Г 14 Гайдай, Ірина. Сутність і зміст понять "педагогічна занедбаність" та "соціальна занедбаність": теоретичний аналіз / І. Гайдай> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 10. - С. 74-77. - Бібліогр.: 18 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: навчально-виховний процес Соціальна педагогіка педагогічна занедбаність фывфывфыв: педагогічна занедбаність -- соціальна занедбаність -- дезадаптація -- поведінка дітей -- відхилення від норми -- організація навчально-виховного процесу -- занедбаність Аннотация: У статті з'ясовуються зміст понять " педагогічна занедбаність " та " соціальна занедбаність ", аналізуються їх зв'язок з поняттями " дезадаптація " й " важковиховуваність ". Доп.точки доступа: \про нього\ Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) Ч.З.№2 Экз. 2 (свободен) |
А 66 Андрусич, Ніна. Вберегти дітей від нас самих / Н. Андрусич> // Дошкіл. виховання : щомісяч. наук.-метод. журн. М-ва освіти і науки України для педагогів і батьків. - 2014. - № 2. - С. 2-3. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--здоров’я дітей фывфывфыв: суспільні конфлікти -- психіка дітей -- поведінка дітей -- екологія дитинства -- патріотично-громадське виховання -- толерантність -- світосприйняття -- дитячі стреси -- круглі столи Аннотация: Розповідається про проведення 11 лютого 2014 р. круглого столу в МОН України, на якому обговорювалися питання впливу суспільних конфліктів на психіку та поведінку дітей. Наведено рекомендації щодо того, як батькам та педагогам діяти у складних суспільно-політичних ситуаціях. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |