М 77 Монастирський, А. П. Інформаційні технології підтримки педагогічних інновацій у системі освіти республіки Білорусь / А. П. Монастирський, І. А. Дзюба> // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2010. - № 4. - С. 25-30
Рубрики: Освіта--інновації Освіта в зарубіжних країнах Інформаційні технології в освіті Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Білорусь--освіта фывфывфыв: інформаційно-аналітичні системи інновацій -- педагогічні інновації -- педагогічний досвід -- інформаційні бази для екпертиз Аннотация: Розглянуто: створення в Академії післядипломної освіти Республіки Білорусь загальнодоступного науково-педагогічного інформаційного систематично поповнюваного ресурсу - Республіканської інформаційно-аналітичної системи педагогічних інновацій і ефективного педагогічного досвіду (далі - РІАС ПІЕПД), що є інформаційною базою для експертизи педагогічних інновацій, розробки єдиних підходів до опису інновацій і оцінювання результатів їх запровадження; задачі РІАС ПІЕПД, її складові і етапи запровадження. Доп.точки доступа: Дзюба, І. А. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Г 69 Горлач, Тетяна. ІІІ Міжнародний фестиваль педагогічних інновацій запрошує / Т. Горлач, Г. Назаренко> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 8/9. - С. 66-68 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Фестивалі--міжнародні освітні фестивалі фывфывфыв: педагогічні інновації -- інновації в управлінні -- початкова освіта -- дошкільна освіта -- конкурсні роботи Аннотация: У статті висвітлено результати проведення Міжнародного фестивалю педагогічних інновацій у 2009 та 2010 роках. У рамках фестивалю педагоги діляться досвідом модернізації навчально-виховного процесу в сучасному закладі освіти. Доп.точки доступа: Назаренко, Галина; \про нього\ Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) Ч.З.№2 Экз. 2 (свободен) |
Г 65 Гончаров, Володимир Іванович. Діалектика традиційного та інноваційного у підготовці сучасного вчителя / Володимир Гончаров> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 4. - С. 44-51. - Бібліогр.: 18 назв. Рубрики: Інноваційні технології навчання Підготовка вчителів--навчальний процес--традиції--інновації Майбутні вчителі--виховання--духовно-моральне виховання фывфывфыв: підготовка вчителів -- педагогічна освіта -- формування особистості вчителя -- педагогічні інновації -- інноваційність педагогічної діяльності -- новий учитель -- підготовка нового вчителя -- психолого-педагогічна модель сучасного вчителя -- інноваційна діяльність вчителя -- релігійний складник освіти -- навчання -- виховання -- християнський ідеал -- релігійно-культурологічна освіта -- релігієзнавча освіта -- етноконфесійна освіта -- світськість освіти Аннотация: Структура професійної діяльності педагога містить мотиваційно-ціннісний, змістовий і процесуальний складники, що передбачає знання системи особистісних якостей і соціально-психологічних рис, опанування педагогічних технологій, наявність високого рівня освіченості, педагогічних здібностей і творчого потенціалу. Підкреслюється необхідність діалектичного поєднання традицій та інновацій у навчальному процесі, що сприятиме найліпшим результатам у підготовці нового вчителя. Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден) |
Л 88 Лысова, О. В. Формирование коммуникативных универсальных учебных действий на уроках русского языка [Текст] / О. В. Лысова> // Русский язык в школе : Научно-методический журнал. - 2013. - N 5. - С. 32-35. . - ISSN 0131-6141 Рубрики: викладання російської мови в школі Педагогічні технології фывфывфыв: педагогічні інновації -- робота в групах Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
П 63 Постолюк, Тамара. Інноваційна та дослідно-експериментальна діяльність у закладах освіти : на прикладі Деснянського району м. Києва / Т. Постолюк> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 10. - С. 16-18. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Освіта--управління--інноваційна діяльність фывфывфыв: Росток, експериментальна програма -- наукова співпраця -- педагогічні інновації -- формування особистості -- інтеграція науки і освіти Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
К 78 Кравчук, Оксана. Феномен педагогічного новаторства у працях сучасних дослідників: багатоаспектність і різновекторність трактувань [Текст] / О. Кравчук> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 1. - С. 25–30. - Бібліогр.: 23 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Вчителі--педагогічне новаторство фывфывфыв: педагогічне новаторство -- педагогічна категорія -- навчально-виховний процес -- педагогічні інновації Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Коваленко, Євгенія Іванівна. Педагогічні ідеї Софії Русової в контексті сучасності [Текст] / Є. І. Коваленко> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - № 1. - С. 296-300 Рубрики: Освіта в Україні--персоналії педагогів фывфывфыв: реформаторський рух в педагогіці -- педагогічні інновації -- інновації в педагогіці -- сучасна система шкільної освіти -- школа -- вчитель Аннотация: У статті автор подає видатного українського педагога Софію Русову як вченого педагога-реформатора, яка ввібрала всі прогресивні ідеї реформаторської педагогіки кінця ХІХ – початку ХХ століття, та розкриває інноваційну сутність її педагогічних ідей у процесі розбудови сучасної системи шкільної освіти в Україні. Доп.точки доступа: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Имеются экземпляры в отделах: всего 5 : ав (1), фб (2), Ч.З.№2 (2) Свободны: ав (1), фб (2), Ч.З.№2 (2) |
С 82 Стороженко, Н. Акмеологічне моделювання інновацій в педагогічній практиці / Наталія Стороженко> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 49–52. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788
Черкаська область--освіта фывфывфыв: навчально-виховні комплекси -- освітній простір -- педагогічні інновації -- інноваційна діяльність -- акмеологія -- акмеологічний підхід -- інноваційні технології -- інноваційна модель розвитку -- педагогічна діяльність -- інноваційна практика Аннотация: У статті обґрунтовано актуальність інновацій щодо формування освітнього простору України. Описано науково-теоретичні засади інноваційної діяльності. Проаналізовано зміст акмеологічного підходу в сучасній педагогіці. Репрезентовано інноваційну модель розвитку Монастирищенського навчально-виховного комплексу "Ліцей – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів "Ерудит". Визначено очікувані результати від упровадження акмеології у практику педагогічної діяльності. Доп.точки доступа: \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
М 48 Мельничук, В. Інноваційний розвиток освітнього середовища Акме-школи / Володимир Мельничук> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 53–55. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788
Черкаська область--освіта фывфывфыв: педагогічні інновації -- акмеологічний підхід -- навчально-виховні комплекси -- Акме-школа -- гармонійна особистість -- модель інноваційного розвитку -- розвиток особистості -- освітнє середовище Аннотация: У статті репрезентовано модель інноваційного розвитку освітнього середовища "Акме-школа" Лисянського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1 – гімназія". Доп.точки доступа: \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
"Учитель року - 2017” у номінації "Інформатика”: аналіз виконання випробувань конкурсантами III (заключного) туру конкурсу [Текст] / С. С. Жуковський [и др.]> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 8. - С. 3-11.
фывфывфыв: учитель року - 2017 у номінації "Інформатика” -- Всеукраїнський конкурс “Учитель року - 2017” -- педагогічні інновації -- педагогічна майстерність -- тестування фахової майстерності -- майстер-клас -- програмування Аннотация: У статті проаналізовано результати виконання завдань конкурсних випробовувань учасниками конкурсу - вчителями інформатики. Оцінювалися фахові знання, творчі здобутки, здатність представити власні творчі здобутки, всебічно висвітлити місце, роль, значення, переваги, особливості пропонованої педагогічної новації та її елементів у контексті загальноприйнятих професійних практик. Доп.точки доступа: Жуковський, Сергій Станіславович; Стативка, Юрій Іванович; Казанцева, Ольга Павлівна; Клейн, О. В. ; Комарницька О. М. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : інф. (1) Свободны: інф. (1) |
Масловська, Людмила. Роль нестандартних уроків української мови та літератури у формуванні предметної й ключових компетентностей [Текст] / Людмила Масловська> // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 3. - С. 44-49. - Бібліогр.: 19 назв. Рубрики: Викладання української літератури в школі--інноваційні методи Викладання української мови в школі--інноваційні методи фывфывфыв: ціннісні орієнтації старшокласників -- педагогічні інновації -- настандартний урок -- інтерактивні методи -- дидактична гра -- сучасний урок -- інтерактивне навчання Аннотация: У статті розглянуто роль нестандартних уроків української мови та літератури в розвитку мовленнєвої компетентності ціннісних орієнтацій старшокласників у системі україномовної освіти. На основі наукового осмислення порушеної проблеми окреслено зміст понять "педагогічні інновації", "нестандартний урок", "традиційні, нетрадиційні інтерактивні методи", "дидактична гра - імітаційне моделювання ситуацій", "інтерактивне навчання". Шляхом аналізу науково-методичної літератури й синтезу теоретичних ідей визчено принципи побудови й реалізації педагогічної системи, спрямованої на розвиток творчої мовної особистості, розглянуто ефективні методи організації творчої мовленнєвої діяльності учнів. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Захарчин, Галина. Особливості викладання економічних дисциплін [Текст] / Г. Захарчин> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2019. - N 10. - С. 45-54. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Викладання економіки у ВНЗ фывфывфыв: педагогічні інновації -- методи навчання -- економічне мислення -- освітні технології знання -- компетенції -- активне пізнання -- цінності -- інформаційні технології -- викладання економічних дисциплін Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Г 24 Гафіяк, Алла Мирославівна. CRM-системи як засіб оцінювання рівня підготовки фахівців з інформаційно-комунікаційних технологій [Текст] / А. М. Гафіяк, Н. В. Кононец> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 1. - С. 10-18.
фывфывфыв: інформаційні технології -- компетентності -- педагогічні інновації -- прикладне програмне забезпечення -- методи навчання -- підготовка фахівців з ІКТ Аннотация: Стаття присвячена аналізу і дослідженню використання сучасних інформаційних систем в освітніх цілях, а саме розглянуто можливості використання прикладного програмного забезпечення для оцінки рівня підготовки фахівців з інформаційно-комунікативних технологій. У статті проаналізовано досвід українських та закордонніх науковців з підготовки фахівців в умовах розвитку інформаційних технологій та досліджено шляхи їх вирішення. Доп.точки доступа: Кононец, Наталія Василівна Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : інф. (1) Свободны: інф. (1) |