З-81 Золотова, Г. Д. Поведінковий підхід до профілактики адиктивної поведінки дітей в умовах територіальної громади [Текст] / Г. Д. Золотова> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2013. - N 3. - С. 47-56. Рубрики: Соціальна педагогіка--профілактична робота--адиктивна поведінка Соціальна педагогіка--профілактична робота--територіальна громада Профілактика шкідливих звичок--підлітки фывфывфыв: адиктивна поведінка дітей -- соціально-педагогічна профілактика -- профілактика адиктивної поведінки -- хімічні залежності -- нехімічні залежності -- поведінковий підхід -- формування життєвих навичок -- профілактична робота у громаді Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Берулава, М. Н. Какой должна быть современная система образования и почему нужны единые учебники / М. Н. Берулава> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 26-30 . - ISSN 0869-561X Рубрики: Педагогіка--методологія Педагогіка--зміст освіти Дитяча психологія--шкільний вік Росія--освіта, 21 ст. фывфывфыв: методологія педагогіки -- дидактика -- зміст освіти -- теорія мережевої освіти -- мережеві парадигми -- дитяча психологія школярів -- розвиток особистості -- поведінковий підхід -- стереотипи психічної активності -- російська система освіти Аннотация: У статті аналізується нова методологічна платформа розвитку особистості - теорія мережевої освіти, в основі якої формування не тільки цілеспрямованої діяльності, а й продуктивної поведінки людини. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |