Болотнікова, І. В. Науково-історичні витоки становлення української педології та психології [Текстььь] / І.В. Болотнікова> // Практична психологія та соціальна робота. - 2002. - N9/10. - С. 104-106
Рубрики: Психологія України--історія Педологія Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Дзюра, А. И. Из истории развития отечественной психологической науки 20-30-х гг. ХХ в. [Текстььь] / А. И. Дзюра> // Психологический журнал. - 2005. - Том26, N6. - С. 68-76 . - ISSN 0205-9592
Рубрики: Психологія--історія психології Педологія Росія фывфывфыв: марксистська психологія Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) Заказаны экз-ры для отделов: Ч.З.№2 |
Кошечко, Н. Проблема розвитку дитини у педологічних працях Степана Ананьїна [Текстььь] / Н. Кошечко> // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2006. - N3. - С. 41-46. Рубрики: Педологія розвиток дитини Доп.точки доступа: Ананьїн, С. \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Б 79 Болотнікова, Інга Вікторівна. Розвиток ідеї цілісного дослідження дитини в українській педології 20-30-х років ХХ століття [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. психол. наук : 19.00.01 - загальна психологія; історія психології / І. В. Болотнікова ; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - К. : ІП, 2004. - 16 с. -
Рубрики: педологія автореферати дисертацій--психологія фывфывфыв: цілісність -- цілісне дослідження Доп.точки доступа: Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ) Экземпляры всего: 1 ібв (1) Свободны: ібв (1) |
К 64 Кондратенко, Л. Михайло Якович Басов про людину як активного діяча в середовищі [Текст] / Л. Кондратенко> // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2009. - N 3. - С. 42-46 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності педагоги України Педологія Аннотация: Серед науковців, які створювали науку педологію, почесне місце належить М.Я.Басову (1892-1931). Доп.точки доступа: Басов, Михайло Якович (укр.педагог ; 1892-1931) Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
А 86 Артемьева, О. А. К вопросу о социальной биографии педологии в России [Текст] / О. А. Артемьева> // Вестник Московского университета. Серия 20, Педагогическое образование: Научный журнал. - 2010. - N 3. - С. 139-149. Рубрики: історія педагогіки Росії(1917- Педологія фывфывфыв: соціальна детермінація науки Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
П 49 Поліщук, В. М. Вікові кризи у віковому розвитку [Текст] / В. М. Поліщук> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - N 3. - С. 51-59 Рубрики: Педологія Вікові кризи Кафедра психології фывфывфыв: криза 13 років -- криза 17 років -- криза 23 років -- віковий розвиток Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Антонець, М. Висвітлення проблеми вивчення дитини на сторінках журналу "Шлях освіти" : (20-ті роки ХХ ст.) / Михайло Антонець> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 6. - С. 68-72. - Бібліогр.: 18 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Дитина--вивчення--Україна, 20 ст. 20-ті рр. Педологія--історія--Україна Історія педагогіки України, 20 ст. 20-30 рр. Періодичні видання України--педагогічні видання фывфывфыв: вивчення дитини -- Шлях освіти, журнал -- педологія -- педологічні методи Аннотация: У статті зроблено спробу розкрити основні напрями і значення висвітлення проблеми вивчення дитини на сторінках журналу "Шлях освіти" (20-ті роки ХХ ст.). Зокрема, розглянуто публікації, присвячені проблемам педології, науки, яка активно розвивалась в Україні в досліджуваний період. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
К 32 Квас, Олена. Дитиноцентризм - педагогіка дитини [Текст] / О. Квас> // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2012. - N 1. - С. 7-11. Рубрики: Педологія--історія--Україна Історія педагогіки Дитинство Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: дитинапедоцентризм -- педагогіка дитинства Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
С 91 Сухомлинська, Ольга. Психотехніка - втрачений напрям радянської педагогічної науки і практики [Текст] / О. Сухомлинська> // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2012. - N 2. - С. 6-12. Рубрики: Психотехніка Педологія--історія--Україна Історія педагогіки України, 20 ст. 20-30 рр. Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: тестологія -- трудова діяльність -- профорієнтація -- професіографія Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
