> Шифр: Зав-1/2003/6 Газета 2003г. N 6 (лютий) Чумало, М. та ін. Таємниці спілкування: Як налагоджувати контакти / М. та ін. Чумало; М.Чумало, Г.Федькович, Л.Максимович. - С.4-6. фывфыв: комунікабельність, професійна кваліфікація, рівні спілкування Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Чумало, М. та ін. Таємниці спілкування: Як налагоджувати контакти [Текстььь] / М.Чумало, Г.Федькович, Л.Максимович> // Завуч : Газета для заступників директорів середніх навчальних закладів. - 2003. - N6 (лютий). - С. 4-6.
Рубрики: Спілкування психологія управління фывфывфыв: комунікабельність -- професійна кваліфікація -- рівні спілкування Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Сухарніков, Ю. Диверсифікація вищої освіти в контексті розробки національної рамки кваліфікацій України [Текстььь] / Ю. Сухарніков> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2009. - N3. - С. 26-43 . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта в Україні--Національна рамка кваліфікацій Вища освіта--освітньо-кваліфікаційні рівні--молодший спеціаліст, бакалавр, спеціаліст, магістр фывфывфыв: академічна кваліфікація -- професійна кваліфікація -- рівні кваліфікації -- рамка кваліфікацій -- національна рамка кваліфікацій України Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
С 91 Сухарніков, Ю. Суть поняття learning outcomes у вищій освіті України [Текст] / Ю. Сухарніков> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2012. - N 11. - С. 7-24 : табл. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Болонський процес Вища освіта--модернізація фывфывфыв: результати учіння -- компетентність -- міжнародна співпраця -- професійна кваліфікація -- learning outcomes Аннотация: Аналізується семантичний зміст термінів learning і learning outcomes, які нині є системотвірними підвалинами підходу до модернізації вищої освіти. Показано, що вирішення термінологічної проблеми забезпечить семантичну порівнянністьозначуваних цими термінами понять у межах України та Європейського простору освіти. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
М 11 Міхно, О. Фактори формування змісту професійної підготовки майбутніх ІТ-фахівців [Текст] / О. Міхно> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 10. - С. 17-24. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: вища освіта--професійна освіта Вища професійна освіта Викладання інформатики фывфывфыв: ІТ-фахівці -- зміст навчання -- професійна підготовка -- ринок праці -- стандарти ІТ-професій -- кваліфікація -- результати навчання -- рамки кваліфікацій -- стандарти вищої освіти Дескрипторы: ВЫСШЕЕ ОБРАЗОВАНИЕ -- ИНФОРМАТИКА -- ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ПОДГОТОВКА -- РЫНОК ТРУДА -- СТАНДАРТЫ ОБРАЗОВАНИЯ -- ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КВАЛИФИКАЦИЯ -- вища освіта -- інформатика -- професійна підготовка -- ринок праці -- стандарти освіти -- професійна кваліфікація Аннотация: Розглядаються фактори формування змісту професійної підготовки майбутніх ІТ-фахівців. Аналізується стан ринку праці в ІТ-галузі. Визначені основні орієнтири щодо змісту освіти ІТ-фахівців, які необхідно враховувати у процесі їх навчання. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
П 16 Панасевич, Д. Зв’язок вищої освіти з виробництвом - крок до підвищення якості підготовки фахівців [Текст] / Д. Панасевич, А. Солоденко> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 10. - С. 39-44. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта і виробництво Вища професійна освіта--зв’язок вищої освіти з виробництвом фывфывфыв: Болонський процес -- Копенгагенський процес -- освітній стандарт вищої освіти -- професійний стандарт вищої освіти -- Національна рамка кваліфікацій -- компетентнісний підхід -- результати навчання -- працевлаштування -- практична підготовка студентів Дескрипторы: виробництво -- стандарти якості -- управління якістю -- професійна кваліфікація -- стандарти освіти Аннотация: Стаття присвячена питанню приведення змісту вищої освіти за галузями знань у відповідність до сучасних вимог ринку праці. Висвітлено підхід до розроблення освітніх стандартів вищої освіти з урахуванням вимог професійних стандартів і Національної рамки кваліфікацій, що має суттєво підвищити якість теоретичної та практичної підготовки фахівців. Доп.точки доступа: Солоденко, А. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
П 16 Панасевич, Д. Ще раз про кваліфікації фахівців з вищою освітою [Текст] / Д. Панасевич> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2014. - N 3/4. - С. 38-50 : табл. - Бібліогр.: 15 назв. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта в Україні--Національна рамка кваліфікацій фывфывфыв: вища освіта -- державний стандарт вищої освіти -- професійний стандарт вищої освіти -- професійна кваліфікація -- освітній стандарт вищої освіти -- кваліфікація -- Національна рамка кваліфікацій -- працевлаштування -- практична підготовка студентів -- магістр (кваліфікація) -- спеціаліст (кваліфікація) Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Ш 77 Шнюкова, І. Сучасний стандарт професійної освіти – основа підготовки професійно мобільного робітника / Ірина Шнюкова> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2018. - № 1/2. - С. 44–48. - Бібліогр.: 13 назв. . - ISSN 0131-6788
Освіта--професійна освіта фывфывфыв: стандартизація освіти -- підготовка фахівців -- виготовлення кераміки -- художні вироби -- кваліфіковані робітники -- професійні стандарти -- загальнопрофесійні компетентності -- професійна компетентність -- професійна мобільність -- професійна кваліфікація -- професійно-технічна освіта Аннотация: У статті обґрунтовано роль стандарту професійної (професійно-технічної) освіти у підготовці професійно мобільного робітника. Доведено, що стандарт СП (ПТ)О 7321.С.32.-2017 за професією "Виробник художніх виробів з кераміки" дає змогу працевлаштуватися робітникам на різних підприємствах, здійснювати модернізацію змісту професійної освіти, сформувати компетентності як умови професійної мобільності. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
П 99 Пятничук, Т. Дуальна система навчання: досвід Німеччини та особливості впровадження в Україні / Тетяна Пятничук> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2018. - № 5/8. - С. 44–48. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-6788
Німеччина--освіта--професійна підготовка фывфывфыв: дуальна система навчання -- професійна освіта -- профтехосвіта -- професійна компетентність -- професійна кваліфікація Аннотация: У статті висвітлено особливості дуальної системи професійного навчання Німеччини, зокрема обов’язки закладів професійної освіти, роботодавців, профспілок, уряду, переваги від її впровадження для всіх сторін-учасників. Розглянуто напрями та можливості застосування елементів дуальної системи у закладах професійної (професійно-технічної) освіти України. Проаналізовано перший досвід упровадження елементів дуальної системи освіти у різних регіонах України у 2017 році. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |