Б 87 Браун, Джозеф. Теория и практика семейной психотерапии [Текст] / Дж. Браун; пер. с англ. Н.А.Мухиной. - 3-е междунар. изд. - СПб. ; М. ; Х., Минск : Питер, 2001. - 352 с. : табл. - (Золотой фонд психотерапии). - Список лит. в конце каждой главы. Глоссарий: с. 346-351. - Пер. изд. : FAMILE THERAPY: Theory and Practice / H. Brown Joseph, N. Christensen Dana. - ISBN 5-272-00337-3 : 25.00 грн.
РУБ 615 Рубрики: Семья--отношения Развод Брак и семья--готовность Конфлікти--сімейні Доп.точки доступа: Кристенсен, Дана; Мухина, Н.А. \пер.\; Joseph, H. Brown; Dana, N. Christensen Экземпляры всего: 4 фб (1), пед. (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (1), пед. (1), Ч.З.№2 (2) |
Р 59 Рогов, Евгений Иванович. Личность учителя: теория и практика [Текст] : Рек. Российской академией образования в качестве учеб. пособия для студ. вузов. / Е.И. Рогов. - Ростов-на-Дону : Феникс, 1996. - 512 с. : табл., прилож. - Лит.: с. 468-481. - Приложение: Использование аутогенной тренировки в развитии у педагога навыков саморегуляции. - ISBN 5-85880-087-4 (в пер.) : 4.40 грн.
РУБ 158.1 Рубрики: Педагог--психологическая помощь--аутогенная тренировка--саморегуляция - тесты Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Педагогическая практика в начальной школе [Текст] : учеб. пособие для студ. учеб. заведений сред проф. образования, обучающихся по пед. спец. / Ред. Г.М. Коджаспирова, Л.В. Борикова. - 2-е изд., перераб. и доп. - М. : Академия, 2000. - 272 с. : табл., схемы. - (Педагогическое образование). - ISBN 5-7695-0455-2 (в пер.) : 18.12 грн.
РУБ 371(075.3) Рубрики: Дети--летний лагерь Учитель--профессиональная подготовка Доп.точки доступа: Коджаспирова, Г.М. \ред.\; Борикова, Л.В. \ред.\ Экземпляры всего: 4 Ч.З.№2 (2), аб (1), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (2), аб (1), фб (1) |
Г 93 Губерський, Леонід. Культура. Ідеологія. Особистість [Текст] : методолого-світоглядний аналіз / Л. Губерський, В. Андрущенко, М. Михальченко ; Київський Національний університет імені Тараса Шевченка. Інститут соціології НАН України. Інститут вищої освіти АПН України. - К. : Знання України, 2002. - 578 с. - Є передмова: с. 9-12. - ISBN 966-7999-07-6 : 35.00 грн. Содержание: ПОНЯТТЯ КУЛЬТУРИ У ФІЛОСОФІЇ . - С .14 КУЛЬТУРА, АНТИКУЛЬТУРА, КОНТРКУЛЬТУРА . - С .24 ФЕНОМЕН РАДЯНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ: РАЦІОНАЛЬНЕ ТА ІРРАЦІОНАЛЬНЕ . - С .30 УКРАЇНСЬКА КУЛЬТУРНО-НАЦІОНАЛЬНА СКЛАДОВА СВІТОВОЇ ЦИВІЛІЗАЦІЇ . - С .39 ЛЮДИНА ЯК ОБ’ЄКТ І СУБ’ЄКТ КУЛЬТУРИ . - С .54 КУЛЬТУРОТВОРЧА СУТНІСТЬ ЛЮДИНИ ЯК СОЦІАЛЬНОЇ ІСТОТИ І ОСОБИСТОСТІ . - С .80 КЛАСОВЕ, НАЦІОНАЛЬНЕ І ЗАГАЛЬНОЛЮДСЬКЕ В КУЛЬТУРІ . - С .102 ІДЕОЛОГІЯ ЯК ТЕОРЕТИКО-ПОЛІТИЧНА ПАРАДИГМА РОЗВИТКУ КУЛЬТУРИ . - С .122 ІДЕОЛОГІЯ ЯК СКЛАДОВА ЧАСТИНА ФОРМ СУСПІЛЬНОЇ СВІДОМОСТІ . - С .143 ІДЕОЛОГІЯ І КУЛЬТУРА ЦИВІЛІІЗАЦІЙНОГО ЗЛОМУ ТИСЯЧОЛІТЬ: ПОВЕРНЕННЯ ДО ГУМАНІЗМУ . - С .183 УКРАЇНА ЯК ГЕОПОЛІТИЧНА РЕАЛЬНІСТЬ . - С .249 фывфыв: Територія, людність, кордони, Геополітична паспортизація МАТЕРІАЛЬНІ, ЛЮДСЬКІ І ДУХОВНІ РЕСУРСИ . - С .269 фывфыв: Природоресурсний потенціал, демографічний характер, національний характер ІСТОРИЧНИЙ ХАРАКТЕР . - С .304 СТРАТЕГІЧНІ ПАРТНЕРИ . - С .319 СКАРБНИЦЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ МУДРОСТІ: СУСПІЛЬНА ЦІННІСТЬ ІДЕЇ "ПОРЯДКУ" . - С .328 фывфыв: Історична роль ідеї державності РЕАБІЛІТАЦІЯ ІДЕОЛОГІЇ . - С .355 ЧИ ПОТРІБНА УКРАЇНІ ДЕРЖАВНА ІДЕОЛОГІЯ . - С .389 ІДЕОЛОГІЯ СТАЛОГО ЛЮДСЬКОГО РОЗВИТКУ . - С .389 СИТУАЦІЯ В УКРАЇНІ . - С .414 УКРАЇНСЬКІ РЕФОРМИ: ІНТЕРЕСИ, МЕТА, НАСЛІДКИ, РОЛЬ ЕЛІТ . - С .425 ВИКЛИКИ ЗОВНІШНЬОГО СВІТУ І УКРАЇНА ХХ1 СТОЛІТТЯ . - С .435 ГУМАНІТАРНА ПОЛІТИКА УКРАЇНИ: МЕТОДОЛОГІЯ, ТЕОРІЯ. ПРАКТИКА . - С .480 ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ ПОТЕНЦІАЛ НАЦІЇ І ПРОБЛЕМИ ЙОГО РОЗВИТКУ ЗАСОБАМИ ОСВІТИ . - С .497 ВИХОВАННЯ ІСТОРІЄЮ . - С .551 ДЕРЖАВУ БУДУВАТИ МОЛОДИМ... АЛЕ ХТО ВОНИ? . - С .558
РУБ 301 Доп.точки доступа: Андрущенко, Віктор; Михальченко, Микола; Київський Національний університет імені Тараса Шевченка; Інститут соціології НАН УкраїниІнститут вищої освіти АПН України Экземпляры всего: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
Н 62 Никитин, Владимир Николаевич. Энциклопедия тела: Психология. Психотерапия. Педагогика. Театр. Танец. Спорт. Менеджмент [Текст] : энциклопедия / В. Н. Никитин. - М. : Алетейа, 2000. - 624 с. : ил. - Библиогр. в конце части. - ISBN 5-89321-055-7 (в пер.) : 25.15 грн. Содержание: Гройсман, А. Л. Рецензия / А. Л. Гройсман. - С .5-7 Коробов, А. А. Рецензии на книгу "Психология телесного сознания" / А. А. Коробов, К. Виттвер. - С .8-12 Природа пластико-когнитивной терапии . - С .34 фывфыв: поведение человека, модель Фентресса, теория восприятия Гибсона, Наследуемость интеллекта (IQ-коэффициент), типология Кречмера Постановка культурологического подхода в пластико-когнитивной терапии . - С .129 Дихотомия образа настоящего в детском сознании . - С .151 Арт-терапия . - С .161 фывфыв: психодрама Телесно-ориентированная терапия . - С .171 Психофизические методы телесной психотерапии . - С .174 "Характерный панцырь" Вильгельма Райха . - С .174 Биоэнергетика Александра Лоуэна . - С .177 Терапия движением: метод Мариаса Александера . - С .178 Теория движения Эльзы Гиндлер . - С .179 Осознание через движение по методу Фельденкрайза . - С .182 Структурная интеграция Иды Рольф . - С .184 Телесно-ориентированные методы в работе с детьми и подростками . - С .185 Скрининговые методы диагностики в пластико-когнитивной терапии . - С .195 фывфыв: Тест, структура типов характера Теория и практика телесной терапии . - С .255 Методы телесной терапии . - С .308 фывфыв: подвижность, координация Техники пластико-когнитивной терапии . - С .349 Коммуникативные игры . - С .426 Техники выразительного движения . - С .434 Феноменология имагинативного искусства . - С .475 Эмоции и концептуализм (живопись и театр) . - С .505 фывфыв: сюрреализм Театр движений . - С .524 Тайцзы-цюань и психотерапия . - С .553 Мышцы человека . - С .616 Никитин, В. Н. Программа занятий по телесно-ориентированной и арт-психотерапии для детей и подростков / В. Н. Никитин. - С .618 Программа "Здоровье. Развитие. Жизнь" . - С .620 Школа Владимира Никитина "Телесная Арт-терапия" . - С .622
РУБ 151 Рубрики: Красота человеческого тела Телесное сознание--психическое здоровье--теория человеческой оценки по Шварцу скин-движение Психомоторика Аннотация: Книга "Энциклопедия тела" написана на основе книги Психология телесного сознания, переработанной и дополненной автором. В работе автора видвигается новый подход к терапии сознания - пластико-когнитивная терапия, цель которого - привести в гармоническое соответствие душу и тело человека. Особый интерес представляет программа В. Н. Никитина, связання с детьми и являющаяся частью международных проектов. Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Б 19 Бакленд, Майкл. Модернизация библиотечного дела: Манифест [Текст] / М. Бакленд. Как привлечь внебюджетные средства, стать фандрайзером: Принципы и практика развития библиотеки : Пер. с англ.; Предисл. М. Гормана / Виктория Стил, Стивен Д. Элдер ; предисл. М. Горман. - М. : ОГИ, 2000. - 272 с. - Рек. лит.: с.267-268. - Пер. изд. : REDESIGNING LIBRARY SERVISES: A Manifesto / Michael Buckland. - Chicago; London, 1992. - ISBN 5-94282-001-5 : 10.35 грн.
РУБ 021И Рубрики: Бібліотечна справа Библиотека--перспективы развития Бібліотечні фонди Обслуживание читателей Фандрайзинг Бібліографія Доп.точки доступа: Стил Виктория; Элдер, Стивен Д.; Горман, Майкл \предисл.\; Buckland, Michael Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Н 53 Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Текст] : збірник наукових праць : у 2-ч. Ч. 2. / Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти ; за ред.: І. А. Зязюна, Н. Г. Ничкало. - К. : [б. и.], 2001. - 302 с. - ISBN 966-593-235-7 : 28.50 грн. Содержание: Барбіна, Є. С. Формування педагогічної майстерності вчителя в системі неперервної педагогічної освіти / Є. С. Барбіна. - С .24-28 Шевченко, А. І. Дистанційне навчання і проблеми неперервної професійної освіти / А. І. Шевченко, С. Б. Іванова. - С .45-55 Сологуб, А. І. Принципові відмінності креативної природничонаукової освіти / А. І. Сологуб. - С .55-60 Дарманський, М. М. Ступенева підготовка педагогів початкової ланки освіти / М. М. Дарманський. - С .60-66 Катанова, Н. В. Гуманітиризація змісту навчання непедагогічного профілю / Н. В. Катанова. - С .102-105 Пащенко, М. І. Активні методи навчання в професійному становленні майбутнього вчителя / М. І. Пащенко. - С .105-110 Зданевич, Л. В. Професійно-педагогічна адаптація першокурсників педагогічних коледжів / Л. В. Зданевич. - С .120-127 Донцов, А. В. Підготовка майбутнього вчителя до неперервної професійної освіти / А. В. Донцов. - С .145-149 Сидорчук, Н. Г. Теоретико-методологічні основи дослідження підготовки майбутнього вчителя до самоосвітньої діяльності / Н. Г. Сидорчук. - С .149-152 Ковальчук, В. А. Соціально-педагогічні аспекти професійної підготовки майбутніх учителів / В. А. Ковальчук. - С .152-156 Андріянко, Ю. В. Науково-методичне забезпечення ступеневої освіти / Ю. В. Андріянко. - С .156-161 Веретенко, Т. Г. Умови розвитку професіоналізму сучасного педагога / Т. Г. Веретенко. - С .164-168 Дарманська, І. М. Правова підготовка педагогів: дидактичний аспект / І. М. Дарманська. - С .204-207 Казакова, Н. В. Організація педагогічної практики в професійному становленні майбутнього педагога / Н. В. Казакова. - С .207-212 Авксентьева, О. І. Інноваційні підходи у викладанні іноземних мов / О. І. Авксентьева. - С .220-223 Березов, В. М. Новтні технології контролю якості підготовки студентів / В. М. Березов. - С .230-234 Гапон, Н. П. Психотерапевтичне знання у професійному досвіді педагога / Н. П. Гапон. - С .234-239 Сігаєва, Л. Є. Підвищення кваліфкації педагогів як складова неперервної освіти / Л. Є. Сігаєва. - С .246--250
РУБ 37(09)(4Укр) Рубрики: Підготовка вчителів в зарубіжних країнах Професійна освіта в зарубіжних країнах Педагогічна освіта в зарубіжних країнах Адаптація студентів до ВНЗ Польща--підготовка вчителів Німеччина--освіта--професійна освіта Великобританія--педагогічна освіта фывфывфыв: студенти педагогічних коледжів Доп.точки доступа: Зязюн, І. А. (Док. філос. н., проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Ничкало, Н. Г. (Док. пед. наук, проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук УкраїниІнститут педагогіки і психології професійної освіти Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
П 50 Політологічний вісник [Текст] : научное издание. Вип. 9 / Товариство "Знання" України, Політологічний центр при КНУ імені Тараса Шевченка ; Ред. кол.: В. П. Андрущенко, Л. В. Губерський, В. М. Денисенко, В. Г. Кремінь, М. І. Обушний, А. І. Пойченко, В. А. Ребкало, О. В. Скрипнюк, В. І. Ярошевець. - К. : [б. и.], 2001. - 320 с. - б/кошт. р. Содержание: Кравченко, В. П. Ментальність та історизм у практиці сучасної історичної освіти / В. П. Кравченко. - С .16 Полтавець, С. В. Політичні ідеї в Україні напередодні Хмельниччини / С. В. Полтавець. - С .17-29 Салій, К. І. Теократичні ідеї в Україні - ретроспекція і сьогодення / К. І. Салій. - С .30-34 Салтовський, О. І. "Гадяцький трактат" 1658 року - вершина державотворчої думки доби Хмельниччини / О. І. Салтовський. - С .35-42 Яблонська, Л. Романтизм у підході до розуміння держави, права та нації у філософській теорії І. Фіхте / Л. Яблонська. - С .43-50 Бутенко, Н. В. Психологічні передумови як визначальний чинник вибору політичних ідеалів / Н. В. Бутенко. - С .51-57 Дубовик, Н. А. Консенсус політичних еліт в умовах демократії / Н. А. Дубовик. - С .58-62 Корнієнко, В. О. Політичний ідеал як відбиток соціальних відносин в Україні / В. О. Корнієнко. - С .63-72 Матвієнків, С. Процес становлення і еволюції сучасної політичної свідомості / С. Матвієнків. - С .82-91 Петренко, В. В. Мистецтво говорити як умова діяльності політика / В. В. Петренко. - С .92-97 Продан, Ю. В. Відносини центральної та регіональної еліт в Україні / Ю. В. Продан Бойченко, М. І. Розум як інструмент екологічної соціальної дії / М. І. Бойченко. - С .105 Іщенко, О. М. Ідеологія і соціальний конфлікт: сутність, співвідношення, практика взаємозв’язку / О. М. Іщенко. - С .115-125 Сафоненко, А. О. Корупція як об’єкт політологічного аналізу / А. О. Сафоненко. - С .134-139 Сікора, І. Корупція як загроза легітимації національних інтересів України / І. Сікора. - С .140-145 Хорошилова, Л. О. О журналистике переходного периода / Л. О. Хорошилова. - С .146-151 Кузьмін, П. В. Професія: поняття, соціальна роль / П. В. Кузьмін. - С .152-157 Мельникова, Н. В. Основи формування соціального типу держави (теоретико-методологічний аналіз / Н. В. Мельникова. - С .158-166 Цвих, В. Ф. Профспілки як організації найманих працівників: передумови виникнення / В. Ф. Цвих. - С .167 Вільчинська, І. Ю. Політологічні характеристики етнічної ідентичності / І. Ю. Вільчинська. - С .189-196 Маруховська-Картунова, О. О. Особливості запобігання ескалації та врегулювання етнополітичних конфліктів / О. О. Маруховська-Картунова. - С .197-204 Бакланова, Н. М. Тяжка доля України (згубний вплив Росії на Україну від часів Петра І до 30- років ХХ ст.) / Н. М. Бакланова. - С .205-210 Васюта, О. А. Екологічна політика та принципи функціонування екологічної безпеки / О. А. Васюта. - С .250-268 Лебединська, Г. О. Здійснення регіональної політики в соціально-економічній сфері: світовий досвід і Україна / Г. О. Лебединська. - С .281-287 Степко, О. М. Проблеми інформаційного забезпечення миротворчої діяльності ООН / О. М. Степко. - С .288-305
РУБ 30 Рубрики: Політологія Риторика--політична Еліта--політична Журналістика України--історія, 20 ст. 90-ті рр. Періодичні видання України Профспілки--історія Етнополітика Конфлікти--етнополітичні Геополітика Екополітика Екологічна безпека ООН (Організація Об’єднаних Націй)--діяльність Україна--в складі Російської імперії фывфывфыв: преса -- політична свідомість -- екологічна політика -- миротворча діяльність ООН -- політична свідомість Доп.точки доступа: Андрущенко, Віктор Петрович (д-р філос. наук, проф.) \ред.\; Губерський, Л. В. (член-кор. НАН України, д-р філос. наук, проф.) \ред.\; Денисенко, В. М. (д-р політ. наук, проф.) \ред.\; Кремінь, В. Г. (д-р філос. наук, проф.) \ред.\; Обушний, М. І. (д-р політ. наук, проф.) \ред.\; Пойченко, А. І. (д-р політ. наук, проф.) \ред.\; Ребкало, В. А. (д-р філос. наук, проф.) \ред.\; Скрипнюк, Олександр Васильович (д-р юрид. наук, проф.) \ред.\; Ярошевець, В. І. (д-р філос. наук, проф.) \ред.\; Товариство "Знання" України; Політологічний центр при КНУ імені Тараса Шевченка Экземпляры всего: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Н 53 Неперервна професійна освіта: Теорія і практика [Текст] : зб. наук. праць. Ч. 1 / Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти ; за ред.: І. А. Зязюна, Н. Г. Ничкало. - К. : [б. и.], 2001. - 392 с. - ISBN 966-593-235-7 : 28.50 грн. Содержание: Кремень, В. Г. Освіта в Україні: Стан і перспективи розвитку / В. Г. Кремень. - С .5-14 Зязюн, І. А. Неперервна освіта як основа соціального поступу / І. А. Зязюн. - С .15-22 Зіньковський, Ю. Ф. Перспективи та можливості неперервної технічної освіти / Ю. Ф. Зіньковський. - С .23-26 Ничкало, Н. Г. Теоретико-методологічні проблеми і перспективи розвитку досліджень з неперервної професійної освіти / Н. Г. Ничкало. - С .35-42 КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ . - С .43-240 Сисоєва, С. О. Творчий розвиток особистості в процесі неперервної професійної освіти / С. О. Сисоєва. - С .45-52 Лутай, В. С. Синенергетична парадигма як меторлогічна основа неперервної освіти / В. С. Лутай. - С .53-57 Голобородько, Є. П. Неперервна освіта і особистість учителя / Є. П. Голобородько. - С .58-60 Корсак, К. В. Стандарти і освіта ХХІ століття / К. В. Корсак. - С .61-65 Лещенко, М. П. Теоретико-методологічні засади діагностики педагогічної майстерності вчителя в умовах особистісно орієнтованої системи навчання / М. П. Лещенко. - С .71-74 Пєхота, О. М. Особистісно орієнтовані технології в підготовці вчителя / О. М. Пєхота. - С .81-88 Астахова, В. І. Неперервна освіта: Підсумки першого десятиріччя / В. І. Астахова. - С .94-98 Олійник, М. М. Мотивація навчання і розвиток особистості в системі професійної освіти / М. М. Олійник, Ю. А. Романенко, І. В. Катанова. - С .99-103 Козаков, В. А. Педагогізація суспільства як передумова неперервної освіти: шляхи, досвід / В. А. Козаков, Д. І. Дзвінчук. - С .104-110 Предборська, І. М. Теоретико-методологічні проблеми трансформації української освіти / І. М. Предборська. - С .116-119 Гуревич, Р. С. Принцип наступності у навчанні в контексті неперервної професійної освіти / Р. С. Гуревич, С. Д. Цвілик. - С .124-129 Дубасенюк, О. А. Методологічні основи теорії професійної виховної діяльності педагога / О. А. Дубасенюк. - С .130-133 Побірченко, Н. А. Профорієнтаційний супровід підготовки сучасного фахівця до навчання впродовж життя / Н. А. Побірченко. - С .134-136 Пономарьов, О. С. Управлінська культура як важлива складова системи професійної освіти / О. С. Пономарьов. - С .137-141 Радул, В. В. Явище соціально-педагогічної зрілості / В. В. Радул. - С .142-146 Астахова, К. В. Кадровий потенціал вищої школи в умовах переходу до неперервної освіти / К. В. Астахова. - С .147-153 Шевченко, В. І. Проблема глобального зла і статус педагога / В. І. Шевченко. - С .154-157 Кузнецов, Г. В. Середня школа - вищий навчальний заклад: Проблеми неперервної професійної підготовки / Г. В. Кузнецов, О. М. Долгов, А. С. Головченко. - С .158-160 Цехмістер, Я. В. Допрофесійна підготовка учнівської молоді: Теоретичний аспект / Я. В. Цехмістер. - С .161-165 Отич, О. М. Зміст і структура підготовки вчителя початкових класів до виховної роботи в школі на матеріалі пісенного фольклору / О. М. Отич. - С .173-177 Солдатенко, М. М. Самостійна навчально-пізнавальна діяльність як засіб забезпечення неперервності совіти / М. М. Солдатенко. - С .186-189 Крюкова, Д. Ф. Методологічні особливості побудови розвивального навчання / Д. Ф. Крюкова. - С .190-193 Антонова, О. Є. Загальнопедагогічна підготовка майбутнього вчителя як умова неперервної освіти / О. Є. Антонова. - С .199-201 Довбня, В. М. Засади неперервної освіти в українській філософсько-педагогічній думці першої половини ХХ століття / В. М. Довбня. - С .202-206 Смікал, В. О. Використання взаємодії мистецтв у процесі формування світоглядної культури особистості / В. О. Смікал. - С .211-214 Грищенко, Ю. В. Розвиток вокальної освіти в музичних закладах освіти України (друга половина ХІХ-початок ХХ століття) / Ю. В. Грищенко. - С .220-223 Яковлев, А. А. Вплив типу культури на характер освіти / А. А. Яковлев. - С .224-227 Рабош, І. Т. До проблеми гуманітаризації освіти / І. Т. Рабош. - С .228-233 Єгорова, Є. В. Деякі напрями та перспективи психологічного забезпечення підготовки молоді до професійного самовизначення / Є. В. Єгорова. - С .234-237 РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ . - С .241-385 Кульчицька, О. І. Проблеми обдарованості в сучасній психології / О. І. Кульчицька. - С .263-267 Гуревич, Р. С. Формування інформаційної кльтури педагога в контесті неперервної освіти / Р. С. Гуревич, А. М. Коломієць, Д. І. Коломієць. - С .276-280 Пилипчук, В. В. Розвиток творчості вчителя професійної школи в умовах адаптованого колективного навчання / В. В. Пилипчук. - С .305-309 Гаріна, М. Г. До проблем морального виховання студентської молоді / М. Г. Гаріна, І. В. Мухмутова, Л. В. Твердоступ. - С .320-322 Слоневська, І. Б. До проблеми формування ціннісних орієнтацій засобами зарубіжної літератури / І. Б. Слоневська. - С .323-326 Горбунь, Е. Л. Вузівський етап формування відповідальності майбутнього вчителя в системі неперервної професійної освіти / Е. Л. Горбунь. - С .327-332 Лихвар, В. Д. Розвиток художньо-творчих здібностей людини / В. Д. Лихвар. - С .333-337 Антрощенко, Т. О. Формування культури міжнаціонального спілкування майбутніх учителів у вивченні психолого-педагогічних дисциплін / Т. О. Антрощенко. - С .338-340 Фалько, М. І. Формування дослідницьких умінь вчителя музики в системі неперервної освіти / М. І. Фалько. - С .349-352 Онацький, В. М. Взаємодія практичного психолога і вчителя у роботі з обдарованими дітьми / В. М. Онацький. - С .358-366 Гончарук, Т. О. Особливості формування установок толерантної свідомості в учнівської молоді / Т. О. Гончарук. - С .367-370 Грищенко, О. А. Вплив інноваційних технологій на розвиток творчої особистості вчителя / О. А. Грищенко. - С .382-385
РУБ 37(09)(4УКР) Рубрики: освіта--неперервна професійна Особистість--розвиток особистості--культура Освіта в Україні Синенергетика Вчитель Педагогічна майстерність Навчання Освіта--наступність в освіті Середня школа Педагог--статус--культура Допрофесійна підготовка Учитель початкових класів--підготовка Самостійна робота Розвивальне навчання Філософсько-педагогічна думка, І пол. ХХ ст. Вчителі--підготовка Майбутні вчителі Освіта--вокальна Культура--вплив на освіту Молодь--допрофесійна підготовка Обдарованість Здібності--розвиток Інформаційна культура Викладачі вищих навчальних закладів--підвищення кваліфікації Вчитель--творчість Моральне виховання студентів Викладання зарубіжної літератури Вчитель музики Практичні психологи--взаємодія з вчителем Технології--інноваційні Толерантність фывфывфыв: наступність в освіті Доп.точки доступа: Зязюн, І. А. (д-р філос. наук, проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Ничкало, Н. Г. (Док. пед. наук, проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук УкраїниІнститут педагогіки і психології професійної освіти Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
А 72 Антропология насилия [Текст] : научное издание / Отв. ред. В. В. Бочаров, В. А. Тишков ; Российская Академия Наук, Институт этнологии и антропологии им. Миклухо-Маклая, Музей антропологии и этнографии им. Петра Великого (Кунсткамера), Санкт-Петербургский государственный университет. - СПб. : Наука, 2001. - 532 с. - ISBN 5-02-028471-8 : 26.53 грн.
РУБ 301 Рубрики: Насилие--теория и практика Насилие--Морфология, идеология Антропология насилия Насилие--культура таджиков Насилие в арабо-мусульманской культуре Насилие--наказание Насилие--интеллигенция Доп.точки доступа: Ботяков, Ю. М.; Бочаров, В. В.; Гиренко, Н. М.; Дмитриев, В. А.; Дмитриев, С. В.; Карпов, Ю. Ю.; Бочаров, В. В. \отв. ред.\; Тишков , В. А. \отв. ред.\; Российская Академия Наук; Институт этнологии и антропологии им. Миклухо-Маклая; Музей антропологии и этнографии им. Петра Великого (Кунсткамера); Санкт-Петербургский государственный университет Экземпляры всего: 3 фб (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2) |
Д 79 Дубінський, Богдан. Теорія і практика Апокаліпсису [] : научное издание / Б. Дубінський. - Львів : Радіо "Воскресіння", 2001. - 94 с. - ISBN 966-7363-69-4 : 2.00 грн.
РУБ 9(4УКР)2 Рубрики: Церква--роль в суспільстві Релігія Аннотация: Це спроба відобразити роль Церкви у різних суспільних і політичних процесах та явищах без претензій на повний науковий аналіз. Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Г 29 Гейк, Пол . Вчись аналізувати ринок: Методика і практика [Текст] / П. Гейк, П. Джексон; пер. з англ. В. Туницького. - Львів : Сейбр-Світло, 1995. - 270 с. - (Бібліотечка Малого Бізнесу). - ISBN 5-7702-0943-7 : 3.00 грн.
РУБ 338 Рубрики: Ринок--фондовий Ринок--дослідження Доп.точки доступа: Джексон, Пітер; Туницький, В. \пер.\ Экземпляры всего: 3 фб (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2) |
Л 38 Левчук, Лариса Тимофіївна. Психоаналіз: Історія, теорія, мистецька практика [Текст] : Навч. посібник для студ. вищих навч. закладів / Л. Т. Левчук. - К. : Либідь, 2002. - 256 с. - Іменний покаж.: с. 249-254. - ISBN 966-06-0254-5 (в пер.) : 15.40 грн., 30.00 грн.
РУБ 15(075.3) Рубрики: Кафедра загальної та практичної психології Аннотация: У навчальному посібнику відтворено логіку становлення та розвитку психоаналізу. Особливе місце належить ідеям З. Фрейда. Багато уваги приділено його біографії та аналізу його діяльності. Доп.точки доступа: ФРЕЙД, ЗИГМУНД \о нем\ Экземпляры всего: 19 аб (4), пед. (2), Ч.З.№2 (11), фб (1), ав (1) Свободны: аб (4), пед. (2), Ч.З.№2 (11), фб (1), ав (1) |
Н49 Нельсон-Джоунс, Ричард. Теория и практика консультирования [Текст] : научное издание / Р. Нельсон-Джоунс; Пер. с англ. Е. Волков, И. Волкова. - СПб. ; М. ; Х., Минск : Питер, 2002. - 464 с. - (Золотой фонд психотерапии). - Библиогр. в конце глав. - Пер. изд. : The Theory and Practice of Counselling / Richard Nelson-Jones. - ISBN 5-8046-0066-4 (в пер.). - ISBN 0-304-33135-Х (англ.) : 22.80 грн., 29.00 грн.
РУБ 158.1 Рубрики: Психологія--консультування Логотерапия Психоаналіз Біхевіоризм Психологічне консультування--теорія і практика фывфывфыв: Экзистенциальное консультирование -- мультимодальное консультирование -- гештальт-консультирование -- социально-когнитивное консультирование -- поведенческое консультироание Доп.точки доступа: Волков, Е. \пер. с англ.\; Волкова, И. \пер. с англ.\; Nelson-Jones, Richard Экземпляры всего: 18 Ч.З.№2 (11), пед. (1), ав (2), фб (2), НМК ф-т ПСР (2) Свободны: Ч.З.№2 (11), пед. (1), ав (2), фб (2), НМК ф-т ПСР (2) |
С 59 Соколова, Елена Теодоровна. Психотерапия: Теория и практика [Текст] : Учеб. пособие для студ. вузов / Е. Т. Соколова. - М. : Академия, 2002. - 368 с. - (Высшее образование). - Библиогр. в конце глав. - ISBN 5-7695-0806-Х (в пер.) : 23.40 грн.
РУБ 615.3(075.3) Рубрики: Психоаналіз Психопатологія Особистість Сеттинг Его-психологія Когнитивна психологія Гештальт-терапія Феноменологія Сімейна терапія Розлад (психол.) Психотерапія--етика--зловживання Конфіденціальність (психол.) Я - теорія (психол.) Доп.точки доступа: Кляйн, Мелани \о ней\; Малер, Маргарет \о ней\; Кохут, Кохут \о нем\; Кернберг, Отто \о нем\; Мастерсон, Джеймс \о нем\; Бек, А. \о нем\; Эллис, А. \о нем\; Роджерс, Карл \о нем\ Экземпляры всего: 38 фб (1), ав (2), пед. (1), Ч.З.№2 (24), НМК ф-т ПСР (5), аб (5) Свободны: фб (1), ав (2), пед. (1), Ч.З.№2 (24), НМК ф-т ПСР (5), аб (5) |
Б 19 Бакли, Роджер. Теория и практика тренинга [Текст] / Р. Бакли, Д. Кэйпл. - 4-е междунар. изд. - СПб. ; М. ; Х., Минск : Питер, 2002. - 352 с. : рис., табл. - (Эффективный тренинг). - Пер. изд. : The Theory and Practice of Training / Roder Buckley, Jim Caple. - ISBN 5-318-00081-9. - ISBN 0-7494-3199-7 (англ.) : 12.70 грн. РУБ 158.9 Рубрики: Ученик--способы научения--условия Тренер--роль--умения--маркетинг Аннотация: Тренинг в организации: основные подходы, виды анализа, цели. Программа тренинга: выбор, проектирование, проведение. Оценка эффективности и аудит тренинга. Доп.точки доступа: Кэйпл, Джим; Татлыбаева, А. М. \пер. с англ.\; Buckley, Roder; Caple, Jim Экземпляры всего: 3 Ч.З.№2 (2), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (2), фб (1) |
Г 61 Головин, Сергей Юрьевич. Словарь психолога-практика [Текст] / С. Ю. Головин. - 2-е изд., перераб. и доп. - Мн. : Харвест, 2001. - 976 с. - (Библиотека практической психологии). - ISBN 985-13-0608-8 : 20.80 грн.
РУБ 15(03) Экземпляры всего: 2 ІБв (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: ІБв (1), Ч.З.№2 (1) |
Н 34 Наука і сучасність [Текстььь] : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - К. : Логос, 2001. Т. ХХІУ : Педагогіка. Філологія. - 2001. - 274 с. - Бібліогр. в кінці ст. - ISBN 966--581-229-7 : 3.50 грн. Содержание: ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ Акуленко, І. А. Огляд підручників з математики італійської scuola media (другий рік навчання) / І. А. Акуленко. - С .3 Аветісова, І. С. Педагогічне спілкування як форма дидактичної взаємодії викладача і студентів на факультативних заняттях в англійської мови / В. М. Вакуленко; І. А. Горчакова; О. О. Гуляр; А. Є. Єфіменко; Р. В. Ігнатова. - С .11 Вакуленко, В. М. Системний світогляд і професіональна творчість - основоположні компоненти культури вчителя / І. А. Горчакова; О. О. Гуляр; А. Є. Єфіменко; Р. В. Ігнатова; В. Г. Моторіна. - С .18 Горчакова, І. А. Формування евритичної діяльності в учнів основної школи / О. О. Гуляр; А. Є. Єфіменко; Р. В. Ігнатова; В. Г. Моторіна; Л. І. Нічуговська. - С .27 Гуляр, О. О. Конфліктна сім’я та її вплив на формування особистості дитини / А. Є. Єфіменко; Р. В. Ігнатова; В. Г. Моторіна; Л. І. Нічуговська; В. Ю. Пестушко. - С .33 Єфіменко, А. Є. Національні та світові тенденції формування системи підготовки фахівців з вищою освітою / Р. В. Ігнатова; В. Г. Моторіна; Л. І. Нічуговська; В. Ю. Пестушко; В. А. Поліщук. - С .42 Ігнатова, Р. В. Творча діяльність педагога: вимоги сучасності / В. Г. Моторіна; Л. І. Нічуговська; В. Ю. Пестушко; В. А. Поліщук; Ю. Й. Поліщук. - С .48 Моторіна, В. Г. Навчально-творчі задачі як засіб розвитку творчих здібностей особистості майбутнього вчителя / Л. І. Нічуговська; В. Ю. Пестушко; В. А. Поліщук; Ю. Й. Поліщук; С. М. Романова. - С .57 Нічуговська, Л. І. Проблеми удосконалення курсу "Математика для економістів" в умовах багатоступеневої економічної освіти / В. Ю. Пестушко; В. А. Поліщук; Ю. Й. Поліщук; С. М. Романова; О. Г. Романовський. - С .65 фывфыв: викладання Пестушко, В. Ю. Культурологічний аспект гуманітаризації процесу навчання географії / В. А. Поліщук; Ю. Й. Поліщук; С. М. Романова; О. Г. Романовський; О. В. Сілкова. - С .72 Поліщук, В. А. Впровадження інноваційних технологій навчання у процесі вивчення курсу "Теорія і практика соціальної роботи" / Ю. Й. Поліщук; С. М. Романова; О. Г. Романовський; О. В. Сілкова; К. І. Станіславська. - С .78 Поліщук, Ю. Й. Соціальна педагогіка сучасних громадських молодіжних об’єднань (деякі теоретичні аспекти" / С. М. Романова; О. Г. Романовський; О. В. Сілкова; К. І. Станіславська; П. В. Стефаненко. - С .87 Романова, С. М. З історії становлення та розвитку вітчизняної психології професійної освіти / О. Г. Романовський; О. В. Сілкова; К. І. Станіславська; П. В. Стефаненко; О. Ф. Удовиця. - С .97 Романовський, О. Г. Психолого-педагогічний експеримент з управлінської підготовки інженерів у політехнічному університеті / О. В. Сілкова; К. І. Станіславська; П. В. Стефаненко; О. Ф. Удовиця; О. Г. Фомкіна. - С .102 Сілкова, О. В. Нові альтернативні інформаційні системи навчання / К. І. Станіславська; П. В. Стефаненко; О. Ф. Удовиця; О. Г. Фомкіна; Л. П. Ходанич. - С .112 Станіславська, К. І. Впровадження модульних принципів навчання у музично-теоретичну підготовку мистецьких вузів / П. В. Стефаненко; О. Ф. Удовиця; О. Г. Фомкіна; Л. П. Ходанич; П. М. Ходанич. - С .119 Стефаненко, П. В. Застосування методів соціонічного аналізу в процесі навчання у вищій школі / О. Ф. Удовиця; О. Г. Фомкіна; Л. П. Ходанич; П. М. Ходанич; О. О. Яременко. - С .126 Удовиця, О. Ф. Альтернативні варіанти формування системи підготовки військових фахівців з вищою освітою / О. Г. Фомкіна; Л. П. Ходанич; П. М. Ходанич; О. О. Яременко; Г. П. Бикова. - С .138 Фомкіна, О. Г. Особливості відбору матеріалу при визначенні змісту математичної підготовки студентів економічних вузів / Л. П. Ходанич; П. М. Ходанич; О. О. Яременко; Г. П. Бикова; О. М. Ільченко. - С .143 Ходанич, Л. П. Ігровий вірш у процесі формування національних психодіяльних і психоповедінкових стереотипів / П. М. Ходанич; О. О. Яременко; Г. П. Бикова; О. М. Ільченко; Л. О. Луценко. - С .149 Ходанич, П. М. Роль педагогів-письменників у становленні української літератури Закарпаття 20-30-х рр. / О. О. Яременко; Г. П. Бикова; О. М. Ільченко; Л. О. Луценко; В. М. Осипова. - С .158 Яременко, О. О. Еколого-педагогічний аспект у деяких зарубіжних концепціях дозвілля / Г. П. Бикова; О. М. Ільченко; Л. О. Луценко; В. М. Осипова; Л. В. Струганець. - С .164 ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ Бикова, Г. П. До мовностилістичних джерел сатиричної майстерності Володимира Самійленка (фантастична сатира "У Гайхан-бея") / О. М. Ільченко; Л. О. Луценко; В. М. Осипова; Л. В. Струганець; В. С. Червононожка. - С .171 Григораш, А. М. Функционирование "кавычного" приема в современной публицистике (на материале прессы Украины 90-х годов) / К. А. Кузьміна; О. В. Малікова; О. М. Сидоренко; Н. В. Хруцкая; В. С. Ященко. - С .178 Ільченко, О. М. Етикетні функції емоційно-експресивної номінації (на матеріалі письмового англомовного наукового дискурсу) / Л. О. Луценко; В. М. Осипова; Л. В. Струганець; В. С. Червононожка. - С .189 Кузьміна, К. А. Явище номіналізації в структурах англійської та української мов (порівняльний аналіз) / О. В. Малікова; О. М. Сидоренко; Н. В. Хруцкая; В. С. Ященко. - С .197 Луценко, Л. О. Абревіатурні англійські запозичення в сучасній українській мові / В. М. Осипова; Л. В. Струганець; В. С. Червононожка. - С .207 Малікова, О. В. Про дискурсивні зв’язки метатекстових одиниць сучасної англійської мови / О. М. Сидоренко; Н. В. Хруцкая; В. С. Ященко. - С .212 Осипова, В. М. Предикати локативного стану як окремий семантичний тип предикатів / Л. В. Струганець; В. С. Червононожка. - С .219 Сидоренко, О. М. Лексика української мови з міфологемною конотацією / Н. В. Хруцкая; В. С. Ященко. - С .227 Струганець, Л. В. Репрезентація в українській лексикографії процесів утворення і зникнення омонімії / В. С. Червононожка. - С .235 Хруцкая, Н. В. "Ключевые слова" 90-х годов ХХ века и их место в лексической системе современного русского языка / В. С. Ященко. - С .245 Червононожка, В. С. Синтагматичні особливості енантіосемічних слів сучасної болгарської мови / В. С. Червононожка. - С .249 Ященко, В. С. До питання про логічну основу антонімії / В. С. Ященко. - С .264
РУБ 001 Рубрики: Українська мова--мова періодичних видань Українська мова--лексика--запозичені слова Українська мова--лексикографія Українська мова--мова художніх творів--проза російська мова--лексика Математика--викладання в ВНЗ--економічна освіта фывфывфыв: педагогічне спілкування -- культура вчителя -- конфліктна сім’я -- педагоги-письменники Доп.точки доступа: Самійленко, Володими Іванович \о нем\; Міністерство освіти і науки УкраїниНаціональний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
А 48 Алесіна, Наталія Михайлівна. Теорія і практика перекладу: Іспанська мова [Текст] : навчальний посібник / Н. М. Алесіна, В. С. Виноградов. - К. : Вища школа, 1993. - 207 с. - Библиогр.: с. 203-205. - ISBN 5-11-002054-Х : 3.00 грн. Ісп., укр., рос.
РУБ 4И(Исп) Доп.точки доступа: Виноградов, Венедикт Степанович Экземпляры всего: 3 фб (1), НМК іноз. мов (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), НМК іноз. мов (1), Ч.З.№2 (1) |