> Шифр: П2/2005/36(вересень) Газета 2005г. N 36(вересень) Психологічні ознаки професіоналізму / В. Татенко. - С.3-6. фывфыв: покликання і мотивація, компетентність і креативність, відповідальність Афанасьева, Л. Психологічна модель особистісно орієнтованої освіти / Л. Афанасьева. - С.7-10. Марінушкіна, О. Труднощі навчання і виховання першокласників та шляхи їх подолання / О. Марінушкіна, Г. Шубіна. - С.11-16. фывфыв: неуважність, агресивна поведінка дитини Баранова, Н. Психокорекція агресивності та конфліктності у підлітків / Н. Баранова. - С.17-24. фывфыв: тренінг Рухайло, М. Формуємо майбутніх керівників : Юнацький вік / М. Рухайло, І. Лисицький. - С.25-27. Васьковська, С. Психологічні проблеми клієнта й теми консультативної роботи : Практикум з психологічного консультування / С. Васьковська. - С.28-29. Кучеренко, О. Сторінки з особистого щоденника психолога СНІД-центру / О. Кучеренко. - С.30-31. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Татенко, В. Психологічні ознаки професіоналізму [Текстььь] / В. Татенко> // Психолог. - 2005. - N36(вересень). - С. 3-6.
Рубрики: професійне самоствердження професіоналізм компетентність Креативність фывфывфыв: покликання і мотивація -- компетентність і креативність -- відповідальність, послідовність і надійність;рефлексія та рівень домагань; професійне зростання і наставництво, моральність і сумлінність Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |