П 14 Паламар, С. П. Креативний підхід до навчання гуманітарних предметів учнів основної школи / С. П. Паламар> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2012. - № 4. - С. 29-31. - Бібліогр.: 13 назв. Рубрики: Гуманітарна освіта--методика навчання--креативний підхід Дидактика навчання фывфывфыв: предметні компетентності -- учні основної школи -- предмети гуманітарного циклу Аннотация: У статті розглядаються способи формування предметних компетентностей в учнів основної школи на основі креативного підходу до навчання. Обгрунтовано діалогічні параметри роботи з художнім текстом. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
В 23 Ващенко, Лідія. Про оцінювання предметних компетентностей учнів основної школи [Текст] / Л. Ващенко> // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2013. - N 3. - С. 16-22. Рубрики: Оцінювання--оцінювання компетентностей учнів Викладання біології в школі--оцінювання компетентностей учнів фывфывфыв: структура компетентності -- компетентності учнів -- оцінювання компетентностей -- предметні компетентності Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 52 Ключові предметні компетентності школяра як засіб формування сучасної особистості / О. Денисюк [та ін.]> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 11. - С. 59-63 : табл. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Навчання--предметні компетентності фывфывфыв: моніторинг -- функціональна грамотність -- якість освіти -- навчання учнів -- предметні компетентності Аннотация: У статті розглядається питання проведення моніторингу з використанням тестових завдань специфічного змісту як один з методичних прийомів для формування у школярів предметних компетентностей. Доп.точки доступа: Денисюк, Оксана; Казарян, Ірина; Лямічев, Віталій; Титаренко, Наталія Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
С 13 Савченко, Олександра. Упровадження компетентнісного підходу в початкову освіту : здобутки і нерозв’язані проблеми / О. Савченко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 4/5. - С. 12-16 : табл., рис. - Бібліогр.: 18 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Початкова освіта в Україні--компетентнісний підхід фывфывфыв: початкова освіта -- компетентнісний підхід -- компетентнісна освіта -- предметні компетентності -- ключові компетентності Аннотация: У статті досліджено питання запровадження компетентнісного підходу в початкову освіту в контексті модернізації змісту Державного стандарту. Розкрито взаємозв’язок предметів у формуванні в молодших школярів ключових і предметних компетентностей та обґрунтовано пріоритетність формування у них ключової компетентності – уміння вчитися. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Г 12 Гавриш, І. Розбудовуючи Нову українську школу: теоретико-методологічні основи реалізації компетентнісного підходу в освіті в науково-педагогічному проекті "Інтелект України" / Ірина Гавриш, Артем Ткачов> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 8. - С. 2–5. . - ISSN 0131-5358
фывфывфыв: Інтелект України, проект -- академічно здібні учні -- інноваційний освітній проект -- обдаровані діти -- проектні класи -- компетентнісний підхід -- компетентнісно орієнтована освіта -- предметні компетентності -- системний підхід -- синергетичний підхід -- початкова школа Аннотация: У статті розповідається про здійснення шкільної початкової освіти на засадах компетентнісного підходу в умовах реалізації науково-педагогічного проекту "Інтелект України". Компетентнісна освіта академічно здібних і обдарованих учнів. Доп.точки доступа: Ткачов, А. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
С 13 Савченко, О. Початкова освіта в контексті ідей Нової української школи / Олександра Савченко> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2018. - № 1/2. - С. 3–7. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788
фывфывфыв: реформування освіти -- Нова українська школа -- державний стандарт -- початкова освіта -- типова освітня програма -- зміст початкової освіти -- формувальне оцінювання -- науково-методичний ресурс -- вчителі початкової школи -- предметні компетентності Аннотация: У статті йдеться про законодавчі засади і наукові підходи розроблення Державного стандарту початкової освіти і типових освітніх програм для 1–2 класів. Обґрунтовано алгоритм проектування змісту початкової освіти: мета – прогнозування обов’язкових результатів цього рівня освіти у Державному стандарті – прогнозування очікуваних результатів у типових освітніх програмах за циклами навчання (1–2 класи; 3–4 класи) – засоби їх досягнення (зміст, методи, середовище). Визначено роль формувального оцінювання у початковій школі; проблеми створення нового науково-методичного ресурсу для вчителів. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Б 82 Борисенко, О. А. Шляхи формування предметних компетентностей на уроках правознавства [Текст] / О. А. Борисенко, Т. Ю. Германовська> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 27. - С. 7-9.
фывфывфыв: уроки правознавства -- предметні компетентності -- формування компетенцій Доп.точки доступа: Германовська, Т. Ю. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
В 11 Вівсяна, І. А. Підготовка учителя до формування предметних компетентностей учнів із історії [Текст] / І. А. Вівсяна> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 1/2. - С. 9-13. - Бібліогр.: 11 назв.
фывфывфыв: професійна підготовка вчителів -- предметні компетентності -- історична компетентність учнів -- сучасний вчитель історії Аннотация: В статті йде мова про проблеми методичної підготовки вчителя історії, а саме, формування професійної компетентної особистості. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |