К 71 Косенко, Олександра Іванівна. Європейський Союз та Україна: спільне і відмінне у вищій освіті / О. І. Косенко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 1. - С. 81-86 : табл. - Бібліогр.: 7 назв Рубрики: Вища освіта--розвиток фывфывфыв: європейська освітня стратегія -- Лісабонський проект -- первинна освіта -- якість освіти -- природничо-математична освіта -- інженерно-технологічна освіта -- точні науки -- високі технології -- нанотехнології Аннотация: Розглянуто Лісабонський проект і європейську стратегію розвитку вищої освіти в умовах переходу до суспільства знань XXI століття. Європа (приклад - Фінляндія) обрала підвищення якості освіти і розширення використання точних наук як засіб розвитку людського капіталу націй. Україна з 1991 року йшла у протилежному напрямі, а тому не досягла успіхів. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
П 12 Павлюк, Світлана Вікторівна. Зовнішні впливи і модернізація підготовки кадрів у вищій школі Німеччини / Світлана Павлюк> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 2. - С. 92-97. - Бібліогр.: 9 назв. Рубрики: Вища освіта в зарубіжних країнах--підготовка кадрів Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Німеччина--вища освіта фывфывфыв: Лісабонський проект -- природничо-математична освіта -- модернізація -- неуніверситетські заклади -- рівнева система -- інтернаціоналізація -- диференціація -- мотивація викладачів -- підготовка PhD -- аспірантські школи Аннотация: Розглянуто головні аспекти діяльності і поступової модернізації вищої школи Німеччини, яка не може цілком задовольнити потреби країни у фахівцях з точних наук, інформатики та інженерії. Висвітлено засоби, якими німці намагаються розширити вищу освіту і підвищити її якість. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |