С 30 Семеніхіна, О. В. Про формування умінь раціонально обрати програму динамічної математики: результати педагогічних досліджень [Текст] / О. В. Семеніхіна, М. Г. Друшляк> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 4. - С. 24-31. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Викладання математики в школі--комп’ютерні технології навчання фывфывфыв: математичний конструктор -- динамічна математика -- програми динамічної математики Аннотация: У статті розглянуто проблему формування умінь обирати серед розмаїття програм динамічної математики (ПДМ) саме той продукт, який з позицій наявного у ньому інструментарію виявиться найраціональнішим для розв'язання конкретної задачі чи групи задач шкільного курсу математики. Доп.точки доступа: Друшляк, М. Г. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
С 30 Семеніхіна, Олена Володимирівна. Використання програми GeoGebra в дослідженні функціональних залежностей (на прикладі розв’язування задач на екстремум) [Текст] / О. В. Семеніхіна, М. Г. Друшляк> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 6. - С. 17-24. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Викладання геометрії в школі--комп’ютерні технології навчання фывфывфыв: GeoGebra -- програми динамічної математики -- комп’ютерні інструменти -- функціональна залежність -- задачі на екстремум -- динамічна математика Аннотация: У статті розглянуто конструктивні підходи до розв’язування задач на екстремум із використанням програми динамічної математики GeoGebra, які реалізуються через побудову динамічної конструкції і візуальне спостереження за значенням шуканої величини; через побудову графіка емпіричної функції з використанням інструменту Динамічний слід та визначення її локального максимуму; через виведення таблиці значень емпіричної функції і її аналіз. Доп.точки доступа: Друшляк, Марина Григорівна Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
С 30 Семеніхіна, Олена Володимирівна. Інтерактивні аплети як засоби комп’ютерної візуалізації математичних знань та особливості їх розробки у GeoGebra [Текст] / О. В. Семеніхіна, М. Г. Друшляк, Д. С. Безуглий> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 1. - С. 27-30. - Бібліогр. : 5 статей. Рубрики: Вищі навчальні заклади України--інформаційні технології Викладання математики у ВНЗ--комп’ютерні технології навчання--динамічна математика фывфывфыв: інтерактивний аплет -- візуалізація математичних знань -- програми динамічної математики -- GeoGebra -- Математичний конструктор -- The Geometer’s Sketchpad Аннотация: У статті розглянуто аплети як засоби комп’ютерної візуалізації знань, наведено аналіз технологій їх створення на базі програм динамічної математики, детально описано процес створення аплетів у програмі GeoGebra за трьома підходами: локально на комп’ютері, завантаженням динамічного рисунка на ресурс tube.geogebra.org, з використанням послуг програми GeoGebra. Доп.точки доступа: Друшляк, Марина Григорівна; Безуглий, Дмитро Сергійович Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : інф. (1) Свободны: інф. (1) |