Фарина, О. З.
    Комунікативний підхід до навчання англійської мови в спеціалізованій школі з поглибленим її вивченням [Текст] / О. З. Фарина // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 22/23. - С. 7-24. - Бібліогр.: 18 назв.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Англійська мова--спеціалізована школа
   Англійська мова--поглиблене вивчення

   позакласна робота--англійська мова

фывфывфыв:
поглиблене навчання -- комунікативний підхід -- комунікативна компетенція -- спеціалізована школа -- комунікативно-зорієнтоване навчання -- монологічне мовлення -- діалогічне мовлення -- читання англійською мовою -- письмо -- аудіювання -- говоріння -- позакласна робота
Аннотация: Комунікативний підхід до навчання іноземної мови стимулює мовленнєву діяльність учнів та створює сприятливі умови для активного й невимушеного спілкування. В учнів розвивається розуміння того як іноземна мова використовується для комунікації. За комунікативного підходу до вивчення англійської мови учні самостійно підбирають необхідні мовні та мовленнєві засоби, адекватні наміру співрозмовника комунікативній ситуації.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : нмк іноз. мов (1)
Свободны: нмк іноз. мов (1)




    Ростоцька, М.
    Концепція підручників з англійської мови для учнів 1-4 класів спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням англійської мови [Текст] / М. Ростоцька, О. Карп'юк // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 1. - С. 20-23.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Англійська мова--початкова школа--підручники
   Початкова школа--уроки англійської мови--підручники

фывфывфыв:
англійська мова -- початкова школа -- підручники з англійської мови -- концепція підручників -- спеціалізовані школи -- поглиблене навчання -- освітня мовна політика -- іншомовне навчання -- молодші школярі -- концепція навчання -- навчально-методичний апарат підручників
Аннотация: У процесі створення комплекту підручників з англійської мови для учнів початкових класів спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням англійської мови автори переслідують мету не лише суто навчальну, а й освітню, щоб за допомогою концепції креативного іншомовного навчання молодших школярів розкривати та реалізувати їхні потенційні освітні можливості, адже у соціумі діалог культур - це процес взаємодії представників різних народів, результатом якого є взаєморозуміння.


Доп.точки доступа:
Карп’юк, Оксана Дмитрівна

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : НМК іноз. мов (1)
Свободны: НМК іноз. мов (1)


74.04(4Укр)
К 64


    Кондратюк, Наталія.
    Шлях, який ми обираємо : інтерв’ю з начальником відділу освіти виконавчого комітету Бердянської міської ради Наталією Кондратюк [про запровадження профільного навчання в навчальних закладах Бердянська, проблеми оновлення парку ІК тощо] / провела Людмила Шаталова // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 6. - С. 18-19. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта--регіональна
   Житомирщина--освіта
фывфывфыв:
профільне навчання -- поглиблене навчання -- інформаційні технології -- керівник навчального закладу -- випускники шкіл -- ключові компетентності


Доп.точки доступа:
Шаталова, Людмила \інтерв'ю провела.\

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)