372.857
В20


    Васютіна , Тетяна Миколаївна.
    Пропедевтика природничих знань учнів 5-го класу загальноосвітньої школи [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія і методика навчання біології / Т. М. Васютіна ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2003. - 19 с. -
ГРНТИ
УДК
ББК 2
Рубрики: викладання природознавства
   Кафедра біології

   автореферати дисертацій--біологія

фывфывфыв:
природничі дисципліни


Доп.точки доступа:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Экземпляры всего: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

2р10
М 18


    Малащенко, О. Ю.
    Розвиток критичного мислення у процесі викладання природничих дисциплін [Текст] / О. Ю. Малащенко // Біологія : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 1. - С. 2-13.
ББК 2р10
Рубрики: Викладання природничо-математичних дисциплін в школі--розвиток критичного мислення
фывфывфыв:
природничі дисципліни -- критичне мислення учнів


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


373.3.042.2-056.45(477)
Х 19


    Ханзель, Ж.
    STEM-освіта у науково-педагогічному проекті "Інтелект України" / Жанетта Ханзель // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 7. - С. 3–5. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Обдаровані діти--педагогічні проекти--Інтелект України
   Початкова школа--педагогічні проекти--STEM-освіта

фывфывфыв:
обдаровані діти -- педагогічні проекти -- Інтелект України, проект -- STEM-освіта -- академічно здібні учні -- інтегроване середовище навчання -- природничі дисципліни -- технічні дисципліни -- початкова школа
Аннотация: У статті розповідається про реалізацію STEM-освіти у науково-практичному проекті "Інтелект України". Слід зазначити, що вивчення природничих наук і математики відрізняється тут від традиційного вивчення інтегрованим середовищем навчання.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


378.147:5](477)"19/20"
П 11


    Пісоцька, Марина Емілівна.
    Теорія і практика індивідуалізації навчання студентів природничо-математичних спеціальностей у вищих педагогічних навчальних закладах України (друга половина ХХ століття-початок ХХІ століття0 [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора пед.наук. Спец.13.00.09-теорія навчання / М. Е. Пісоцька ; Міністерство освіти і науки України, Харківський національний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди (Харків). - Х. : ХНПУ імені Г.С.Сковороди, 2019. - 40 с. -
УДК
Рубрики: Вища освіта в Україні--освітні технології
   Кафедра педагогіки

   автореферати дисертацій--педагогіка

фывфывфыв:
індивідуалізація навчання -- природничі дисципліни -- математичні дисципліни


Доп.точки доступа:
Міністерство освіти і науки України; Харківський національний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди (Харків)
Экземпляры всего: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)



    Горбань, Н. І.
    Деякі аспекти використання міжпредметних зв’язків при викладанні дисциплін природничого циклу [Текст] / Н. І. Горбань // Освітній фактор : всеукраїнський науково-педагогічний журнал. - 2023. - N 4. - С. 26-27.
Рубрики: Навчання--інтегроване навчання
   Міжпредметні зв’язки

фывфывфыв:
міжпредметні зв’язки -- інтегроване навчання -- природничі дисципліни


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)