Л 13 Лавровська, С. М. Види та стилі взаємодії педагога й учня [Текст] / С. М. Лавровська> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 9. - Вкладка "Фаховий сервер № 18". - С. 16/1-16/7. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Вчитель і учні--взаємовідносини фывфывфыв: взаємодія педагога й учня -- суб’єкт-об’єктні взаємини вчителя і учня -- суб’єкт-суб’єктні взаємини вчителя і учня -- поведінка учнів -- типологія педагогів -- психокорекційні вправи для вчителя Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Матат, Дарина. Булінг: коли вже не смішно [Текст] / Д. Матат> // Освіта України : Педагогічна газета. - 2018. - N 41/42 (22 жовтня). - С. 13. Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--антибулінгова програма фывфывфыв: антибулінгова програма -- управління ЗНЗ -- керівники ЗНЗ -- поведінка учнів -- цькування в школі -- булінг шкільний Аннотация: Антибулінгова програма розрахована передусім на керівників закладів освіти. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: УШ/2020/7/9 Журнал 2020г. N 7/9 (631-633) Григораш, О. В. Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти закладу загальної середньої освіти / О. В. Григораш. - С.2–23. - Бібліогр.: 3 назви. фывфыв: якість освіти, оцінювання освітньої діяльності, якість освітнього процесу Гречаник, О. Є. Академічна доброчесність учасників освітнього процесу / О. Є. Гречаник. - С.24–33. - Бібліогр.: 4 назви. фывфыв: академічна доброчесність, письмові роботи, оцінювання результатів діяльності учнів Огородницька, Н. В. Оцінювання освітнього середовища закладу освіти / Н. В. Огородницька. - С.34–42. фывфыв: якість освіти, кваліметрична модель, розвиток освітнього середовища Кошевич, Ю. О. Рейтингова система оцінювання / Ю. О. Кошевич, М. В. Медведєва. - С.43–54. фывфыв: оцінювання навчальних досягнень, оцінювання якості знань, багатобальне оцінювання Перехейда, О. М. Портфоліо як сучасна технологія оцінювання досягнень / О. М. Перехейда. - С.55–65. фывфыв: оцінювання навчальних досягнень, портфоліо учня, самооцінювання Калошин, В. Ф. Наслідки тільки правильної відповіді / В. Ф. Калошин. - С.66–74. фывфыв: емоційна напруга, поведінка учнів, зауваження вчителя Кельнер, С. Оцінювання знань як стимул розвитку / С. Кельнер. - С.75–77. фывфыв: перевірка знань, успішність навчальної діяльності, види порівняльної оцінки Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 17 Калошин, В. Ф. Наслідки тільки правильної відповіді / В. Ф. Калошин> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 7/9(631-633). - С. 66–74.
фывфывфыв: емоційна напруга -- поведінка учнів -- зауваження вчителя -- психологія виховання Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |