К 69 Корсак, К. XXI століття: освіта і виховання в умовах переходу людства до ноотехнологій [Текст] / К. Корсак> // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 1. - С. 20-24 Рубрики: нові педагогічні технології ноотехнології освіта неперервна фывфывфыв: технології життєзабезпечення -- неперервна освіта дорослих -- природничо-наукова освіта Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Б 74 Богуславський, М. В. Педагогічний світогляд О. І. Герцена : до 200-річчя від дня народж. / М. В. Богуславський> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2012. - № 3. - С. 30-34. - Бібліогр.: 12 назв. Рубрики: Педагогіка--персоналії педагогів фывфывфыв: природничо-наукова освіта -- громадянське виховання -- вільна особа -- національне виховання -- духовно-етичне виховання Доп.точки доступа: Герцен, Александр Иванович (1812-1870) \про нього\ Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Ш 74 Шмоніна, Тетяна Анатоліївна. Педагогічні умови природничо-наукової підготовки іноземних студентів на підготовчих факультетах вищих навчальних закладів [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / Т. А. Шмоніна ; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль). - Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2012. - 20 с. -
РУБ 74 Рубрики: викладання природничих дисциплін у ВНЗ--іноземні студенти фывфывфыв: природничо-наукова освіта -- іноземні студенти -- підготовчі факультети Доп.точки доступа: Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль) Экземпляры всего: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Р 17 Разумовский, В. Г. Естественнонаучное образование и конкурентоспособность / В. Г. Разумовский> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 14-25. - Библиогр.: 16 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Природничі науки--природничо-наукова освіта Педагогіка--педагогіка та інші науки Росія--освіта фывфывфыв: природничі науки -- природничо-наукова освіта -- методологія педагогіки -- педагогіка та інші науки -- ФГОС -- конкурентоспроможність -- наукова грамотність -- ідентифікація -- досвід діяльності -- зміст навчальних предметів -- наукове пізнання -- науковий метод Аннотация: Розвиток світової економіки вступив у фазу гострої залежності від наукових відкриттів, від темпів науково-технічного прогресу. У статті обговорюються шляхи вирішення завдань пов'язаних з підвищенням рівня наукової грамотності школярів і якості шкільної природничої освіти. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Я 76 Ярова, Олена. Тенденції розвитку природничо-наукової освіти в початковій школі країн Європейського Союзу / О. Ярова> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 8/9. - С. 36-40. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Початкова освіта в зарубіжних країнах--зміст освіта природнича фывфывфыв: курикулум -- природничо-наукова освіта -- початкова школа -- національна стратегія -- інтегрований підхід -- Європейський Союз -- Дитячий університет Аннотация: Автор статті аналізує національну політику та практику природничо-наукову освіту у державах-членах Європейського Союзу. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
С 17 Самохотов, А. Інноваційна школа Черкащини як Науково-дослідний інститут природознавства / А. Самохотов> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 81–83. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788
Черкаська область--освіта фывфывфыв: інноваційні школи -- інновація -- модель інноваційного розвитку -- Науково-дослідний інститут природознавства -- життєві компетентності -- природнича компетентність -- природничо-наукова освіта Аннотация: У статті розглянуто модель інноваційного розвитку сучасної шшколи. Доведено, що сутність інноваційних змін у школі полягає у створенні на її базі Науково-дослідного інституту природознавства, діяльність якого сприятиме ефективному, глибокому опануванню предметів природничого циклу: хімії, біолоігї, основ медицини, екології, що забезпечить розроблення авторських програм вчителів школи. Доп.точки доступа: \о ней\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |