81.2-9
К 93


    Куриш, Світлана.
    Методологічні передумови ефективності навчальної роботи з іноземних мов в умовах профілізації освіти [Текст] / С. Куриш // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 10-13. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 81.2-9
Рубрики: Профільне навчання--допрофільне навчання--іноземні мови
   Початкова школа--уроки іноземної мови

   Кафедра іноземних мов

фывфывфыв:
профільне навчання -- допрофільне навчання -- профілізація освіти -- диференціація -- допрофільна підготовка -- професійна підготовка
Аннотация: У статті розповідається про впровадження профільного навчання у навчальний процес. Профільне навчання - вид диференційованого навчання, яке педедбачає врахування освітніх потреб, нахилів та здібностей учнів і створення умов для навчання старшокласників відповідно до їхнього професійного самовизначення, що забезпечується за рахунок змін у цілях, змісті та структурі організації навчання.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : НМК іноз. мов (1)
Свободны: НМК іноз. мов (1)


74.200.4
З-34


    Зарецкая, И. И.
    Профилизация образования - цель обучения или воспитания? / И. И. Зарецкая // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2013. - № 3. - С. 3-8. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 0130-0776
ББК 74.200.4 + 74.202.04
Рубрики: Виховання школярів--профілізація
   Освіта--профілізація освіти

   Росія--освіта
фывфывфыв:
загальна освіта -- профілізація освіти -- особистісно-орієнтоване навчання -- виховні задачі -- виховання школярів -- саморозвиток особистості учня -- профільне навчання школярів -- шлях професійного становлення -- актуальні виховні задачі
Аннотация: Актуальні виховні задачі профілізації загальної освіти, необхідність забезпечення реалізації особистісно-орієнтованого навчального процесу, підготовки особистості до соціального і професійного самовизначення.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)