Г 93 Губерський, Леонід. Культура. Ідеологія. Особистість [Текст] : методолого-світоглядний аналіз / Л. Губерський, В. Андрущенко, М. Михальченко ; Київський Національний університет імені Тараса Шевченка. Інститут соціології НАН України. Інститут вищої освіти АПН України. - К. : Знання України, 2002. - 578 с. - Є передмова: с. 9-12. - ISBN 966-7999-07-6 : 35.00 грн. Содержание: ПОНЯТТЯ КУЛЬТУРИ У ФІЛОСОФІЇ . - С .14 КУЛЬТУРА, АНТИКУЛЬТУРА, КОНТРКУЛЬТУРА . - С .24 ФЕНОМЕН РАДЯНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ: РАЦІОНАЛЬНЕ ТА ІРРАЦІОНАЛЬНЕ . - С .30 УКРАЇНСЬКА КУЛЬТУРНО-НАЦІОНАЛЬНА СКЛАДОВА СВІТОВОЇ ЦИВІЛІЗАЦІЇ . - С .39 ЛЮДИНА ЯК ОБ’ЄКТ І СУБ’ЄКТ КУЛЬТУРИ . - С .54 КУЛЬТУРОТВОРЧА СУТНІСТЬ ЛЮДИНИ ЯК СОЦІАЛЬНОЇ ІСТОТИ І ОСОБИСТОСТІ . - С .80 КЛАСОВЕ, НАЦІОНАЛЬНЕ І ЗАГАЛЬНОЛЮДСЬКЕ В КУЛЬТУРІ . - С .102 ІДЕОЛОГІЯ ЯК ТЕОРЕТИКО-ПОЛІТИЧНА ПАРАДИГМА РОЗВИТКУ КУЛЬТУРИ . - С .122 ІДЕОЛОГІЯ ЯК СКЛАДОВА ЧАСТИНА ФОРМ СУСПІЛЬНОЇ СВІДОМОСТІ . - С .143 ІДЕОЛОГІЯ І КУЛЬТУРА ЦИВІЛІІЗАЦІЙНОГО ЗЛОМУ ТИСЯЧОЛІТЬ: ПОВЕРНЕННЯ ДО ГУМАНІЗМУ . - С .183 УКРАЇНА ЯК ГЕОПОЛІТИЧНА РЕАЛЬНІСТЬ . - С .249 фывфыв: Територія, людність, кордони, Геополітична паспортизація МАТЕРІАЛЬНІ, ЛЮДСЬКІ І ДУХОВНІ РЕСУРСИ . - С .269 фывфыв: Природоресурсний потенціал, демографічний характер, національний характер ІСТОРИЧНИЙ ХАРАКТЕР . - С .304 СТРАТЕГІЧНІ ПАРТНЕРИ . - С .319 СКАРБНИЦЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ МУДРОСТІ: СУСПІЛЬНА ЦІННІСТЬ ІДЕЇ "ПОРЯДКУ" . - С .328 фывфыв: Історична роль ідеї державності РЕАБІЛІТАЦІЯ ІДЕОЛОГІЇ . - С .355 ЧИ ПОТРІБНА УКРАЇНІ ДЕРЖАВНА ІДЕОЛОГІЯ . - С .389 ІДЕОЛОГІЯ СТАЛОГО ЛЮДСЬКОГО РОЗВИТКУ . - С .389 СИТУАЦІЯ В УКРАЇНІ . - С .414 УКРАЇНСЬКІ РЕФОРМИ: ІНТЕРЕСИ, МЕТА, НАСЛІДКИ, РОЛЬ ЕЛІТ . - С .425 ВИКЛИКИ ЗОВНІШНЬОГО СВІТУ І УКРАЇНА ХХ1 СТОЛІТТЯ . - С .435 ГУМАНІТАРНА ПОЛІТИКА УКРАЇНИ: МЕТОДОЛОГІЯ, ТЕОРІЯ. ПРАКТИКА . - С .480 ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ ПОТЕНЦІАЛ НАЦІЇ І ПРОБЛЕМИ ЙОГО РОЗВИТКУ ЗАСОБАМИ ОСВІТИ . - С .497 ВИХОВАННЯ ІСТОРІЄЮ . - С .551 ДЕРЖАВУ БУДУВАТИ МОЛОДИМ... АЛЕ ХТО ВОНИ? . - С .558
РУБ 301 Доп.точки доступа: Андрущенко, Віктор; Михальченко, Микола; Київський Національний університет імені Тараса Шевченка; Інститут соціології НАН УкраїниІнститут вищої освіти АПН України Экземпляры всего: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
У 45 б-ка Бойка О. Д. / У 45-фб УКРАЇНА НА ЗЛАМІ ТИСЯЧОЛІТЬ: Історичний екскурс, проблеми, тенденції та перспективи [Текст] : (кол . монографія) / Г. В. Щокін, М. В. Попович, М. С. Кармазіна та ін.; за заг. ред.Г. В. Щокіна, М. Ф. Головатого; авт. передм. Л. М. Кравчук ; МАУП. - К. : МАУП, 2000. - 384 с. : іл. - Список використаної літ.: с. 365. - ISBN 966-608-016-8 : 20.00 грн., 3.00 грн. Содержание: Історичні особливості становлення України . - С .33 фывфыв: етногенез Бойко, О. Д. Економіка України як господарська система (історичний аспект) / П. П. Кононенко, Т. П. Кононенко; М. Ф. Головатий; О. М. Майборода. - С .81-108 Кононенко, П. П. Духовність українського народу. Становлення, проблеми, перспективи / М. Ф. Головатий; О. М. Майборода. - С .109-118 Ресурсний потенціал сучасної України (природний, сировинний, рекреаційний, людський) . - С .119 Головатий, М. Ф. Роль української еліти / О. М. Майборода. - С .173-184 Перспективи розвитку України в умовах економічних реформ . - С .185 Сологуб, О. П. Продуктивність національної економіки України та шляхи її зростання / О. П. Сологуб. - С .217-240 Розвиток державності та політичної системи в україні на початку 2000 року . - С .241 Майборода, О. М. Перспективи розвитку міжнаціональних відносин в Україні / О. М. Майборода. - С .286-306 Рудич, Ф. М. Геополітичні виміри України / Ф. М. Рудич. - С .307-316 Стан та перспективи розвитку управління в Україні . - С .317 фывфыв: реформування управління, державне та соціальне управління
РУБ 32(4УКР) Рубрики: Слов’яни етнопсихологія--Україна Доп.точки доступа: Щокін, Г. В.; Попович, М. В.; Кармазіна, М. С.; Головатий, М. Ф. \ред.\; Кравчук, Л. М. \авт. передм.\; Міжрегіональна Академія управління персоналом Экземпляры всего: 8 фб (3), Ч.З.№2 (4), ав (1) Свободны: фб (3), Ч.З.№2 (4), ав (1) |
У 45 Україна. Президент. Послання Президента України до Верховної Ради України: Про внутрішнє і зовнішнє становище України у 2000 році [Текст] / Україна. Президент. - К. : Інформаційно-видавничий центр Держкомстату України, 2001. - 404 с. - ISBN 966-7773-08-6 : 9.20 грн. Содержание: Суспільно-політичний розвиток країни. Основні завдання 2001 року. . - С .9 Підсумки соціально-економічного розвитку України у 2000 році та завдання на 2001 рік . - С .25 Тематичні доповіді . - С .46 - 170 Актуальні птання дальшого забезпечення свободи слова в Україні . - С .47 Проблема бідності в контексті політики соціально-економічних перетворень та стратегії реформ . - С .65 Енергозабезпечення економіки України та енергозбереження . - С .82 Аграрний сектор економіки України: шляхи поглиблення реформ . - С .105 Сучасна судова система та судова реформа в Україні . - С .123 Україна і Європейський Союз . - С .135 Україна і міжнародні фінансові інституції (МФІ) . - С .158 Статистичні таблиці . - С .171 - 388 Основні показники соціально-економічного розвитку України . - С .172 Фінанси . - С .202 Ціни і тарифи . - С .236 Реальний сектор: Промисловість. Інвестиційна та будівельна діяльність. Транспорт . - С .245 Аграрний сектор . - С .262 Інституціональні перетворення та розвиток підприємництва . - С .275 Енергозабезпечення та енергозбереження . - С .292 Зовнішньоекономічна діяльність . - С .305 Науково-технічний потенціал . - С .327 Споживчий ринок . - С .332 Рівень життя населення . - С .340-376 Демографічна ситуація . - С .340 Доходи та витрати населення . - С .342 Зайнятість населення . - С .352 Соціальний розвиток . - С .357 Соціальні гарантії . - С .373 Охорона навколишнього середовища . - С .377 Міжнародні зіставлення по країнах СНД . - С .380
РУБ 32(4Укр) Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
М 75 Молода нація [Текст] : Альманах. № 13. - К. : Смолоскип, 1999. - 324 с. - (Архів. Історія ідей. Політична філософія. Політичні науки). - ISBN 966-7332-13-6 : 2.50 грн., 3.00 грн. Содержание: Галета, О. Юрій Меженко: пропис із української культури 20-х років ХХ століття / О. Галета. - С .42-83 Датченко, Ю. До питання про спадщину Миколи Чернявського в літературно-мовному процесі кінця XIX -початку ХХ століть / Ю. Датченко. - С .98-106 Калита, Н. "Свої" і "чужі" у циклі казок О. Іваненко "Великі очі" (до проблеми витворення радянського міфа) / Н. Калита. - С .106-113 Карнаух, Л. Метаморфози людини бароко в "Київських чудах" Петра Могили / Л. Карнаух. - С .113-120 Коваль-Фучило, І. Похоронні голосіння в українській традиції: Проблема жанру / І. Коваль-Фучило. - С .120-133 фывфыв: обряди Окара, А. Творчість Івана Котляревського та нова парадигма української літературної мови / А. Окара; Н. Поліщук. - С .133-142 Поліщук, Н. "Страшна помста" М. Гоголя: спроба відчитання однієї міфологеми / Н. Поліщук; М. Стринаглюк. - С .142-152 Стринаглюк, М. Принципи середньовічного художнього мислення в "Моєму Ізмарагді" Івана Франка: відповідність традиції / М. Стринаглюк; О. Муслієнко. - С .160-168 Муслієнко, О. Микола Хвильовий: "Вступна новела" як текст-код / О. Муслієнко; Л. Петрова. - С .205-217 Петрова, Л. Художньо-інтелектуальний потенціал імен - знаків світової культури (на метеріалі поезій Ліни Костенко) / Л. Петрова; М. Василишин. - С .231-243 Василишин, М. Небуденність буденних героїв М. Савича / М. Василишин; В. Зарва. - С .260--267 Зарва, В. Просвітницька раціоналістично-сенсуалістична тенденція у творчості Ф. Достоєвського / В. Зарва; Д. Сироїд. - С .267-278 Сироїд, Д. Теодосій Печерський : час об’явлення та об’явленого / Д. Сироїд; Х. Стельмах. - С .310-314 Стельмах, Х. Специфіка жіночої психології у романі Ясміни Тешанович "Сирени" / Х. Стельмах. - С .314-322
РУБ 001 Рубрики: Українська мова--мова художніх творів--поезія фывфывфыв: мова української поезії Доп.точки доступа: Меженко, Юрій \о нем\; Чернявський, Микола Федорович (укр. письменник ; 1868-1938) \о нем\; Іваненко, Оксана Дмитрівна (укр. письменниця, перекладачка ; 1906-1997) \о ней\; Могила, Петро \о нем\; Котляревський, Іван Петрович (укр. письменник ; 1769-1838) \о нем\; Гоголь, Микола Васильович (рос. та укр. прозаїк, драматург ; 1809-1852) \о нем\; Франко, Іван Якович \о нем\; Хвильовий, Микола Григорович \о нем\; Костенко, Ліна Василівна (укр. письменниця-«шістдесятниця», поетеса ; 1930 р. н.) \о ней\; Савич, М. \о нем\; ДОСТОЕВСКИЙ, ФЕДОР МИХАЙЛОВИЧ \о нем\; Печерський, Теодосій \о нем\; Тешанович, Ясміна \о ней\ Экземпляры всего: 2 фб (2) Свободны: фб (2) |
Н 53 Неперервна професійна освіта: Теорія і практика [Текст] : зб. наук. праць. Ч. 1 / Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти ; за ред.: І. А. Зязюна, Н. Г. Ничкало. - К. : [б. и.], 2001. - 392 с. - ISBN 966-593-235-7 : 28.50 грн. Содержание: Кремень, В. Г. Освіта в Україні: Стан і перспективи розвитку / В. Г. Кремень. - С .5-14 Зязюн, І. А. Неперервна освіта як основа соціального поступу / І. А. Зязюн. - С .15-22 Зіньковський, Ю. Ф. Перспективи та можливості неперервної технічної освіти / Ю. Ф. Зіньковський. - С .23-26 Ничкало, Н. Г. Теоретико-методологічні проблеми і перспективи розвитку досліджень з неперервної професійної освіти / Н. Г. Ничкало. - С .35-42 КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ . - С .43-240 Сисоєва, С. О. Творчий розвиток особистості в процесі неперервної професійної освіти / С. О. Сисоєва. - С .45-52 Лутай, В. С. Синенергетична парадигма як меторлогічна основа неперервної освіти / В. С. Лутай. - С .53-57 Голобородько, Є. П. Неперервна освіта і особистість учителя / Є. П. Голобородько. - С .58-60 Корсак, К. В. Стандарти і освіта ХХІ століття / К. В. Корсак. - С .61-65 Лещенко, М. П. Теоретико-методологічні засади діагностики педагогічної майстерності вчителя в умовах особистісно орієнтованої системи навчання / М. П. Лещенко. - С .71-74 Пєхота, О. М. Особистісно орієнтовані технології в підготовці вчителя / О. М. Пєхота. - С .81-88 Астахова, В. І. Неперервна освіта: Підсумки першого десятиріччя / В. І. Астахова. - С .94-98 Олійник, М. М. Мотивація навчання і розвиток особистості в системі професійної освіти / М. М. Олійник, Ю. А. Романенко, І. В. Катанова. - С .99-103 Козаков, В. А. Педагогізація суспільства як передумова неперервної освіти: шляхи, досвід / В. А. Козаков, Д. І. Дзвінчук. - С .104-110 Предборська, І. М. Теоретико-методологічні проблеми трансформації української освіти / І. М. Предборська. - С .116-119 Гуревич, Р. С. Принцип наступності у навчанні в контексті неперервної професійної освіти / Р. С. Гуревич, С. Д. Цвілик. - С .124-129 Дубасенюк, О. А. Методологічні основи теорії професійної виховної діяльності педагога / О. А. Дубасенюк. - С .130-133 Побірченко, Н. А. Профорієнтаційний супровід підготовки сучасного фахівця до навчання впродовж життя / Н. А. Побірченко. - С .134-136 Пономарьов, О. С. Управлінська культура як важлива складова системи професійної освіти / О. С. Пономарьов. - С .137-141 Радул, В. В. Явище соціально-педагогічної зрілості / В. В. Радул. - С .142-146 Астахова, К. В. Кадровий потенціал вищої школи в умовах переходу до неперервної освіти / К. В. Астахова. - С .147-153 Шевченко, В. І. Проблема глобального зла і статус педагога / В. І. Шевченко. - С .154-157 Кузнецов, Г. В. Середня школа - вищий навчальний заклад: Проблеми неперервної професійної підготовки / Г. В. Кузнецов, О. М. Долгов, А. С. Головченко. - С .158-160 Цехмістер, Я. В. Допрофесійна підготовка учнівської молоді: Теоретичний аспект / Я. В. Цехмістер. - С .161-165 Отич, О. М. Зміст і структура підготовки вчителя початкових класів до виховної роботи в школі на матеріалі пісенного фольклору / О. М. Отич. - С .173-177 Солдатенко, М. М. Самостійна навчально-пізнавальна діяльність як засіб забезпечення неперервності совіти / М. М. Солдатенко. - С .186-189 Крюкова, Д. Ф. Методологічні особливості побудови розвивального навчання / Д. Ф. Крюкова. - С .190-193 Антонова, О. Є. Загальнопедагогічна підготовка майбутнього вчителя як умова неперервної освіти / О. Є. Антонова. - С .199-201 Довбня, В. М. Засади неперервної освіти в українській філософсько-педагогічній думці першої половини ХХ століття / В. М. Довбня. - С .202-206 Смікал, В. О. Використання взаємодії мистецтв у процесі формування світоглядної культури особистості / В. О. Смікал. - С .211-214 Грищенко, Ю. В. Розвиток вокальної освіти в музичних закладах освіти України (друга половина ХІХ-початок ХХ століття) / Ю. В. Грищенко. - С .220-223 Яковлев, А. А. Вплив типу культури на характер освіти / А. А. Яковлев. - С .224-227 Рабош, І. Т. До проблеми гуманітаризації освіти / І. Т. Рабош. - С .228-233 Єгорова, Є. В. Деякі напрями та перспективи психологічного забезпечення підготовки молоді до професійного самовизначення / Є. В. Єгорова. - С .234-237 РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ . - С .241-385 Кульчицька, О. І. Проблеми обдарованості в сучасній психології / О. І. Кульчицька. - С .263-267 Гуревич, Р. С. Формування інформаційної кльтури педагога в контесті неперервної освіти / Р. С. Гуревич, А. М. Коломієць, Д. І. Коломієць. - С .276-280 Пилипчук, В. В. Розвиток творчості вчителя професійної школи в умовах адаптованого колективного навчання / В. В. Пилипчук. - С .305-309 Гаріна, М. Г. До проблем морального виховання студентської молоді / М. Г. Гаріна, І. В. Мухмутова, Л. В. Твердоступ. - С .320-322 Слоневська, І. Б. До проблеми формування ціннісних орієнтацій засобами зарубіжної літератури / І. Б. Слоневська. - С .323-326 Горбунь, Е. Л. Вузівський етап формування відповідальності майбутнього вчителя в системі неперервної професійної освіти / Е. Л. Горбунь. - С .327-332 Лихвар, В. Д. Розвиток художньо-творчих здібностей людини / В. Д. Лихвар. - С .333-337 Антрощенко, Т. О. Формування культури міжнаціонального спілкування майбутніх учителів у вивченні психолого-педагогічних дисциплін / Т. О. Антрощенко. - С .338-340 Фалько, М. І. Формування дослідницьких умінь вчителя музики в системі неперервної освіти / М. І. Фалько. - С .349-352 Онацький, В. М. Взаємодія практичного психолога і вчителя у роботі з обдарованими дітьми / В. М. Онацький. - С .358-366 Гончарук, Т. О. Особливості формування установок толерантної свідомості в учнівської молоді / Т. О. Гончарук. - С .367-370 Грищенко, О. А. Вплив інноваційних технологій на розвиток творчої особистості вчителя / О. А. Грищенко. - С .382-385
РУБ 37(09)(4УКР) Рубрики: освіта--неперервна професійна Особистість--розвиток особистості--культура Освіта в Україні Синенергетика Вчитель Педагогічна майстерність Навчання Освіта--наступність в освіті Середня школа Педагог--статус--культура Допрофесійна підготовка Учитель початкових класів--підготовка Самостійна робота Розвивальне навчання Філософсько-педагогічна думка, І пол. ХХ ст. Вчителі--підготовка Майбутні вчителі Освіта--вокальна Культура--вплив на освіту Молодь--допрофесійна підготовка Обдарованість Здібності--розвиток Інформаційна культура Викладачі вищих навчальних закладів--підвищення кваліфікації Вчитель--творчість Моральне виховання студентів Викладання зарубіжної літератури Вчитель музики Практичні психологи--взаємодія з вчителем Технології--інноваційні Толерантність фывфывфыв: наступність в освіті Доп.точки доступа: Зязюн, І. А. (д-р філос. наук, проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Ничкало, Н. Г. (Док. пед. наук, проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук УкраїниІнститут педагогіки і психології професійної освіти Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Т 45 Титаренко, Тетяна Михайлівна. Життєвий світ особистості: у межах і за межами буденності [Текст] / Т. М. Титаренко. - К. : Либідь, 2003. - 376 с. : іл. - Бібліогр.: с. 366-375. - ISBN 966-06-0280-4 : 17.80 грн., 17.00 грн.
