74.04(4Укр)
О-66


    Орлов, В.
    Вести інших до успіху: Професійні якості керівника [Текст] / В. Орлов // Управління освітою : Часопис для керівників освітньої галузі. - 2010. - N 14(липень). - 2-6 [вкладка]
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Керівник
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
імідж керівника -- професійність керівника


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


74.1
М 29


    Мартинюк, Лілія.
    Нагородження педагогічних працівників дощкільного закладу / Лілія Мартинюк // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 2. - С. 61-68.
ББК 74.1
Рубрики: Кафедра дошкільної освіти
   Заклади дошкільної освіти

   Педагоги ДНЗ

фывфывфыв:
нагородження педагогів ДНЗ -- відомчі відзнаки -- професійність педагога ДНЗ -- вихователі
Аннотация: Про один способів заохочення педагогів нагородження їх відомчими відзнаками.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)




   
    Мистецтво ведення дискусії // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 1. - С. 48.
ББК 74.1
Рубрики: Усне навчання--дискусії
фывфывфыв:
професійність -- тести -- ведення суперечки -- мовлення


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)


74.58
Б 83


    Боровских, А. В.
    Что такое стандарт и что такое "не-стандарт"? / А. В. Боровских, Л. В. Попов, Н. Х. Розов // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 2. - С. 45-57. - Библиогр.: 6 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.58
Рубрики: Вища освіта--стандарти вищої освіти
фывфывфыв:
стандарти вищої освіти -- стандарти нового покоління -- проектування освітніх стандартів -- діяльнісний підхід в освіті -- кластери -- проблеми впровадження стандартів -- квазістандарти -- абстрактні стандарти -- професійність
Аннотация: У статті дана загальна схема та короткий опис системи уявлень діяльнісного підходу у вищій освіті, який становить потужну теоретичну базу для роботи з проектування освітніх стандартів.
В статье дана общая схема и краткое описание системы представлений деятельностного подхода в высшем образовании, который составляет мощную теоретическую базу для работы по проектированию образовательных стандартов.


Доп.точки доступа:
Попов, Л. В.; Розов, Н. Х.

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)


88.4
К 82


    Криворучко, М. В.
    Психологізація педагогічної праці [Текст] / М. В. Криворучко // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 10/11. - С. 40-42.
ББК 88.4 + 74.204.2
Рубрики: Психологія праці вчителя
фывфывфыв:
педагогічна діяльність -- самовдосконалення педагога -- психологізація педагогічної праці -- професійність педагога
Аннотация: У статті говориться про те, що основним у психолого-педагогічних ресурсах педагога є вміння педагогічно спрямовувати свою діяльність. Саме педагогічна спрямованість як стійка система мотивів визначає поведінку вчителя, його ставлення до професії, праці, але насамперед - до дитини.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)