П 30 Петренко, Оксана. Вплив педології на становлення гендерного підходу до освіти й виховання школярів в Україні (20-ті рр. XX ст.) [Текст] / О. Петренко> // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2012. - N 2. - С. 27-35. Рубрики: Історія педагогіки України, 20 ст. 20-30 рр. Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: педологія -- психотехніка -- рефлексологія -- гендерний підхід -- статеве виховання Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Д 11 Дічек, Наталія. Внесок Одеського лікарсько-педагогічного кабінету в реалізацію диференційованого підходу до організації дитинства в Україні у 20-ті роки XX ст. [Текст] / Н. Дічек> // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2012. - N 2. - С. 80-86. Рубрики: Історія педагогіки України, 20 ст. 20-30 рр. Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: лікарсько-педагогічний кабінет -- диференційований підхід -- дефективні діти -- педологія Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Янченко, Т. В. Теорія рекапітуляції Дж. Болдуїна як підгрунття наукового розвитку педології / Т. В. Янченко> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2013. - № 2. - С. 43-47. - Бібліогр.: 13 назв. Рубрики: Педологія фывфывфыв: дитина -- педологія -- рекапітуляція -- онтогенез -- філогенез Аннотация: У статті аналізуються основні положення теорії рекапітуляції, що стала підгрунтям педології у період її становлення як інтеграційної наукової галузі. Особлива увага зосереджується на характеристиці наукових поглядів американського психолога кінця ХІХ - початку ХХ ст., одного з авторів теорії рекапітуляції Дж. Болдуїна. Джеймс Артур Болдуїн (1924-1987) - романіст, публіцист, драматург, активний борець за права людини. Доп.точки доступа: Болдуїн, Джеймс Артур (романіст, публіцист, драматург, активний борець за права людини ; 1924-1987) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 (свободен) |
С 91 Сухомлинська, Ольга. Радянська педагогіка як ідеологія: спроба історичної реконструкції [Текст] / О. Сухомлинська> // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2014. - N 1. - С. 4-25. Рубрики: Історія педагогіки--радянська педагогіка фывфывфыв: радянська педагогіка -- періодизація -- педагогіка співробітництва -- педологія Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Я 66 Янченко, Тамара. Радянізація наукових положень педології в Україні у 20-ті роки XX ст. [Текст] / Т. Янченко> // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2014. - N 1. - С. 29-37. Рубрики: Історія педагогіки України, 20 ст. фывфывфыв: педологія -- радянізація наукових положень -- психотехніка -- дитина -- колектив Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Я 77 Ярошинська, Олена. Витоки дослідження середовища як педагогічного феномену [Текст] / О. Ярошинська> // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2014. - N 1. - С. 37-42. Рубрики: Історія педагогіки України, 20 ст. Середовище--педагогічне середовище фывфывфыв: педагогіка середовища -- педологія -- середовищезнавство -- середовище і дитина Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
С 34 Сидорчук, Илья Викторович. Из истории одной инициативы: к 100-летию издания "Вестника психологии, криминальной антропологии и гипнотизма" / И. В. Сидорчук, Е. А. Долгова> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 5. - С. 128-137. - Библиогр.: 66 назв. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Психологія--періодичні видання--історія фывфывфыв: періодика -- наукові видання -- психологічні журнали -- статті -- історія психології -- кримінальна антропологія -- гіпноз -- навіювання -- педологія -- інституціоналізація Аннотация: Дається характеристика психологічному журналу "Вісник психології, кримінальної антропології і гіпнотизму", який видавався В. М. Бехтерєвим і В. С. Серебреніковим в 1904-1919 рр. Проаналізовано динаміку видання даного журналу. Розкрито тематику статей, які публіковались у ньому. Подано документи за 1903р., які розкривають процес заснування видання, зокрема опубліковано листи засновників журналу до Головного управління у справах друку щодо питання дозволу видавництва журналу та затвердження його програми. Доп.