РУБ 158.9 Рубрики: Людина--ставлення до себе Некомпетентність Гармонія Дисгармонія Повсякденність Потенціал Криза життєва Святковість Життєвий вибір Дволикий Янус Стать--чоловіча і жіноча Кафедра психології Аннотация: Книгу присвячено особистості, яка повсякденно створює, вибудовує світ, у якому живе. В ній ідеться про просторово-часові виміри життєвого світу особистості, про такі несхожі чоловічі і жіночі світи, про взаємовплив індивідульної та загальнолюдської історії, про світи гармонійні та дисгармонійні. Читач зможе відшукати шляхи втеч з тенет повсякденності, усвідомити зміст своєї потреби у святі й визначити стратегії розв'язання кризових ситуацій, можливості здійснення відповідальних життєвих виборів. Доп.точки доступа: Василюк, Ф. Ю. \о нем\ Экземпляры всего: 6 фб (1), Ч.З.№2 (4), аб (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (4), аб (1) |
Н34 Наука і сучасність [Текстььь] : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - К. : Логос, 2001. Т. ХХУ : Педагогіка. Філологія. - 2001. - 300 с. - Бібліогр. в кінці ст. - ISBN 966--581-229-7 : 3.50 грн. Содержание: ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ Бочкарьов, М. В. Безперервна професійна освіта в системі МВС України / И. М. Буцык; О. М. Василенко; Л. П. Дворецька; О. Б. Кобзар; Т. Н. Колодько; С. В. Коношенко. - С .3 Буцык, И. М. К вопросу качества подготовки авиадиспетчеров / О. М. Василенко; Л. П. Дворецька; О. Б. Кобзар; Т. Н. Колодько; С. В. Коношенко; К. В. Корсак. - С .13 Василенко, О. М. Модульна технологія навчання / Л. П. Дворецька; О. Б. Кобзар; Т. Н. Колодько; С. В. Коношенко; К. В. Корсак; О. С. Кулінченко. - С .21 Дворецька, Л. П. Формування елементів економічних знань на уроках математики в основній школі / О. Б. Кобзар; Т. Н. Колодько; С. В. Коношенко; К. В. Корсак; О. С. Кулінченко; Г. С. Литвиненко. - С .30 Кобзар, О. Б. Дидактичні проблеми індивідуалізації навчального процесу вищої медичної школи / Т. Н. Колодько; С. В. Коношенко; К. В. Корсак; О. С. Кулінченко; Г. С. Литвиненко; Л. Н. Ляшенко. - С .39 Колодько, Т. Н. Внеклассная работа по иностранному языку как составная часть иноязычного общения / С. В. Коношенко; К. В. Корсак; О. С. Кулінченко; Г. С. Литвиненко; Л. Н. Ляшенко; Н. В. Морзе, І. Ю. Морзе. - С .45 Коношенко, С. В. Деякі шляхи оптимізації підготовки вихователів до професійної діяльності / К. В. Корсак; О. С. Кулінченко; Г. С. Литвиненко; Л. Н. Ляшенко; Н. В. Морзе, І. Ю. Морзе; С. П. Нечай. - С .51 Корсак, К. В. Точні науки в школах України - шляхи і перспективи реформ / О. С. Кулінченко; Г. С. Литвиненко; Л. Н. Ляшенко; Н. В. Морзе, І. Ю. Морзе; С. П. Нечай; Н. І. Опанасенко. - С .58 Кулінченко, О. С. Підготовка соціальних працівників у Великобританії / Г. С. Литвиненко; Л. Н. Ляшенко; Н. В. Морзе, І. Ю. Морзе; С. П. Нечай; Н. І. Опанасенко; Н. Побірченко. - С .70 Литвиненко, Г. С. Деякі аспекти гуманістичної концепції творів О. Довженка / Л. Н. Ляшенко; Н. В. Морзе, І. Ю. Морзе; С. П. Нечай; Н. І. Опанасенко; Н. Побірченко; М. В. Роганова. - С .78 Ляшенко, Л. Н. Роль вищої освіти у забезпеченні стійкого економічно-соціального розвитку Фінляндії / Н. В. Морзе, І. Ю. Морзе; С. П. Нечай; Н. І. Опанасенко; Н. Побірченко; М. В. Роганова; І. М. Фещенко. - С .86 Морзе, Н. В. Пошук інформації при вивченні електронних таблиць / С. П. Нечай; Н. І. Опанасенко; Н. Побірченко; М. В. Роганова; І. М. Фещенко; Г. О. Ткачук. - С .95 Нечай, С. П. Вплив музики на психічний стан людини в процесі адаптації / Н. І. Опанасенко; Н. Побірченко; М. В. Роганова; І. М. Фещенко; Г. О. Ткачук; К. Хиц. - С .107 Опанасенко, Н. І. Діяльність української "Просвіти" у справі національної освіти періоду 1917-1920 років / Н. Побірченко; М. В. Роганова; І. М. Фещенко; Г. О. Ткачук; К. Хиц; І. Ю. Шитова. - С .112 Побірченко, Н. Ідеологія Кирило-мефодіївського братства як передумова виникнення українських Громад / М. В. Роганова; І. М. Фещенко; Г. О. Ткачук; К. Хиц; І. Ю. Шитова; С. В. Шмалей. - С .119 Роганова, М. В. Модель процесу формування у дошкільників ціннісного відношення до природи засобами мистецтва / І. М. Фещенко; Г. О. Ткачук; К. Хиц; І. Ю. Шитова; С. В. Шмалей; О. В. Шубка. - С .133 Фещенко, І. М. Розвиток творчої особистості управлінця засобами психолого-педагогічних дисциплін / Г. О. Ткачук; К. Хиц; І. Ю. Шитова; С. В. Шмалей; О. В. Шубка; І. П. Ящук. - С .139 Ткачук, Г. О. Психолого-педагогічні основи збагачення мовлення школярів експресивною лексикою / К. Хиц; І. Ю. Шитова; С. В. Шмалей; О. В. Шубка; І. П. Ящук; В. С. Данилич. - С .150 Хиц, К. Процеси глобалізації і сучасна освіта / І. Ю. Шитова; С. В. Шмалей; О. В. Шубка; І. П. Ящук; В. С. Данилич; Л. І. Лонська. - С .157 Шитова, І. Ю. До питання про професійно-педагогічну підготовку студентів університету / С. В. Шмалей; О. В. Шубка; І. П. Ящук; В. С. Данилич; Л. І. Лонська; Л. Б. Мартинова. - С .169 Шмалей, С. В. Проблема людини у медичній антропології / О. В. Шубка; І. П. Ящук; В. С. Данилич; Л. І. Лонська; Л. Б. Мартинова; О. В. Слаба. - С .176 Шубка, О. В. Особливості соціально-виховної діяльності в КНР / І. П. Ящук; В. С. Данилич; Л. І. Лонська; Л. Б. Мартинова; О. В. Слаба; Н. П. Смірнова. - С .190 Ящук, І. П. Вплив середовища на формування життєвої компетентності особистості / В. С. Данилич; Л. І. Лонська; Л. Б. Мартинова; О. В. Слаба; Н. П. Смірнова; Н. Г. Ходаковська. - С .199 ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ Данилич, В. С. Захист народних мов у контексті науки про мову (до 200-річчя романського мовознавства) / Л. І. Лонська; Л. Б. Мартинова; О. В. Слаба; Н. П. Смірнова; Н. Г. Ходаковська. - С .208 Кравченко, Л. О. Прізвища Лубенщини (морфологічний спосіб творення) / Ю. Л. Маленовський; Г. Б. Мінчак; Н. С. Смагло; Т. А. Торчинська. - С .218 Лонська, Л. І. Структурно-семантичний аналіз двоскладних буттєвих речень / Л. Б. Мартинова; О. В. Слаба; Н. П. Смірнова; Н. Г. Ходаковська. - С .224 Маленовський, Ю. Л. Звукозапис як фоностилістичний засіб увиразнення художнього тексту / Г. Б. Мінчак; Н. С. Смагло; Т. А. Торчинська. - С .232 Мартинова, Л. Б. Словотвірний потенціал збірних іменників у сучасній українській мові / О. В. Слаба; Н. П. Смірнова; Н. Г. Ходаковська. - С .239 Мінчак, Г. Б. Конотативно-ідеологічний потенціал фразеологічних одиниць в тексті / Н. С. Смагло; Т. А. Торчинська. - С .245 Слаба, О. В. Англо-американізми в німецькій лексиці з економіки як результат міжмовної взаємодії в умовах інтернаціоналізації науки та техніки / Н. П. Смірнова; Н. Г. Ходаковська. - С .253 Смагло, Н. С. Трансформація сюжетів і мотивів народної прози Поділля в художній творчості / Т. А. Торчинська. - С .263 Смірнова, Н. П. "Губернские ведомости" у розвитку української фольклористики 40-х років ХІХ століття / Н. Г. Ходаковська. - С .271 Торчинська, Т. А. Власні назви на уроках мови у першому класі як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів / Т. А. Торчинська. - С .280 Ходаковська, Н. Г. Функціональний аспект стилістично забарвлених іменників із суфіксами -ei, -erei, -elei / Н. Г. Ходаковська. - С .288
