Г 54 Глобін, О. Моделювання як ефективний засіб реалізації міжпредметних зв’язків у профільному навчанні математики та інформатики [Текст] / О. Глобін, В. Лапінський> // Математика в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 7/8. - С. 6-10 Рубрики: навчання профільне Міжпредметні зв’язки Моделювання--математичне методична допомога вчителям Ніжина фывфывфыв: профільне навчання математики -- профільне навчання інформатики Доп.точки доступа: Лапінський, В. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
У 45 Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту. Щодо інструктивно-методичних рекомендацій із базових дисциплін. Інформатика [Текст] : лист... №1/9-426 від 1.06.2012> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 5. - С. 39-43. Рубрики: Викладання інформатики в школі--нормативні матеріали фывфывфыв: профільне навчання інформатики -- пропедевтичне вивчення інформатики -- вивчення інформатики -- календарне планування -- лист МОНМС України Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
А 80 Арзубов, М. Інформатика в школі - початок ІТ-освіти [Текст] / М. Арзубов> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 11. - С. 100-104. - Бібліогр.: 3 назв. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Викладання інформатики в школі фывфывфыв: Державний стандарт базової і повної середньої освіти -- профільне навчання -- ІКТ-компетенція -- мотивація -- профільне навчання інформатики -- освітня галузь "Технологія" Аннотация: Автор аналізує сучасний стан викладання шкільного курсу інформатики. Розкриває проблеми загальної та профільної підготовки старшокласників, які збираються отримати вищу ІТ-освіту. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |