Фокіна, Валентина. Діагностика знань дітей дошкільного віку про об’єкти і явища природи / Валентина Фокіна, Ольга Газіна> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 7. - С. 40-46. Рубрики: Дошкільна освіта--заняття з природознавства Дошкільне виховання--ознайомлення з природою фывфывфыв: природничо-екологічна компетентність -- моніторинг знань -- процедура діагностики -- критерії визначення знань -- підготовка до школи Аннотация: Матеріал статті знайомить з прведенням моніторингу знань кожного вихованця і групи дітей у цілому для отримання реального уявлення про позитивні і негативні сторони організації педагогічного процесу. Доп.точки доступа: Газіна О., Ольга Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Бєлєнька, Ганна. Освітня лінія "Дитина у природному довкіллі" / Г. Бєлєнька> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 11. - С. 4-9. Рубрики: Дошкільне виховання--екологічне виховання фывфывфыв: ставлення до природи -- відповідальність за природу -- природничо-екологічна компетентність -- взаємодія з природним довкіллям -- методи ознайомлення з природою -- підготовка до школи Аннотация: У статті подано матеріал про ціннісне ставлення дошкільників до природи та формування у них природничо-екологічної компетентності. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Б 87 Бральчук, Марина Від зернятка пшениці до смачної паляниці : цикл міні-занять для старших дошкільнят [Текст] / Марина Бральчук> // Дошкільне виховання. - 2016. - № 8. - С. 20-21 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--заняття фывфывфыв: дитина і світ Дескрипторы: національно-патріотичне виховання -- природничо-екологічна компетентність -- природознавче виховання -- народознавче виховання -- колосок Аннотация: Представлено цикл міні-занять для старших дошкільнят. Мета їх - розвивати пізнавальну активність дітей, уміння спілкуватися з однолітками, мислення, увагу, пам'ять; виховувати любов до природи рідного краю та українських національних традицій, повагу до людської праці; формувати природничо-екологічну компетенцію дошкільнят; розширювати знання дітей про будову частин рослини (пшениці), професії людей, які вирощують хліб; продовжувати ознайомлювати малят зі стравами української національної кухні; залучати до трудової діяльності. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободных экз. нет Издания есть только в отделениях/филиалах |
К 21 Карабаєва, І. Моніторимо рівень природничо-екологічної компетенції старших дошкільників / Ірина Карабаєва> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 5. - С. 54–57. - Зміст: Показники сформованості ; Методика дослідження ; Додаток 1 : Картки ігрової діагностичної методики "Я і Світ" ; Додаток 2 : Приклад заповнення протоколу оцінювання рівня сформованості природничо-екологічної компетенції дитини старшого дошкільного віку.
Дошкільне виховання--екологічне виховання фывфывфыв: заклади дошкільної освіти -- екологічне виховання -- педагогічний моніторинг -- природничо-екологічна компетентність -- старший дошкільний вік -- ігрова діагностика -- Я і Світ, ігрова діагностична методика -- сформованість -- показники -- методика дослідження -- протокол Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |