В20 Васютіна , Тетяна Миколаївна. Пропедевтика природничих знань учнів 5-го класу загальноосвітньої школи [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія і методика навчання біології / Т. М. Васютіна ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2003. - 19 с. -
Рубрики: викладання природознавства Кафедра біології автореферати дисертацій--біологія фывфывфыв: природничі дисципліни Доп.точки доступа: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Экземпляры всего: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
М 18 Малащенко, О. Ю. Розвиток критичного мислення у процесі викладання природничих дисциплін [Текст] / О. Ю. Малащенко> // Біологія : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 1. - С. 2-13. Рубрики: Викладання природничо-математичних дисциплін в школі--розвиток критичного мислення фывфывфыв: природничі дисципліни -- критичне мислення учнів Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Х 19 Ханзель, Ж. STEM-освіта у науково-педагогічному проекті "Інтелект України" / Жанетта Ханзель> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 7. - С. 3–5. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-5358
Початкова школа--педагогічні проекти--STEM-освіта фывфывфыв: обдаровані діти -- педагогічні проекти -- Інтелект України, проект -- STEM-освіта -- академічно здібні учні -- інтегроване середовище навчання -- природничі дисципліни -- технічні дисципліни -- початкова школа Аннотация: У статті розповідається про реалізацію STEM-освіти у науково-практичному проекті "Інтелект України". Слід зазначити, що вивчення природничих наук і математики відрізняється тут від традиційного вивчення інтегрованим середовищем навчання. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
П 11 Пісоцька, Марина Емілівна. Теорія і практика індивідуалізації навчання студентів природничо-математичних спеціальностей у вищих педагогічних навчальних закладах України (друга половина ХХ століття-початок ХХІ століття0 [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора пед.наук. Спец.13.00.09-теорія навчання / М. Е. Пісоцька ; Міністерство освіти і науки України, Харківський національний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди (Харків). - Х. : ХНПУ імені Г.С.Сковороди, 2019. - 40 с. -
Кафедра педагогіки автореферати дисертацій--педагогіка фывфывфыв: індивідуалізація навчання -- природничі дисципліни -- математичні дисципліни Доп.точки доступа: Міністерство освіти і науки України; Харківський національний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди (Харків) Экземпляры всего: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Горбань, Н. І. Деякі аспекти використання міжпредметних зв’язків при викладанні дисциплін природничого циклу [Текст] / Н. І. Горбань> // Освітній фактор : всеукраїнський науково-педагогічний журнал. - 2023. - N 4. - С. 26-27. Рубрики: Навчання--інтегроване навчання Міжпредметні зв’язки фывфывфыв: міжпредметні зв’язки -- інтегроване навчання -- природничі дисципліни Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |