Єресько, Олег. Розвиток емоційного інтелекту як педагогічна проблема [Текст] / О. Єресько> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2021. - N 3. - С. 51-57. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Педагогіка--наукові дослідження фывфывфыв: емоційний інтелект -- емоційні компетенції -- позитивне мислення -- програма CEEH -- програма SEL Аннотация: Статтю присвячено висвітленню феномена емоційного інтелекту як педагогічної проблеми. Розглянуто роль емоцій у житті людини як біосоціальної істоти, їх вплив на формування особистості. Охарактеризовано складові емоційного інтелекту (за моделлю Д. Ґоулмана) та емоційні компетенції, які його формують. Наведено доказову базу ефективності впровадження у закладах освіти програм соціально-емоційного навчання. Визначено шляхи підвищення рівня емоційного інтелекту та формування емоційних компетенцій, сформовано рекомендації щодо активізації зазначеної роботи в закладах дошкільної і повної загальної середньої освіти. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |