизм і маніпулятивність.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Ч.З.№2 Экз. 2 (свободен)


74
А 90


    Асадуллин, Р. М.
    Пути познания педагогической сущности человека [Текст] / Р. М. Асадуллин // Педагогика : Научно-теоретический журнал. - 2011. - N 8. - С. 50-58 . - ISSN 0869-561Х
ББК 74
Рубрики: Особистість--професіональний розвиток
   професійна діяльність

   Самовиховання

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
антропологія -- педагогічні системи -- саморозвиток


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)




    Адаменко, О.
    Особливості і тенденції розвитку педагогічної науки в Україні у другій половині ХХ століття / Олена Адаменко, Віталій Курило // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 4/5. - С. 39-43. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: Педагогічна наука--Україна, 20 ст. 2-га половина
фывфывфыв:
педагогічна наука -- дидактика -- теорія виховання -- педагогічні системи -- теорія управління -- результати досліджень
Аннотация: У статті представлено узагальнені результати аналізу процесів розвитку педагогічної науки в Україні в другій половині ХХ ст., виокремлено й схарактеризовано якісно відмінні етапи в еволюції головних педагогічних теорій - дидактики, теорії виховання й теорії управління педагогічними системами. Виявлено загальні тенденції розвитку української педагогіки досліджуваного періоду та обгрунтовано умови подальшого прогресу вітчизняної педагогічної науки.


Доп.точки доступа:
Курило, Віталій

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)




    Фролов, А. А.
    Идея свободы и целесообразности в теории педагогики А. С. Макаренко / А. А. Фролов // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 2. - С. 87-96. - Библиогр.: 3 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.03(4Укр)-8
Рубрики: історія педагогіки України(1917-
фывфывфыв:
історія педагогіки -- методологія педагогіки -- педагогічні системи -- педагоги-новатори -- макаренкознавство -- принципи свободи у вихованні
Аннотация: Педагогіка А. С. Макаренка та її методологія характеризуються в контексті ідей свободи та доцільності у порівнянні з іншими концепціями педагогіки.
Педагогика А. С. Макаренко и её методология характеризуются в контексте идей свободы и целесообразности в сравнении с другими концепциями педагогики.


Доп.точки доступа:
Макаренко, Антон Семенович (педагог-новатор, письменник, творець нової методики виховної роботи з дитячим колективом ; 1888–1939) \про нього\

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)


74.03(4Укр)-8
Г 59


    Годник, С. М.
    Педагогический подвиг А. С. Макаренко / С. М. Годник // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 2. - С. 112-117. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.03(4Укр)-8
Рубрики: Історія педагогіки України, 20 ст.
фывфывфыв:
педагогіка -- історія педагогіки -- педагоги-новатори -- педагогічні системи -- методологічні відкриття -- перетворення колективу -- перетворення особистості
Аннотация: У статті розглядається сутність педагогічного подвигу видатного педагога-новатора ХХ ст. А. С. Макаренка. Розкриваються зміст і значення його методологічних відкриттів.
В статье рассматривается сущность педагогического подвига выдающегося педагога-новатора ХХ ст. А. С. Макаренко. Раскрываются смысл и значение его методологических открытий.


Доп.точки доступа:
Макаренко, Антон Семенович (педагог-новатор, письменник, творець нової методики виховної роботи з дитячим колективом ; 1888–1939) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)


37.013
Г 20


    Гарєєва, Ф.
    Системи навчання видатних педагогів [Текст] / Ф. Гарєєва // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2018. - N 4. - С. 101-104 . - ISSN 1682-2366
УДК
Рубрики: Педагогіка--педагогічні системи
фывфывфыв:
системи навчання -- вимоги до лектора -- індивідуальний підхід -- психологічні паузи -- педагогічні системи
Аннотация: Стаття присвячена дослідженню педагогічних систем навчання таких відомих педагогів, як А. Макаренко, К. Станіславський та А. Мінаков. Розглядаються характерні особливості кожної із систем навчання, рекомендації щодо проведення лекцій, ставлення до студентів і роботи педагога над собою для досягнення максимально успішного освітнього результату.


Доп.точки доступа:
Макаренко, Антон Семенович (педагог, письменник, публіцист ; 1888-1939) \о нем\; Станіславський, Костянтин Сергійович ( видатний російський режисер, актор, педагог, народний артист СРСР (1936). Засновник Московського художнього театру (МХАТ). Реформатор театру, виробив творчий метод, що здобув назву «система Станіславського» ; 1863-1938) \о нем\; Мінаков, Андрій Петрович (радянський вчений в галузі механіки, педагог ; 1893-1954) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)