точки доступа: Долгова, Евгения Андреевна; Бехтерєв, Володимир Михайлович (російський невропатолог, психіатр, психолог ; 01.02.1857- 24.12.1927) \о нем\; Серебреніков, Віталій Степанович (російський психолог, філософ, педагог, письменник ; 1862-1942) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - 242 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 103.17 грн. Содержание: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Бойко, Вікторія Олександрівна. Соціально-педагогічне супроводження батьків учнів у процесі здійснення інклюзивного навчання в загальноосвітній школі / В. О. Бойко. - С .7-11 Василенко, Олена Миколаївна. Соціально-педагогічна робота у ДНЗ з формування життєзбережувальної компетентності дошкільників / О. М. Василенко. - С .12-15 Журба, Катерина Олександрівна. Любов як смисложиттєва цінність учнів основної та старшої школи / К. О. Журба. - С .16-21 Заверико, Наталія Віталіївна. Сoціально-педагогічна робота з молоддю у конфлікті з законом / Н. В. Заверико. - С .22-26 Зозуляк-Случик, Роксоляна Василівна. Професійний вибір як чинник соціалізації особистості / Р. В. Зозуляк-Случик. - С .27-31 Ївженко, Юрій Васильович. Особливості діяльності студентських громадських організацій як фактора формування соціальної активності особистості / Ю. В. Ївженко. - С .32-36 Ковальчук, Тамара Іванівна. Дозвіллєва діяльність: сутність, структура і підходи до досліджень / Т. І. Ковальчук. - С .37-43 Коленіченко, Тетяна Іванівна. Експериментальне дослідження адаптації людей похилого віку до умов нового соціального середовища / Т. І. Коленіченко. - С .44-48 Михайленко, Оксана Володимирівна. Соціально-педагогічні аспекти навчання та виховання обдарованих дітей у загальноосвітніх навчальних закладах / О. В. Михайленко. - С .49-54 Скрипник, Сергій Васильович. Психолого-педагогічні аспекти формування активної екологічної позиції учнів / С. В. Скрипник. - С .55-59 Тадаєва, Анастасія Вадимівна. Програма соціально-педагогічного супроводу медіасоціалізації молодших школярів у сучасному інформаційному просторі / А. В. Тадаєва. - С .60-65 Шароватова, Олена Павлівна. Безпека особистості як соціокультурний феномен / О. П. Шароватова. - С .66-70 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ Аніщук, Антоніна Миколаївна. Розвиток у дітей старшого дошкільного віку почуття совісті як регулятора міжособистісних взаємин / А. М. Аніщук. - С .71-75 Богомолова, Наталя Миколаївна. Формування громадянина в системі загальноосвітніх навчальних закладів в умовах розвитку громадянського суспільства в Україні / Н. М. Богомолова. - С .76-80 Демянчук, Олена Леонідівна. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб організації навчання і виховання підлітків / О. Л. Демянчук. - С .76-80 Кирилюк, Валерій Михайлович. Практичні аспекти формування національної самосвідомості підростаючого покоління засобами фольклорного мистецтва / В. М. Кирилюк. - С .86-90 Лисенкова, Ірина Петрівна. / І. П. Лисенкова ; Формування творчої особистості дитини старшого дошкільного віку в мовленнєво-ігровій діяльності. - С .91-94 Мовчан, Лілія Вікторівна. Формування інтересу у старших дошкільників до здорового способу життя як психолого-педагогічна проблема / Л. В. Мовчан. - С .95-99 Пожидаєва, Оксана Володимирівна. Базові аспекти, функції та напрями діяльності соціального педагога в загальноосвітньому навчальному закладі / О. В. Пожидаєва. - С .100-105 Полякова, Ольга Петрівна. Актуальність формування доброзичливих взаємин між старшими дошкільниками / О. П. Полякова. - С .106-109 Руденко, І. В. Проективна технологія на заняттях образотворчого мистецтва у позакласній роботі / І. В. Руденко. - С .110-114 Сватенкова, Тетяна Іванівна. Вплив екзистенційних переживань на формування особистості у юнацькому віці / Т. І. Сватенкова. - С .115-119 Тарасенко, Неллі Вікторівна. Формування здорового способу життя підлітків шляхом реалізації комплексу засобів соціальної вуличної роботи / Н. В. Тарасенко. - С .120-124 Федорова, Марія Анатоліївна. Особливості організації сюжетно-рольової гри у вихованні моральних цінностей дітей / М. А. Федорова. - С .125-129 Федорченко, Тетяна Євгенівна. Соціально-педагогічні проблеми впливу засобів масової інформації на формування негативних проявів у поведінці неповнолітніх / Т. Є. Федорченко. - С .130-135 Чиренко, Наталія Вікторівна. Дитячі об’єднання як соціальний інститут виховання особистості: типологія, проблеми, організація діяльності / Н. В. Чиренко. - С .136-140 Шпиг, Наталія Олександрівна. Робота соціального педагога загальноосвітньої школи з прийомними сім’ями: технологічний аспект / Н. О. Шпиг. - С .141-145 Ющенко, Катерина Олександрівна. Особливості організації образотворчої діяльності обдарованих дітей старшого дошкільного віку / К. О. Ющенко. - С .146-150 ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА Волківська, Діана Анатоліївна. Критерії та показники розвитку лідерського потенціалу студентського активу / Д. А. Волківська. - С .151-155 Капська, Алла Йосипівна. Психолого-педагогічна характеристика студента-менеджера як суб’єкта процесу формування соціально-етичних цінностей / А. Й. Капська, А. І. Сікалюк. - С .156-160 Коростелін, Михайло Олександрович. До питання про зміст формування готовності майбутніх фахівців з товарознавства та комерційної діяльності до попередження професійних конфліктів / М. О. Коростелін. - С .161-165 Матвієнко, Світлана Іванівна. Підготовка майбутніх вихователів до формування соціальної компетентності у дітей дошкільного віку / С. І. Матвієнко. - С .166-170 Мельничук, Тетяна Федорівна. Формування творчої особистості в університетах природоохоронного профілю / Т. Ф. Мельничук. - С .171-176 Оржеховська, Валентина Михайлівна. Формування готовності педагогів загальноосвітніх навчальних закладів до виховання толерантності учнів старшої школи (просоціальний аспект) / В. М. Оржеховська, В. Б. Нечерда. - С .177-182 Трухан, Марія Андріївна. Практичні підходи до організації соціально-психолого-педагогічного тренінгу як форми конфліктологічної підготовки майбутніх соціальних педагогів / М. А. Трухан. - С .183-187 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Герцюк, Дмитро Дмитрович. Особливості реформування загальноосвітньої і професійної шкіл у Польщі у повоєнний період (середина 40-х – початок 50-х рр. ХХ ст.) / Д. Д. Герцюк. - С .188-193 Головкова, Марина Михайлівна. Формування професіоналізму майбутніх педагогів: історико-педагогічний аспект / М. М. Головкова. - С .194-198 Онипченко, Оксана Ігорівна. Виховання статевої чистоти та стриманості у педагогічній спадщині Г. Ващенка / О. І. Онипченко. - С .199-204 Рагозіна, Вікторія Валентинівна. Стратегії навчання і розвитку дитини раннього віку в документах ООН і їх реалізація в Україні / В. В. Рагозіна. - С .205-209 Самофалов, Ілля Вікторович. Літні походи як результат педагогічної діяльності А. С. Макаренка / І. В. Самофалов. - С .210-214 Устименко-Косоріч, Олена Анатоліївна. Педагогічний аналіз підготовки сербських баяністів-акордеоністів у вищих мистецьких закладах України / О. А. Устименко-Косоріч. - С .215-219 Чернецька, Юлія Іванівна. Сучасний стан та шляхи розв’язання проблеми ресоціалізації наркозалежних осіб в Україні та за кордоном / Ю. І. Чернецька. - С .220-226 Школяр, Лілія Володимирівна. Особливості соціально-педагогічної роботи з дитячими громадськими об’єднаннями у Франції / Л. В. Школяр. - С .227-232 Янченко, Тамара Василівна. Педологія як основа соціального виховання дітей в Україні у 20-ті роки ХХ ст. / Т. В. Янченко. - С .233-239
РУБ 15 Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів Історія освіти--Україна Дошкільне виховання Професійна орієнтація Дозвіллєва діяльність Особи похилого віку Обдаровані діти Інформаційно-комунікаційні технології Позакласна виховна робота Проектні технології--метод проектів Психологія юнацького віку Здоровий спосіб життя--виховання Толерантність--діти Підготовка соціальних педагогів Польща--освіта Франція--освіта фывфывфыв: педологія Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Доп.точки доступа: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Ващенко , Григорій Григорович (український педагог ; 23.04.1878-02.05.1967) \о нем\; Макаренко, Антон Семенович (педагог, письменник, публіцист ; 1888-1939) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
Л 64 Зеленько, Олександр Анатолійович. Історик і психолог М. Я. Грот – попередник теорії трансформування вищої школи України [Текст] / О. А. Зеленько> // Література та культура Полісся : Збірник наукових праць / Відп. ред. та упоряд. Г. В. Самойленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - Вип. 81 : Серія "Історичні науки", № 4. - С. 67-75 РУБ 8У Рубрики: Вища освіта в Україні--персоналії фывфывфыв: соціальна педологія Доп.точки доступа: Самойленко, Григорій Васильович; Грот, Микола Якович (психолог, філософ, письменник ; 1852-1899) \о нем\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Имеются экземпляры в отделах: всего 5 : фб (1), ав (1), ІБв (1), Ч.З.№2 (1), Ч.З.№3 (1) Свободны: фб (1), ав (1), ІБв (1), Ч.З.№2 (1), Ч.З.№3 (1) |