РУБ 001 Рубрики: Українська мова Англійська мова--методика викладання Доп.точки доступа: Міністерство освіти і науки України; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
У84 Утвердження інноваційної моделі розвитку економіки України [Текст] : матеріали науково-практичної конференції. - К. : НТУУ "КПІ", 2003. - 434 с. - ISBN 966-96213-3-Х : 9.80 грн. Содержание: Патон, Б. Є. Науково-технологічний та інноваційний потенціал економічного розвитку України / Б. Є. Патон. - С .34-37 Кучма, Л. Д. Інноваційна стратегія українських реформ / Л. Д. Кучма. - С .10-27 Янукович, В. Ф. Програма діяльності уряду і питання інноваційної політики / В. Ф. Янукович. - С .28-33 Геєць, В. М. Інноваційний шлях розвитку та економічне зростання / В. М. Геєць. - С .38-56 Кремень, В. К. Модернизація системи освіти як важливий чинник інноваційного розвитку держави / В. К. Кремень. - С .62-69 Згуровський, М. З. Науково-технологічне передбачення як механізм інноваційного розвитку / М. З. Згуровський. - С .69-82 Довгий, С. О. Інституціональне забезпечення інноваційного розвитку економіки України: Законодавча база та інститути у сфері інноваційної діяльності / С. О. Довгий. - С .83-90 Рижов, В. Л. Розбудова інноваційної інфраструктури України / В. Л. Рижов. - С .91-99 Сергієнко, І. В. Інформатизація суспільства та інноваційний розвиток / І. В. Сергієнко. - С .100-109 М'ялиця, А. К. Розвиток промислового комплексу України на основі інноваційної реструктуризації / А. К. М'ялиця. - С .110-114 Пирожков, С. І. Глобалізація та інноваційна діяльність в Україні / С. І. Пирожков. - С .141-149 Матвієнко, В. П. Довгострокове кредитування інноваційних проектів / В. П. Матвієнко, П. В. Матвієнко. - С .150-159 Малицький, Б. А. Перепони на шляху інноваційного розвитку економіки та можливості їх подолання / Б. А. Малицький. - С .160-165 Попович, М. В. Інноваційна культура як чинник активізації інноваційної діяльності / М. В. Попович. - С .166-171 Кушнарьов, Є. П. Регіональна складова державної інноваційної політики / Є. П. Кушнарьов. - С .172-177 Ільченко, М. Ю. Інтелектуальна власність, оцінка і реалізація інноваційних проектів / М. Ю. Ільченко. - С .178-185 Костусєв, О. О. Конкуренція і формування ринкових механізмів інноваційного розвитку / О. О. Костусєв. - С .186-191 Гуржій, А. М. Програмно-цільові методи реалізації пріоритетів інноваційного розвитку економіки України / А. М. Гуржій. - С .192-196 Сорокін, О. М. Проблеми інвестування інноваційних проектів та шляхи їх вирішення / О. М. Сорокін. - С .197-202 Лапко, О. О. Трансфер технологій: Проблеми та перспективи / О. О. Лапко, Т. І. Щедріна. - С .203-222 Камінський, В. Ю. Стандартизація та інноваційний розвиток / В. Ю. Камінський. - С .223-232 Якименко, Ю. І. Система інформаційного забезпечення науково-технологічного, освітнього та інноваційного розвитку / Ю. І. Якименко. - С .232-239 Карпов, В. І. Система державної статистики в галузі науково-технічної та інноваційної діяльності в Україні / В. І. Карпов. - С .240-252 Гриньов, Б. В. Розвиток інноваційних структур, відбору та реалізаії інноваційних проектів / Б. В. Гриньов. - С .253-260 Бушуєв, С. Д. Управління проектами інноваційного розвитку / С. Д. Бушуєв. - С .261-272 Соколенко, С. І. Формування інноваційних систем на основі промислових кластерів / С. І. Соколенко. - С .273-278 Пігоров, Г. С. Проблеми і резервні механізми інноваційного розвитку України / Г. С. Пігоров. - С .279-285 Скудар, Г. М. Розвиток машинобудування - важлива передумова модернізації промислового комплексу / Г. М. Скудар. - С .286-294 Негода, О. О. Розвиток космічної галузі як джерела трансферу високих технологій в народне господарство України / О. О. Негода. - С .295-302 Саблук, П. Т. Організаційно-економічні напрями інноваційного переоснащення аграрного виробництва / П. Т. Саблук. - С .313-321 Панкратова, Н. Д. Проблеми формування ринку наукоємної продукції / Н. Д. Панкратова. - С .337-349 Журавський, В. С. Проблеми законодавчого забезпечення інноваційно-інвестиційної моделі розвитку України / В. С. Журавський. - С .347-349 Безчасний, Л. К. До питання стратегії інноваційного розвитку економіки України / Л. К. Безчасний, В. П. Мельник, І. А. Шовкун. - С .350-357 Бодров, В. Г. Формування промислової політики в умовах структурно-інноваційного розвитку економіки / В. Г. Бодров, В. Г. Горник. - С .358-365 Гавриш, С. Б. Державні механізми стимулювання інноваційного розвитку / С. Б. Гавриш, Д. О. Волошин. - С .366-376 Гаман, М. В. Ефективність фінансування фундаментальних наукових досліджень як передумова технічного прогресу / М. В. Гаман. - С .377-381 Гриценко, А. А. Фінансово-кредитні ресурси інноваційного розвитку / А. А. Гриценко. - С .382-391 Гусєв, В. О. Розбудова національної інноваційної системи як стратегія державної інноваційної політики / В. О. Гусєв. - С .392-400 Льовочкін, С. В. Бюджетні важелі активізації інвестиційного процесу в Україні / С. В. Льовочкін. - С .401-405 Макаренко, І. П. Формування державної інноваційної системи в Україні: Проблеми безпеки національних інтересів / І. П. Макаренко. - С .406-414 Пастернак-Таранушенко, Г. А. Три причини гальмування розвитку економіки України / Г. А. Пастернак-Таранушенко. - С .415-418 Щербань, В. П. Стратегія економічного зростання регіону інноваційного типу / В. П. Щербань, О. А. Кириченко. - С .419-428
РУБ 33(4УКР) Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Б 55 Бех, Іван Дмитрович Виховання особистості [Текстььь] : навч.-метод. посібник: У 2-х кн. / І. Д. Бех. - К. : Либідь, 2003. - ISBN 966-060296-0. Кн. 2 : Особистісно-орієнтований підхід: Науково-практичні засади. - 344 с. - Список літ.: с. 338-340. - ISBN 966-06-0298-7 (в пер.) : 11.20 грн. Содержание: ОСВІТНЬО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС ЯК СОЦІОКУЛЬТУРНЕ ЯВИЩЕ . - С .5-52 Виховний процес у вимірі філософії освіти . - С .5 Виховання в сучасній соціально-освітній ситуації . - С .17 Два етапи розвитку педагогічної культури - дві експериментально-виховні стратегії . - С .29 Гуманістична педагогіка в контексті виховання особистості . - С .43 КОМУНІКАТИВНА ПРИРОДА ОСОБИСТОСТІ - СТРАТЕГІЧНИЙ ОРІЄНТИР У ЇЇ ВИХОВАННІ . - С .53-75 Спілкування як загальнопсихологічна основа виховання особистості . - С .53 Дискурсивна технологія інтимно-особистісного спілкування . - С .59 ПЕДАГОГ У ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОМУ ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ . - С .76-111 Педагогічна позиція та ефективність виховного процесу . - С .76 Готовність педагога до інноваційної виховної діяльності . - С .85 Комунікативна компетентність педагога в оптимізаації виховног процесу . - С .100 ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС У траєкторії СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ . - С .112-225 Сутність особистості у виховній перспективі . - С .112 Виховні інваріанти у розвитку особистості . - С .124 Домінанти психологічного супроводу особистісно орієнтованого виховного процесу . - С .181 Духовні цінності особистості у виховному діапазоні . - С .196 Виховання миролюбності у дітей . - С .206 Фізичне виховання у ціннісному сприйнятті . - С .215 МІЖОСОБИСТІСНА ВЗАЄМОДІЯ У ПРОЦЕСІ ВИХОВАННЯ . - С .226-244 Вихованець у дитячій соціальній ситуації . - С .226 Дитина у виховному просторі міжособистісних взаємин . - С .237 ВИХОВНІ АКЦЕНТИ ВИЩОЇ ШКОЛИ . - С .245-272 Реалії виховання студентської молоді . - С .245 Індивідуальний досвід діяння та особистісний потенціал студентської молоді . - С .252 Становлення професіонала в сучасних соціальних умовах . - С .262 МЕТОДОЛОГІЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ВИХОВАННЯ . - С .273-314 Наукові засади проведення експерименту у сфері виховання . - С .272 Методи дослідження особистісно орієнтованого освітнього процесу . - С .292 ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОГО ВИХОВАННЯ: АВТОРСЬКІ ІНТЕРВ’Ю . - С .315-335
РУБ 158.9(075.3) Экземпляры всего: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
Н 34 Науково-освітній потенціал нації: Погляд у ХХІ століття [Текстььь] / В. М. Литвин, В. П. Андрущенко, С. О. Довгий та ін.; Міністерство освіти і науки України. - К. : Навчальна книга, 2003. - ISBN 966-7943-31-3. Кн. 1 : Пріоритет інтелекту. - 2003. - 608 с. - ISBN 966-7943-32-1 (в пер.) : 80.00 грн., 20.00 грн., 75.00 грн. Содержание: Об’єктивні умови українського державотворення фывфыв: природні ресурси, демографія, розвиток культури, суперечності сьогодення Сучасність, сформована десятиріччям незалежного розвитку фывфыв: екологія, міжнародні зв’язки, консолідація суспільства Стратегічний ресурс цивілізованого розвитку фывфыв: інтелектуалізація, інформатизація суспільства, інформатика, штучний інтелект, поширення інформації, електронні засоби Наука й освіта в Україні сьогодні фывфыв: розвиток освіти, єдність науки й освіти
РУБ 37(09)(4Укр) + 9(4Укр)2 Доп.точки доступа: Литвин, Володимир Михайлович; Андрущенко, Віктор Петрович; Довгий, Станіслав Олексійович; Зайчук, Валентин Олександрович; Кремень, Василь Григорович; Міністерство освіти і науки України Экземпляры всего: 4 фб (1), ректор (1), Ч.З.№2 (1), ІБв (1) Свободны: фб (1), ректор (1), ІБв (1) |
Н 34 Науково-освітній потенціал нації: Погляд у ХХІ століття [Текстььь] / В. М. Литвин, В. П. Андрущенко, С. О. Довгий та ін.; Міністерство освіти і науки України. - К. : Навчальна книга, 2003. - ISBN 966-7943-31-3. Кн. 2 : Освіта і наука: Творчий потенціал державо- і культуротворення. - 2003. - 672 с. - ISBN 966-7943-33-Х (в пер.) : 80.00 грн., 20.00 грн., 75.00 грн. Содержание: Культ знань і освіти як складова української національної ідеї фывфыв: вища освіта Вища школа на порозі радикальниз змін фывфыв: філософія освіти ДОСВІД, НАРОДЖЕНИЙ СТОЛІТТЯМИ Золотий фонд держави . - С .87-92 Перелік національних вищих закладів освіти . - С .92-94 Реєстр вищих закладів освіти III-IV рівнів акредитації . - С .228-278 ГУМАНІТАРНА ОСВІТА: ПРОБЛЕМИ ТРАНСФОРМАЦІЇ РЕФОРМА ГАЛУЗІ: МІЖНАРОДНИЙ КОНТЕКСТ Університетська освіта України: європейський вибір Міжнародне співробітництво Вища освіта в дзеркалі статистики і соціології . - С .467-672
РУБ 37(09)(4Укр) + 9(4Укр)2 Доп.точки доступа: Литвин, Володимир Михайлович; Андрущенко, Віктор Петрович; Довгий, Станіслав Олексійович; Зайчук, Валентин Олександрович; Кремень, Василь Григорович; Міністерство освіти і науки України Экземпляры всего: 4 ректор (1), фб (1), Ч.З.№2 (1), ІБв (1) Свободны: ректор (1), фб (1), Ч.З.№2 (1), ІБв (1) |
Н 34 Науково-освітній потенціал нації: Погляд у ХХІ століття [Текстььь] / В. М. Литвин, В. П. Андрущенко, С. О. Довгий та ін.; Міністерство освіти і науки України. - К. : Навчальна книга, 2003. - ISBN 966-7943-31-3. Кн. 3 : Модернізація освіти. - 2003. - 943 с. - ISBN 966-7943-34-8 (в пер.) : 80.00 грн., 20.00 грн., 75.00 грн. Содержание: МАЙБУТНЄ РОЗПОЧИНАЄТЬСЯ З ДИТИНСТВА Українська дитина у світі суспільних проблем і суперечностей . - С .14-34 Загальна Декларація прав людини . - С .34-38 Конвенція про права дитини . - С .38-55 Список загальноосвітніх шкіл-інтернатів для дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування . - С .55-68 КОЖЕН МАЄ ПРАВО НА ОСВІТУ Любов і біль -- моя освіта . - С .72-90 Рівний доступ до якісної освіти . - С .91-122 Турбота про учня - найперше завдання працівників освіти . - С .123-132 РІДНА МОВА, В РІДНІЙ ШКОЛІ НОВІЙ УКРАЇНІ - НОВОГО ВЧИТЕЛЯ фывфыв: підготовка педагога ФОРМУВАТИ ОСОБИСТІСТЬ - ЛЮДИНУ І ГРОМАДЯНИНА фывфыв: свідомість, мораль ЖИТИ ЗА ЗАКОНОМ, РЕФОРМУВАТИСЬ ЦИВІЛІЗОВАНО Ідеологія формування правового поля освіти . - С .203-211 Стратегія розвитку освіти України у першій чверті ХХІ століття . - С .211-227 Державна національна програма "Освіта" (Україна ХХІ століття) . - С .227-251 Національна доктрина розвитку освіти України у ХХІ столітті (проект) . - С .251-266 ПЕДАГОГІЧНА НАУКА - ПЕДАГОГІЧНІЙ ПРАКТИЦІ Об’єднати зусилля заради великої справи . - С .271-274 Академія педагогічних наук сьогодні . - С .274-287 ДОДАТКИ (Укази Президента, Закони України, Постанови Кабінету Міністрів) . - С .333-944
РУБ 37(09)(4Укр) + 9(4Укр)2 Рубрики: Освіта--реформа--зміни Доп.точки доступа: Литвин, Володимир Михайлович; Андрущенко, Віктор Петрович; Довгий, Станіслав Олексійович; Зайчук, Валентин Олександрович; Кремень, Василь Григорович; Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук України \о нем\ Экземпляры всего: 4 ректор (1), фб (1), Ч.З.№2 (1), ІБв (1) Свободны: ректор (1), фб (1), Ч.З.№2 (1), ІБв (1) |
С 30 Семеног, Олена Миколаївна. Мовне родинознавство (виховний потенціал лінгвокультури рідного краю) [Текст] : навч. посіб. / О. М. Семеног ; Міністерство освіти і науки України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Глухівський державний педагогічний університет. - К. ; Глухів : РВВ ГДПУ, 2003. - 108 с. - Використ. л-ра: с. 104-105. - ISBN 966-7763-41-2 : 3.50 грн.
РУБ 902.7(4Укр) Рубрики: Лінгвокультура--рідний край Родина--назва Громада--побратимство--взаємодопомога Етикет--мовленнєвий Педагогіка--родинна Родинне виховання Доп.точки доступа: Міністерство освіти і науки України; Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України; Глухівський державний педагогічний університет Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Л 64 Література та культура Полісся [Текст] : сборник научных трудов. Вип. 24. До 195-річчя з дня народження М. Гоголя та 25-річчя поновлення вивчення спадщини письменника у Ніжинській вищій школі / Відп. ред. та упоряд. Г. В. Самойленко ; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2004. - 200 с. - На укр. та рос. мовах. - Літ. в кінці кожної статті. - 5.80 грн., 10.00 грн. Содержание: Самойленко, Г. В. Нежинская гоголиана на рубеже веков (1979-2004) / Г. В. Самойленко. - С .3 Яровий, О. С. "Внутрішній" Гоголь: актуальність духовних шукань / О. С. Яровий. - С .13 Арват, Н. Н. Формы и функции периода в художественных произведениях Н. В. Гоголя / Н. Н. Арват. - С .18 Поліщук, Я. О. Три інтерпретаційні парадигми "Тараса Бульби": Повість Миколи Гоголя в оцінці російської, української та польської критики / Я. О. Поліщук. - С .27 Мощенская, Л. Г. Мир казаков в повести Н. В. Гоголя "Тарас Бульба" / Л. Г. Мощенская. - С .48 Кириленко, Л. О. До проблеми формування етнічного стереотипу українця у творчості Миколи Гоголя / Л. О. Кириленко. - С .52 Переломова, О. С. Безеквілентна лексика українського етнокультурного ареалу в мовній картині світу Гоголя / О. С. Переломова. - С .58 Боєва, Е. В. Комунікативно-прагматичний потенціал безонімних номінацій у повістях М. В. Гоголя / Е. В. Боєва, О. Ф. Немировська. - С .62 Романова, Л. В. Экспрессия синтаксических конструкций в произведении Н. В. Гоголя "Вечера на хуторе близ Диканьки" / Л. В. Романова. - С .67 Целехович, Т. П. "Я воюю з ними и изгоню их": мифологема одержимого бесом в "Страшной мести" Н. В. Гоголя / Т. П. Целехович. - С .70 Волковинский, А. С. Эпитет в прозаическом тексте Н. Гоголя (еще раз о том, как сделана "Шинель") / А. С. Волковинский. - С .78 Сквира, Н. В. Функциональная природа коммуникативных стратегий литературных героев в поэме Н. Гоголя "Мертвые души" / Н. В. Сквира. - С .89 Петрова, С. М. Эргономика на уроках русской литературы в якутской школе / С. М. Петрова. - С .91 Николаенко, А. И. О значении наследия Н. В. Кукольника для современного понимания отдельных моментов истории русской культуры / А. И. Николаенко. - С .94 Якубина, Ю. В. Гоголь и Гребинка (нежинский период биографии" / Ю. В. Якубина. - С .100 Розанова, Л. Н. Гоголь и Основьяненко: украинский менталитет в русской литературе / Л. Н. Розанова. - С .108 Хомчак, Е. Г. Типология создания образов в произведениях Н. В. Гоголя и А. И. Гончарова / Е. Г. Хомчак. - С .112 Горак, Я. Р. Повісті Миколи Гоголя у перекладах Анатоля Вахнянина / Я. Р. Горак. - С .119 Пустовит, Т. Н. Гоголевский взгляд на историю и современнакя историческая проза (на материале произведений Д. Балашова) / Т. Н. Пустовит. - С .125 Намакштанская, И. Е. Гоголевские мотивы в поэтике В. С. Высоцкого / И. Е. Намакштанская, Н. О. Куглер. - С .129 Сапченко, Л. А. "Русский помещик" из "Выбранных мест..." Н. В. Гоголя: Проблема жанра / Л. А. Сапченко. - С .140 Жаркевич, Н. М. Трилогия В. П. Авенариуса "Ученические годы Гоголя" в контексте художественных традиций русской классической литературы / Н. М. Жаркевич. - С .145 Горбач, Н. В. Історико-біографічні твори про М. Гоголя: "Прийшов у світ, щоб сказати про нього найбільшу правду" / Н. В. Горбач. - С .151 Краснобаева, О. Теория гоголевского комического в рецепции А. Крживона / О. Краснобаева. - С .155 Михед, Т. В. Художня семантика теодицеї в контексті православної традиції (Гоголь і Ірвінг) / Т. В. Михед. - С .164 Любченко, В. Г. Микола Гоголь і чеська культура / В. Г. Любченко. - С .170 Науменко, Л. П. Відтворення українських реалій в англійських перекладах творів Миколи Гоголя / Л. П. Науменко. - С .174 Хоменко, Ю. М. "Вечорниці на хуторі під Диканькою" Гоголя у перекладі Лесі Українки (до питання відтворення індивідуально-авторських фразеологізмів) / Ю. М. Хоменко. - С .179 Чоботько, А. В. Розанов В. о роли Н. Гоголя в истории России / А. В. Чоботько. - С .184
РУБ 8У Рубрики: Козацтво Доп.точки доступа: Самойленко, Григорій Васильович; Гоголь, Микола Васильович (рос. та укр. прозаїк, драматург ; 1809-1852) \о нем\; Кукольник, Нестор Васильевич (1809-1868) \о нем\; Гребінка, Євген Павлович (укр. письменник ; 1812-1848) \о нем\; Квітка-Основ’яненко, Григорій Федорович (український прозаїк ; 1778-1843) \о нем\; Гончаров, И. А. \о нем\; Балашов, Д. М. \о нем\; Висоцький, В. С. \о нем\; Авенариус, В. П. \о нем\; Крживон, А. \о нем\; Ірвінг, Вашінгтон \о нем\; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 12 ав (1), аб (3), ІБв (1), Ч.З.№3 (5), Ч.З.№2 (1), фб Гоголіана (1) Свободны: ав (1), аб (3), ІБв (1), Ч.З.№3 (5), Ч.З.№2 (1), фб Гоголіана (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 1998. - 182 с. - Літ. в кінці статей. - 6.74 грн. Содержание: Крицький, В. М. Формування уміння художньої інтерпретації у студентів музичних факультетів педагогічних вузів / В. М. Крицький. - С .5-9 Походенко, С. В. Становлення мотивації лідерства у підлітків шляхом ідентифікації зі "значущим іншим" / С. В. Походенко. - С .10-16 Савельєва, В. С. Психологічні особливості формування навичок писемного мовленння у дошкільному віці / В. С. Савельєва. - С .17-22 Бєлкіна, Н. Проблеми морального виховання у педагогічній спадщині М. Демкова / Н. Бєлкіна. - С .23-26 Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Профілактика адиктивної поведінки молоді в практиці вітчизняної педагогіки / Н. П. Пихтіна. - С .27-32 Дарійчук, Л. П. Психолого-педагогічні умови організації іншомовного спілкування студентів / Л. П. Дарійчук. - С .33-35 Кричковська, Т. Д. "Я" як центральна складова суб’єктивної рольовох позиції індивіда / Т. Д. Кричковська. - С .36-39 Олійник, С. В. Теоретичні засади формування творчого потенціалу майбутнього вчителя / С. В. Олійник. - С .40-42 Плохіх, В. В. Формування уявлення про визначальні умови діяльності у процесах перцептивної антиципації / В. В. Плохіх. - С .43-47 Хиц, Казімеж. П’ятий колос (filar-опора)" - туризм та процес європейської інтеграції / Казімеж Хиц. - С .48-55 Василюк, А. В. Роль академічної лекції у контексті інтегрованого навчання (польський досвід) / А. В. Василюк. - С .56-58 Кивлюк, О. Просвітницька діяльність архієпіскопа Іоана Максимовича в перші роки існування Чернігівського колегіуму / О. Кивлюк. - С .59-62 Гавриленко, Т. До питання про педагогічну діяльність Лазаря Барановича (? - 1693) / Т. Гавриленко. - С .63-66 Олійник, Н. А. Ознайомлення старших дошкільників із світловими і тепловими явищами / Н. А. Олійник. - С .67-69 Репецький, Ю. А. Смисложиттєві орієнтації як показник самовизначеності особистості / Ю. А. Репецький. - С .70-74 Луценко, Ю. Л. Принцип професійної спрямованості курсу вищої математики в сільськогосподарських вузах / Ю. Л. Луценко. - С .75-78 Коваленко, В. О. Особливості розвитку системи освіти в Україні в 20-і роки ХХ ст. / В. О. Коваленко. - С .79-86 Заверико, Н. В. Практика як основа підготовки соціального педагога / Н. В. Заверико. - С .87-92 Лукашова, Н. І. Посилення практичної спрямованості методичної підготовки майбутніх вчителів хімії / Н. І. Лукашова. - С .93-97 Аніщенко, О. В. Деякі питання розвитку жіночої сільськогосподраської освіти на Чернігівщині (1890 - 1914 рр.) / О. В. Аніщенко. - С .98-100 Падун, Н. О. Педагогічні умови організації диференційованого навчання при вивчення біологічних дисциплін / Н. О. Падун. - С .101-104 Коваленко, Є. І. До питання про сутність творчості / Є. І. Коваленко. - С .105-111 Хлєбік, С. Р. Педагогічні умови формування морально-естетичного досвіду молодших школярів засобами мистецтва / С. Р. Хлєбік. - С .112-114 Хоменко, З. В. Проблема інтерпретації музичних творів на заняттях хорового класу / З. В. Хоменко. - С .115-117 Грисюк, О. М. Діагностика ступеня сформованості музичної культури школярів / О. М. Грисюк. - С .118-122 Мішедченко, В. В. Критерії і стан сформованості музичної культури першокурсників на початковому етапі навчання / В. В. Мішедченко. - С .123-126 Коваль, О. В. До питання методології розвитку музичних здібностей школярів у навчальній діяльності / О. В. Коваль. - С .127-130 Селюнін, С. М. Дослідження ефективності футбольної техніки в залежності від способу виконання її елементів / С. М. Селюнін, В. М. Дудка, П. І. Щербак. - С .131-134 Папуча, М. В. Навчання і становлення індивідуальності старшокласників / М. В. Папуча. - С .135-143 Борисюк, С. О. Виховання у майбутнього вчителя любові до дітей: вивчення стану проблеми / С. О. Борисюк. - С .144-149 Таран, О. М. Обгрунтування С. Русовою принципу національної єдиної дільної (трудової) школи / О. М. Таран. - С .150-153 Гуменюк, О. М. Проблема конфлікту в сучасних психологічних дослідженнях / О. М. Гуменюк. - С .154-157 Щотка, О. П. Потенційний керівник і вузівський психолог: на шляху до робочого альянсу / О. П. Щотка. - С .158-161 Новгородська, Ю. Г. Український коледж - школа самореалізації / Ю. Г. Новгородська. - С .162-166 Ковальчук, О. М. Український національний виховний потенціал педагогічної системи Г. Ващенка як заперечення виховних ідеалів тоталітарних систем / О. М. Ковальчук. - С .167-171 Яковець, Н. І. Про діагностичний підхід до здійснення виховного процесу / Н. І. Яковець, М. О. Шевчук. - С .172-173 Жалдак, Л. М. Роль наставника на першому етапі гуртування студентської групи / Л. М. Жалдак. - С .174-177
РУБ 15 Рубрики: Лідерство--підлітки Мовлення--дошкільнята Моральне виховання Адиктивна поведінка--молодь--профілактика Спілкування--іншомовне--студенти Я - теорія Вчитель майбутній--формування Дошкільники--навчання Освіта в Україні--історія, 20 ст. 20-ті рр. Соціальні педагоги--професійна підготовка Підготовка майбутніх вчителів хімії Освіта в Україні--історія--жіноча освіта, 1890 - 1914 рр. Диференційоване навчання--біологія Творчість--суть Молодші школярі--моральне формування Музичні твори--інтерпретація Музична культура--школярі Музичні здібності Футбольна техніка Старшокласники--індивідуальність Вчитель майбутній--формування Конфлікт--психологія Психолог вузу Коледж Студентська група--адаптація Адаптація студентів до ВНЗ Чернігівщина--освіта--історія фывфывфыв: жіноча сільськогосподарська освіта Доп.точки доступа: Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Коваленко, Євгенія Іванівна (к. пед. н., доц.); Демков, Михайло Іванович \о нем\; Максимович, Іоан \о нем\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Баранович, Лазар \о нем\; Ващенко, Григорій Григорович (український педагог ; 23.04.1878-02.05.1967) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 18 ав (2), Ч.З.№2 (7), аб (8), фб (1) Свободны: ав (2), Ч.З.№2 (7), аб (8), фб (1) |
З-36 Засоби і технології єдиного інформаційного освітнього простору [Текст] / Інститут засобів навчання АПН України ; за ред. В. Ю. Бикова, Ю. О. Жука. - К. : Атіка, 2004. - 240 с. - ("Діти України", освітній портал). - ISBN 966-326-095-5 : 2.60 грн., 15.00 грн. Содержание: Інформаційний освітній портал "Діти України" . - С .5-16 Биков, В. Б. Сучасні підходи та принципи побудови порталів / Н. Т. Задорожня, К. Л. Валь; Д. Б. Рождественська; В. Ю. Биков; Г. П. Лаврентьєва, С. М. Іванова; Ю. О. Жук, О. І. Вольневич; О. В. Овчарук. - С .17-43 Інформаційне наповнення порталу "Діти України" . - С .44-52 Задорожня, Н. Т. Програмне забезпечення порталу "Діти України" / Д. Б. Рождественська; В. Ю. Биков; Г. П. Лаврентьєва, С. М. Іванова; Ю. О. Жук, О. І. Вольневич; О. В. Овчарук. - С .53-60 Жалдак, М. І. Педагогічний потенціал комп’ютерно орієнтованих систем навчання математики / М. П. Шишкіна; В. Ю. Биков; О. О. Жук; Ю. О. Жук, О. М. Соколюк; О. В. Овчарук; В. П. Сергієнко, М. І. Шут. - С .61-73 Рождественська, Д. Б. Інформаційний та психолого-педагогічний дослідницький потенціал освітнього порталу "Діти України" / В. Ю. Биков; Г. П. Лаврентьєва, С. М. Іванова; Ю. О. Жук, О. І. Вольневич; О. В. Овчарук; Ю. М. Богачков. - С .74-80 Шишкіна, М. П. Тенденції розвитку та використання інформаційних технологій у контексті формування освітнього середовища / В. Ю. Биков; Ю. О. Жук, О. М. Соколюк; О. В. Овчарук; В. П. Сергієнко, М. І. Шут; О. О. Гриценчук. - С .81-87 Биков, В. Ю. Модель інтерактивної розв’язувальної системи / Г. П. Лаврентьєва, С. М. Іванова; Ю. О. Жук, О. І. Вольневич; О. В. Овчарук; Ю. М. Богачков; І. Д. Малицька. - С .88-96 Биков, В. Ю. Дослідження динамічних властивостей інтерактивної розв’язувальної системи / Ю. О. Жук, О. М. Соколюк; О. В. Овчарук; В. П. Сергієнко, М. І. Шут; О. О. Гриценчук; І. Д. Малицька. - С .97-108 Лаврентьєва, Г. П. Застосування інформаційних технологій та їх вплив на результати навчально-виховного процесу в дошкільних закладах / Ю. О. Жук, О. І. Вольневич; О. В. Овчарук; Ю. М. Богачков; І. Д. Малицька; З. О. Мотилькова. - С .109-116 Жук, О. О. Вивчення фізики з використанням інформаційно-комунікаційних технологій / Ю. О. Жук, О. М. Соколюк; О. В. Овчарук; В. П. Сергієнко, М. І. Шут; О. О. Гриценчук; І. Д. Малицька; І. А. Саннікова. - С .117-146 Жук, Ю. О. Проблеми формування інформаційного середовища навчального закладу / О. В. Овчарук; Ю. М. Богачков; І. Д. Малицька; З. О. Мотилькова; Н. В. Сороко. - С .147-153 Жук, Ю. О. Педагогічні програмні засоби як ринковий продукт / О. В. Овчарук; В. П. Сергієнко, М. І. Шут; О. О. Гриценчук; І. Д. Малицька; І. А. Саннікова; Ю. Ю. Чернявська. - С .154-157 Овчарук, О. В. Розвиток компетентнісного підходу у контексті інноваційних процесів розвитку освіти у країнах світу / О. В. Овчарук; Ю. М. Богачков; І. Д. Малицька; З. О. Мотилькова; Н. В. Сороко. - С .158-169 Овчарук, О. В. Дистанційна освіта у європейських країнах та США у контексті розвитку інноваційних технологій / В. П. Сергієнко, М. І. Шут; О. О. Гриценчук; І. Д. Малицька; І. А. Саннікова; Ю. Ю. Чернявська. - С .170-175 Овчарук, О. В. Сучасні тенденції розвитку змісту освіти в зарубіжних країнах в умовах поступу інформаційного суспільства / Ю. М. Богачков; І. Д. Малицька; З. О. Мотилькова; Н. В. Сороко. - С .176-184 Сергієнко, В. П. Теоретико-методичні особливості використання комп’ютерно орієнтованих засобів навчсння із загальної фізики / О. О. Гриценчук; І. Д. Малицька; І. А. Саннікова; Ю. Ю. Чернявська. - С .185-193 Богачков, Ю. М. Метод обгрунтування використання результатів оцінювання навчальних досягнень / І. Д. Малицька; З. О. Мотилькова; Н. В. Сороко. - С .194-198 Гриценчук, О. О. Досвід і напрями діяльності інформаційної освітянської мережі ЮНЕСКО для розвитку освітніх процесів України / І. Д. Малицька; І. А. Саннікова; Ю. Ю. Чернявська. - С .199-203 Малицька, І. Д. Інформаційне забезпечення сучасної освіти і діяльності міжнародних європейських організацій / З. О. Мотилькова; Н. В. Сороко. - С .204-209 Малицька, І. Д. Процес реформування в галузі обов’язкової освіти в країнах Європи / І. А. Саннікова; Ю. Ю. Чернявська. - С .210-220 Мотилькова, З. О. Основи комп’ютерної грамотності в спеціальній школі / Н. В. Сороко. - С .221-223 Саннікова, І. А. Розвиток лексичного запасу дошкільників з використанням засобів інформаційно-комунікаційних технологій / Ю. Ю. Чернявська. - С .224-231 Сороко, Н. В. Реалізація діяльнісного підходу при комп’ютерному навчанні в умовах оновлення мовної освіти в Україні / Н. В. Сороко. - С .232-236 Чернявська, Ю. Ю. Розвиток медіа освіти у Великобританії / Ю. Ю. Чернявська. - С .237-239
РУБ 371.01 Рубрики: викладання фізики Викладання математики Інформаційні технології Дошкільна освіта Діти України, портал Інноваційні технології навчання Дистанційна освіта Комп’ютерні засоби навчання Комп’ютерна грамотність фывфывфыв: Медіа освіти -- Інформаційне забезпечення освіти Доп.точки доступа: Биков, В. Ю. \ред.\; Жук, Ю. О.; Інститут засобів навчання АПН України Экземпляры всего: 5 фб (1), Ч.З.№2 (1), аб (3) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1), аб (3) |
З-41 Збереження та зміцнення репродуктивного здоров’я підлітків та молоді: потенціал громади [Текст] : методичні матеріали до тренінгу / авт.-упоряд. Н. В. Зимівець; за ред. Г. М. Лактіонової. - К. : Науковий світ, 2004. - 205 с. : іл. - Бібліогр.: с. 202-205. - ISBN 966-675-352-9 : 2.30 грн.
РУБ 615.35 Рубрики: Здоров’я підлітків--зміцнення Доп.точки доступа: Зимівець, Н. В.; Лактіонова, Г. М. \ред.\ Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 228 с. - (Ніжинській вищій школі - 200 років). - 12.00 грн. Содержание: Кушерець, Т. В. Глобальні соціокультурні трансформації та зміст сучасної освітньої парадигми / Т. В. Кушерець. - С .6-8 Чуйко, В. Л. Наукова раціональність як феномен людської життєдіяльності / В. Л. Чуйко. - С .9-10 Сич, М. М. Розвиток потреби у творчості як предмет соціально-філософського аналізу / М. М. Сич. - С .11-14 Баранова, Н. М. Стан і перпективи розвитку філософських знань у сучасній парадигмі освіти в Україні / Н. М. Баранова. - С .15-17 Одерій, С. Л. Культура освітньої політики ЮНЕСКО і Ради Європи та розвиток вищої освіти в Україні / С. Л. Одерій. - С .18-22 Корсак, К. В. Про невідворотність переходу людства від ери егоїзму до періоду альтруїзму та завдання систем освіти у нових умовах / К. В. Корсак. - С .23-26 Тарутіна, З. Є. Нейропсихологічні основи процесу навчання і досягнення точних наук / З. Є. Тарутіна. - С .27-30 Ястребова, Г. Ф. Особливості історії як науки і навчальної дисципліни в аспектах можливостей емоційного впливу на молодь / Г. Ф. Ястребова. - С .31-34 Зубрицька, О. М. Особливості забезпечення якості середньої освіти в Україні в умовах суспільних трансформацій та європейської інтеграції / О. М. Зубрицька. - С .35-39 Похресник, А. К. Сподівання і труднощі створення загальнодоступної вищої освіти: паралелі Росії та України / А. К. Похресник. - С .45-48 Поляк, О. В. Формування у студентів емоційної компетентності - одне з завдань вищої освіти України / О. В. Поляк, Л. М. Ляшенко. - С .49-53 Бобренко, Р. В. Сучасні тенденції розширення терміна "образотворче мистецтво" у вітчизняному освітньому просторі / Р. В. Бобренко. - С .54-56 Димитров, М. Ф. Роль професійно-орієнтованих громадських молодіжних організацій у формуванні нової української еліти / М. Ф. Димитров. - С .57-59 Донець, З. Ф. Проблеми навчально-методичного комплексу з культурознавства в час переходу до епохи візуалізації / З. Ф. Донець. - С .60-64 Лісовець, О. Соціально-виховний потенціал студентських об’єднань / О. Лісовець. - С .65-67 Калініченко, Т. Філософські концепції вільного виховання особистості в українській педагогіці / Т. Калініченко. - С .68-70 Грибок, О. П. Інноваційні підходи до вдосконалення навчально-виховного процесу у вузі / О. П. Грибок. - С .71-74 Копіца, О. Діалогічна взаємодія як спосіб організації інтерактивної технології навчання у вузі / О. Копіца. - С .75-77 фывфыв: інтерактивні технології навчання Мартинюк, В. Г. Інноваційні підходи вдосконалення виховного процесу у вищих навчальних закладах / В. Г. Мартинюк. - С .78-80 Василюк, А. В. Розвиток суспільства та зміни в університетах / А. В. Василюк. - С .81-83 Плахотник, О. Природничо-наукові засади формування у студентів екологічної культури / О. Плахотник. - С .84-88 Яшник, С. Застосування інноваційних методів навчання як засобу формування культури міжстатевих стосунків у студентів вищих навчальних закладів / С. Яшник. - С .89-92 Лукашова, Н. І. Еволюція методичних підходів до обгрунтування методики розв’язування хімічних задач / Н. І. Лукашова. - С .93-99 фывфыв: хімічні задачі Драчева, И. Развитие ассотиативного мышления при изучении высшей математики в технических высших учебных заведениях / И. Драчева, Т. Попова. - С .100-102 Чудовська, Г. Й. Реалізація творчого підходу вчителя у формуванні поняття "Вегетативне розмноження, його цитологічні і молекулярні основи" (Курс "Загальна біологія") / Г. Й. Чудовська. - С .103-111 Долматова, М. П. Система вправ для навчання читання іншомовних художніх текстів в аспекті формування естетичного досвіду студентів / М. П. Долматова. - С .112-115 Андрущенко, Т. До питання про технології формування стимулів до педагогічної творчості у майбутніх учителів / Т. Андрущенко. - С .116-118 Осаволюк, О. До питання про технології творчого розвитку особистості у процесі професійної підготовки / О. Осаволюк. - С .119-123 Желіба, О. Використання програми PAINT у навчанні історії / О. Желіба. - С .124-127 Єрмова, Л. В. Методика складання розкладу занять за допомогою кольорових фішок / Л. В. Єрмова. - С .128-135 фывфыв: розклад занять Гриненко, І. Інноваційні методи та прийоми розвитку творчого мислення при навчанні іноземних мов / І. Гриненко. - С .136-139 Білоусова, Н. М. Використання активних форм навчання студентів під час лекцій / Н. М. Білоусова. - С .140-142 Антипець, В. П. Нові підходи до організації самостійної роботи студентів / В. П. Антипець. - С .143-144 Ростовська, Ю. О. Формування педагогічних переконань майбутніх учителів музики і хореографії у процесі методичної підготовки / Ю. О. Ростовська. - С .145-149 Логутіна, Н. В. Роль професійного іншомовного спілкування в процесі підгтовки майбутніх менеджерів зовнішньоекономічної діяльності / Н. В. Логутіна. - С .150-153 Юрченко, Н. Н. Подготовка студентов педагогического училища к проведению уроков русского языка по новым учебникам / Н. Н. Юрченко. - С .154-157 Заплішний, І. І. Фізкультурна освіта та професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів до оздоровлення дітей і молоді / І. І. Заплішний. - С .158-161 Гусейнова, Л. В. Формування готовності майбутніх учителів музики до інструментально-виконавської діяльності як педагогічна проблема / Л. В. Гусейнова. - С .162-166 Присяжнюк, Л. Підготовка вчителя початкових класів до інноваційної освітньої діяльності в умовах малокомплектної школи / Л. Присяжнюк. - С .167-170 Мантуленко, О. Теоретичні аспекти підготовки майбутнього вчителя до творчої педагогічної діяльності / О. Мантуленко. - С .171-173 Мацевко-Бокерська, Л. Комунікативний дискурс підготовки вчителя початкових класів / Л. Мацевко-Бокерська. - С .174-177 Полозенко, О. В. Стан і особливості організації психолого-педагогічної підготовки викладачів-аграрників / О. В. Полозенко. - С .178-181 Жукова, Т. Проблеми професійного навчання студентів-юристів в університеті / Т. Жукова. - С .182-184 Мицик, Л. Використання методів активного навчання на семінарських заняттях з новітньої історії країн Європи та Америки / Л. Мицик. - С .185-191 Карпенко, Н. Деякі аспекти системи вищої освіти Швеції / Н. Карпенко. - С .192-194 Киричок, І. Професійно-педагогічна підготовка вчителів Ніжинського історико-філологічного інституту за часів директорства Ф. Ф. Гельбке (1893-1907 рр.) / І. Киричок. - С .195-198 Удовиченко, Н. К. Соціально-економічні основи підготовки професійних консультантів: німецький досвід / Н. К. Удовиченко. - С .199-202 Пасинкова, І. Реалізація навчання мов у вищій школі США (історичний аспект) / І. Пасинкова. - С .203-206 Панченко, В. Ф. Вітчизняний і зарубіжний досвід планування фізичної підготовки як аспект раціональної побудови навчально-виховного процесу у курсантів вищих військових навчальних закладів / В. Ф. Панченко. - С .207-210 Таран, О. М. Інноваційні підходи до принципів навчання в педагогічній спадщині С. Русової / О. М. Таран. - С .211-215 Ярмак, Н. О. До питання становлення національної системи освіти. Історичний аспект О. Ф. Музиченко / Н. О. Ярмак. - С .216-219 Суховєєва, Н. Зарубіжний досвід як компонент змісту професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів / Н. Суховєєва. - С .220-223
РУБ 15 Рубрики: Майбутні вчителі музики Інноваційні технології навчання Викладання іноземної мови Викладання біології в школі Викладання історії Викладання вищої математики Викладання російської мови Майбутні менеджери Педагогічна творчість Самостійна робота студентів Фізкультурна освіта Соціальні педагоги--професійна підготовка Доп.точки доступа: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Гельбке, Фрідріх Фердинандович (1842 - ?) \о нем\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Музиченко, Олександр Федорович \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя; Ніжинський історико-філологічний інститут \о нем\ Экземпляры всего: 5 фб (1), Ч.З.№2 (3), аб (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (3), аб (1) |
Д64 Долішній, Мар'ян Іванович. Регіональна політика на рубежі ХХ-ХХІ століть: нові пріоритети [Текст] / М. І. Долішній ; Національна Академія Наук України, Інститут регіональних досліджень. - К. : Наукова думка, 2006. - 512 с. - (Проект "Наукова книга"). - ISBN 966-00-0586-5 : 12.00 грн.
РУБ 33(4Укр) Рубрики: Економіка України--регіональна політика фывфывфыв: ринок праці -- екологічна безпека -- агропромисловий розвиток -- людський потенціал Доп.точки доступа: Національна Академія Наук України; Інститут регіональних досліджень Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |