С 31 Сенько, Ю. В. Принцип научности в образовании: грани и границы / Ю. В. Сенько> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 6. - С. 3-11. - Библиогр.: 12 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Педагогіка--методологія Росія--освіта фывфывфыв: методологія педагогіки -- принцип науковості -- науковоцентричний підхід у педагогіці -- подолання науковоцентричності у педагогіці -- науково-предметна компетентність -- смислове поле Аннотация: Розглянуто грані і межі принципу науковості у зв'язку з подоланням наукоцентрічного (предметоцентрічного) підходу в освіті Рассмотрены грани и границы принципа научности в связи с преодолением наукоцентрического (предметоцентрического) подхода в образовании. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
К 78 Краснова, Л. А. Образ научного знания в содержании школьного образования: постановка проблемы / Л. А. Краснова> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 6. - С. 21-28. - Библиогр.: 13 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Педагогіка--методологія Росія--педагогіка фывфывфыв: методологія педагогіки -- принцип науковості -- образ наукового знання -- проблемно-гипотетичне знання -- дидактика Аннотация: У статті запроваджується авторський концепт "образ наукового знання в змісті шкільної освіти". Наукове знання постає як багатовимірне конструктивне утворення єдності пізнаного (відомого), непізнаного (гіпотетичного) і невпізнаного (потенційного). В статье вводится авторский концепт "образ научного знания в содержании школьного образования". Научное знание предстаёт как многомерное конструктивное образование единства познанного (известного), непознанного (гипотетического) и неопознанного (потенциального). Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Ш 17 Шакотько, Віктор Васильович. До питання вивчення пропедевтичних курсів з інформатики в почтаковій школі й удосконалення їх змісту [Текст] / В. В. Шакотько> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 3. - С. 16-21. - Бібліогр.: 22 назви. Рубрики: Початкова школа--уроки інформатики фывфывфыв: інформологія -- зміст освіти -- принцип науковості -- пропедевтичні курси -- уроки інформатики -- початкова школа -- Сходинки до інформатики (підручники) Аннотация: У статті автор акцентує увагу на необхідності вдосконалення вмісту нових підручників “Сходинок до інформатики” з урахування сучасних наукових поглядів на формування інформологічних компетентностей у загальноосвітніх навчальних закладах. Також проаналізовано зміст зазначених підручників різних авторських колективів, розглянуті підходи до тлумачення основних понять інформатики. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |