К 93 Куриш, Світлана. Методологічні передумови ефективності навчальної роботи з іноземних мов в умовах профілізації освіти [Текст] / С. Куриш> // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 10-13. - Бібліогр.: 12 назв. Рубрики: Профільне навчання--допрофільне навчання--іноземні мови Початкова школа--уроки іноземної мови Кафедра іноземних мов фывфывфыв: профільне навчання -- допрофільне навчання -- профілізація освіти -- диференціація -- допрофільна підготовка -- професійна підготовка Аннотация: У статті розповідається про впровадження профільного навчання у навчальний процес. Профільне навчання - вид диференційованого навчання, яке педедбачає врахування освітніх потреб, нахилів та здібностей учнів і створення умов для навчання старшокласників відповідно до їхнього професійного самовизначення, що забезпечується за рахунок змін у цілях, змісті та структурі організації навчання. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : НМК іноз. мов (1) Свободны: НМК іноз. мов (1) |
З-34 Зарецкая, И. И. Профилизация образования - цель обучения или воспитания? / И. И. Зарецкая> // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2013. - № 3. - С. 3-8. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 0130-0776 Рубрики: Виховання школярів--профілізація Освіта--профілізація освіти Росія--освіта фывфывфыв: загальна освіта -- профілізація освіти -- особистісно-орієнтоване навчання -- виховні задачі -- виховання школярів -- саморозвиток особистості учня -- профільне навчання школярів -- шлях професійного становлення -- актуальні виховні задачі Аннотация: Актуальні виховні задачі профілізації загальної освіти, необхідність забезпечення реалізації особистісно-орієнтованого навчального процесу, підготовки особистості до соціального і професійного самовизначення. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |