Перминова, Л. М.
    Предметность обучения как проблема дидактики: методологичний анализ / Л. М. Перминова // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 6. - С. 18-25 . - ISSN 0869-561X
ББК 74в2:71
Рубрики: Педагогіка--методологія--культурологічний підхід
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Росія--освіта
фывфывфыв:
педагогіка -- методологія педагогіки -- культурологічний підхід -- системний підхід -- дидактика -- проблеми дидактики -- інтеграція -- предметність навчання
Аннотация: Про осмислення педагогічної сутності предметності навчання.
Об осмыслении педагогической сущности предметности обучения.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)