22.1р10
С 30


    Семеніхіна, О. В.
    Про формування умінь раціонально обрати програму динамічної математики: результати педагогічних досліджень [Текст] / О. В. Семеніхіна, М. Г. Друшляк // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 4. - С. 24-31. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 22.1р10
Рубрики: Викладання математики в школі--комп’ютерні технології навчання
фывфывфыв:
математичний конструктор -- динамічна математика -- програми динамічної математики
Аннотация: У статті розглянуто проблему формування умінь обирати серед розмаїття програм динамічної математики (ПДМ) саме той продукт, який з позицій наявного у ньому інструментарію виявиться найраціональнішим для розв'язання конкретної задачі чи групи задач шкільного курсу математики.


Доп.точки доступа:
Друшляк, М. Г.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


22.151р10
С 30


    Семеніхіна, Олена Володимирівна.
    Використання програми GeoGebra в дослідженні функціональних залежностей (на прикладі розв’язування задач на екстремум) [Текст] / О. В. Семеніхіна, М. Г. Друшляк // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 6. - С. 17-24. - Библиогр. в конце ст.
ББК 22.151р10
Рубрики: Викладання геометрії в школі--комп’ютерні технології навчання
фывфывфыв:
GeoGebra -- програми динамічної математики -- комп’ютерні інструменти -- функціональна залежність -- задачі на екстремум -- динамічна математика
Аннотация: У статті розглянуто конструктивні підходи до розв’язування задач на екстремум із використанням програми динамічної математики GeoGebra, які реалізуються через побудову динамічної конструкції і візуальне спостереження за значенням шуканої величини; через побудову графіка емпіричної функції з використанням інструменту Динамічний слід та визначення її локального максимуму; через виведення таблиці значень емпіричної функції і її аналіз.


Доп.точки доступа:
Друшляк, Марина Григорівна

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


74.58.2
С 30


    Семеніхіна, Олена Володимирівна.
    Інтерактивні аплети як засоби комп’ютерної візуалізації математичних знань та особливості їх розробки у GeoGebra [Текст] / О. В. Семеніхіна, М. Г. Друшляк, Д. С. Безуглий // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 1. - С. 27-30. - Бібліогр. : 5 статей.
ББК 74.58.2
Рубрики: Вищі навчальні заклади України--інформаційні технології
   Викладання математики у ВНЗ--комп’ютерні технології навчання--динамічна математика

фывфывфыв:
інтерактивний аплет -- візуалізація математичних знань -- програми динамічної математики -- GeoGebra -- Математичний конструктор -- The Geometer’s Sketchpad
Аннотация: У статті розглянуто аплети як засоби комп’ютерної візуалізації знань, наведено аналіз технологій їх створення на базі програм динамічної математики, детально описано процес створення аплетів у програмі GeoGebra за трьома підходами: локально на комп’ютері, завантаженням динамічного рисунка на ресурс tube.geogebra.org, з використанням послуг програми GeoGebra.


Доп.точки доступа:
Друшляк, Марина Григорівна; Безуглий, Дмитро Сергійович

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : інф. (1)
Свободны: інф. (1)