Гірняк, А.
    Систематика навчальних завдань модульно-розвивального підручника [Текстььь] / А. Гірняк // Психологія і суспільство : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис. - 2008. - N2. - С. 116-138 . - ISSN 1810-2131
Рубрики: психологія навчання
   навчання--задачі, вправи, завдання

   підручники шкільні

фывфывфыв:
освітня задача -- навчальна задача -- запитання -- вправа -- психолого-дидактичні вимоги
Аннотация: Сьогодні у науковій літературі можна зустріти безліч типів завдань, задач та їх похідних варіацій різного рівня узагальненняі. Така структурно-змістова невизначеність понять "завдання" і "задача" не дає змоги адекватно оперувати ними як специфічним мисленнєвим інструментарієм. Мета статті - обгрунтувати авторську версію систематики навчальних завдань модульно-розвивального підручника.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)