Богданова, Т. Г. Динамика интеллектуального развития детей с нарушениями слуха [Текстььь] / Т. Г. Богданова, Ю. Е. Щурова> // Вопросы психологии : Научный журнал. - 2009. - N2. - С. 46-55 . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Діти з особливими потребами інтелект фывфывфыв: порушення слуху Доп.точки доступа: Щурова, Ю. Е. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Т 19 Таранченко, Оксана. Нові освітні маршрути для дітей з порушеннями слуху: інклюзивні заклади [Текст] / О. Таранченко> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 2. - С. 47-50. - Бібліогр. у кінці ст. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: освіта інклюзивна Діти з особливими потребами--порушення слуху фывфывфыв: порушення слуху -- інклюзивні заклади Аннотация: У статті висвітлюються особливості організації навчання дітей з порушеннями слуху в загальноосвітньому закладі. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Б 73 Богданова, Т. Г. Структурно-динамические изменения интеллектуальной деятельности лиц с нарушениями слуха в онтогенезе / Т. Г. Богданова> // Психол. журн. - 2013. - Т. 34, № 3. - С. 101-109. - Библиогр.: 24 назв. . - ISSN 0205-9592 Рубрики: Психологія--медична психологія Психологія інваліда--інтелектуальна діяльність фывфывфыв: медична психологія -- порушення слуху -- інваліди по слуху -- характеристика інтелектуальної діяльності Аннотация: Структурно-динамічні зміни інтелектуальної діяльності осіб з порушеннями слуху у онтогенезі. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Бімодальний білінгвізм: новий підхід в освіті осіб із порушеннями слуху [Текст] : [проаналізовано відмінності бімодально-білінгвального підходу від мономодально-білінгвального підходу. Окреслено ключові положення бімодально-білінгвального підходу в освіті осіб із порушеннями слуху. Обгрунтовано доцільність зміни пріоритету у вивченні словесної мови з усного на писемне мовлення та читання. Розкрито роль та специфіку використання природного жестового мовлення як засобів навчання] / Н. Адамюк [и др.]> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2019. - N 1. - С. 35–41 : фото. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 2312-2781 Рубрики: Сурдопедагогіка--жестова мова фывфывфыв: білінгвальний підхід -- бімодальний білінгвізм -- жестове мовлення -- порушення слуху -- сурдопедагогіка Доп.точки доступа: Адамюк, Н.; Дробот, О.; Замша, А.; Федоренко, О. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Д 75 Дробот, О. Стратегії навчання англійської мови учнів із порушенням слуху в умовах бімодально-білінгвального підходу [Текст] / О. Дробот, А. Замша> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 2. - С. 7–13. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2312-2781
Англійська мова--методика викладання--спеціальні школи фывфывфыв: англійська мова -- методика навчання -- учні з порушенням слуху -- бімодальне навчання -- бімодальний підхід -- білінгвальне навчання -- білінгвальний підхід -- білінгвізм -- порушення слуху -- іноземні мови -- жестове мовлення -- жестова мова -- словесна мова -- полілінгвальна стратегія -- парціальнолінгвальна стратегія -- орально-ауральна стратегія -- стратегії навчання Аннотация: Розглянуто проблему навчання англійської мови учнів із порушеннями слуху. За результатами теоретичного аналізу виокремлено та описано специфіку трьох основних стратегій навчання англійської мови глухих та напівглухих учнів, зокрема: орально-ауральної, парціальнолінгвальної та полілінгвальної стратегій. Доп.точки доступа: Замша, А. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
М 69 Михайленко, О. Прийоми і методи реабілітації дітей з комплексними порушеннями психофізіологічного розвитку. Реабілітація індивідуального підходу [Текст] / О. Михайленко> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 2. - С. 48–64 : табл. . - ISSN 2312-2781
фывфывфыв: реабілітація -- психофізіологічний розвиток -- індивідуальний підхід -- порушення розвитку -- психофізичний розвитк -- комплексні порушення -- порушення слуху -- корекційне навчання -- корекційна робота -- індивідуальний підхід -- методи комунікації -- корекційні прийоми -- психофізичні вади Аннотация: Розглянуто проблему організації індивідуального навчання дітей зі складними порушеннями психофізичного розвитку в умовах сучасної України. Охарактеризовано методи реалізації індивідуального підходу в навчанні учнів з комплексними порушеннями в умовах багатопрофільного навчально-реабілітаційного центру. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Р 60 Родименко, І. Корекційні прийоми реалізації індивідуального підходу в умовах спеціального навчання учнів з комплексними порушеннями [Текст] / І. Родименко, О. Михайленко> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 3. - С. 7–22 : фото. - Бібліогр.: 17 назв. . - ISSN 2312-2781
фывфывфыв: індивідуальний підхід -- корекційна робота -- діти з порушеннями слуху -- комплексні порушення -- учні з порушеннями слуху -- порушення слуху -- корекційне навчання -- методи комунікації -- альтернативні методи -- спеціальне навчання Аннотация: Розглянуто проблему організації індивідуального навчання дітей із складними порушеннями психофізичного розвитку в умовах сучасної України. Наведено прийоми реалізації індивідуального підходу в навчанні учнів із комплексними порушеннями в умовах спеціального навчання. Доп.точки доступа: Михайленко, О. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2019/11 Журнал 2019г. N 11 Чернова, Е. М. Упровадження інклюзивної освіти в умовах Нової української школи : [представлено рекомендації педагогічних працівників для ] / Е. М. Чернова, А. А. Резніченко. - С.2–5. - Бібліогр.: 7 назв. фывфыв: інклюзивна освіта, інклюзивний простір, НУШ Данильчук, А. Ю. Позакласна виховна робота в спеціальних закладах освіти : [розглянуто особливості організації позакласної виховної роботи в спеціальних закладах освіти] / А. Ю. Данильчук. - С.6–10 : фото. фывфыв: позакласна робота, спеціальна освіта, виховна робота Смот, А. П. Пряма і зворотна лічба в межах 10 : [конспект уроку з математики для дітей 1-го класу з легкою розумовою відсталістю] / А. П. Смот. - С.11–13. фывфыв: лічба, математика, початкова освіта Гевці, Л. П. Прикметник. Узгодження прикметників з іменниками : [розробка уроку української мови для учнів із легкою розумовою відсталістю (4 кл.)] / Л. П. Гевці. - С.14–16. : іл. фывфыв: початкова освіта, українська мова, уроки Гузій, Л. М. Люба зимонько-зима! Веселіш, як ти, нема! : [розробка заняття з ознайомлення дітей дошкільного віку з обмеженнями психологічного розвитку з навколишнім світом] / Л. М. Гузій. - С.17–18 : фото. фывфыв: розвивальні заняття, корекційні заняття, дошкільна освіта Репка, І. С. Стіві Вандер: втрата зору – не обмеження таланту : [про життя та творчий доробок відомого американського композитора та музиканта – Стіві Вандера] / І. С. Репка, Н. В. Тарасенко. - С.19. фывфыв: композитори, музиканти, музика Гінчук, Д. С. Життя без обмежень. Леслі Вільям Нільсен : [про життя та творчий шлях відомого американського комедійного актора, який став зіркою кіно, попри вади слуху] / Д. С. Гінчук ; Н. В. Тарасенко. - С.20. : фото. фывфыв: відомі актори, порушення слуху Костерова, Н. В. Музична казка "День народження Шапокляк" : [сценарій свята для дітей 3-го року навчання з розумовою відсталістю та руховими порушеннями] / Н. В. Костерова. - С.21–25. : іл. фывфыв: музичні казки, сценарії свят, початкова освіта Подоляко, Н. І. Дидактичні ігри та творчі вправи : [подано підбірку дидактичних матеріалів для проведення уроків української мови з учнями 2-го класу із тяжкими порушеннями мовлення] / Н. І. Подоляко. - С.26–30. : іл. фывфыв: дидактичні ігри, українська мова, учні з порушеннями мовлення Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Гінчук, Д. С. Життя без обмежень. Леслі Вільям Нільсен [Текст] : [про життя та творчий шлях відомого американського комедійного актора, який став зіркою кіно, попри вади слуху] / Д. С. Гінчук, Н. В. Тарасенко> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2019. - N 11. - С. 20. : фото. фывфывфыв: відомі актори -- порушення слуху Доп.точки доступа: Тарасенко, Н. В. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Л 64 Литовченко, С. Важливі аспекти реалізації послуги ранього втручання для дітей з порушеннями слуху [Текст] / Світлана Литовченко> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 3. - С. 45-52. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 2312-2781
фывфывфыв: діти раннього віку -- порушення слуху -- супровід -- система раннього втручання Аннотация: Розглянуто сучасні тенденції в освіті дітей з особливими освітніми потребами. Зокрема, акцентовано на розробленні та впровадженні системи раннього втручання як однієї з умов подальшого успішного розвитку та навчання дітей з порушеннями слуху. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Досвід освітньо-реабілітаційної роботи соціального закладу освіти з кохлеарно-імплантованими учнями [Текст] / Л. Луценко [и др.]> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2020. - N 4. - С. 17-38. . - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--спеціальні заклади--освітньо-реабілітаційна робота фывфывфыв: білінгвальний підхід -- порушення слуху -- мультидисциплінарна команда -- освітньо-реабілітаційний процес -- спеціальний заклад освіти Доп.точки доступа: Луценко, Любов; Семко, Алла; Романовська, Оксана; Кучер, Л. ; Корочкова Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Литовченко, Світлана. Методи дослідження проблем освіти осіб з порушеннями слуху [Текст] : (з досвіду підготовки докторів філософії зі спеціальної освіти) / С. Литовченко> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2022. - N 3. - С. 19-31. . - ISSN 2312-2781 Рубрики: Вища освіта в Україні--підготовка докторів філософії фывфывфыв: спеціальна педагогіка -- порушення слуху -- емпіричні методи дослідження -- інклюзивна освіта -- доктор філософії -- діти з особливими потребами Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |