В 27 Величко, Людмила. Предметні компетенції з хімії: перше наближення [Текст] / Л. Величко> // Біологія і хімія в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 4. - С. 10-13. Рубрики: освіта хімічна фывфывфыв: предметні компетенції Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Горбачова, О. Дослідження з історичного краєзнавства як інструмент діагностики рівня сформованості історичної компетентності старшокласників / Ольга Горбачова> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 10. - С. 28-31 : табл. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Викладання історії в школі--формування історичної компетентності Викладання історичного краєзнавства в школі фывфывфыв: історична компетентність -- предметні компетенції -- історичне краєзнавство -- історія Києва -- навчальні досягнення Аннотация: У статті проаналізовано результати дослідження з історії Києва, проведеного Центором науково-освітніх інновацій та моніторингу серед учнів 10-х класів київських шкіл у 2010 р. Визначено рівень сформованості історичної компетентності та предметних компетенцій десятикласників. Доведено важливість та актуальність вивчення минулого рідного краю в контексті історії України. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Г 93 Гудко, Ж. Г. Як ІКТ сприяють формуванню предметних компетенцій у 7-му класі [Текст] / Ж. Г. Гудко> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 31/32. - С. 6-10. - Бібліогр.: 24 назви. Рубрики: Викладання історії України в школі--інформаційно-комп’ютерні технології Викладання історії України в школі--уроки в 7 класі--формування предметних компетенцій фывфывфыв: уроки історії України -- інформаційні технології -- предметні компетенції -- музейна педагогіка -- віртуальні екскурсії -- просторові компетенції -- хронологічні компетенції -- історична карта Аннотация: В статті наголошується на досить широки переваги комп’ютера як засобу підримки навчального процесу - наочність, швидкість доступу до великих обсягів інформації, зацікавлення учнів предметом. Застосування ІКТ полегшує процес запам’ятовування, допомогає зробити урок більш цікавим і динамічним, сприяє формуванню просторових, хронологічних компетенцій учнів тощо. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |