Перминова, Л. М. Предметность обучения как проблема дидактики: методологичний анализ / Л. М. Перминова> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 6. - С. 18-25 . - ISSN 0869-561X Рубрики: Педагогіка--методологія--культурологічний підхід Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Росія--освіта фывфывфыв: педагогіка -- методологія педагогіки -- культурологічний підхід -- системний підхід -- дидактика -- проблеми дидактики -- інтеграція -- предметність навчання Аннотация: Про осмислення педагогічної сутності предметності навчання. Об осмыслении педагогической сущности предметности обучения. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |