Вірна, Ж. П. Прогнозування життєвих перспектив в умовах психолого-педагогічного супроводу розвитку дітей загальноосвітньої школи [Текстььь] / Ж. П. Вірна, Т. К. Вінник, В. О. Ольхович> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2006. - N2. - С. 1-4
Рубрики: психологія особистості дитини практична психологія життєві перспективи педагогічна психологія психологічні методики соціальна адаптація фывфывфыв: ЛОНГИТЮДНОЕ ИССЛЕДОВАНИЕ -- психолого-педагогічний супровід Доп.точки доступа: Вінник, Т. К.; Ольхович, В. О. Имеются экземпляры в отделах: всего 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) Свободны: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) |
Беляева, Л. Психолого-педагогическое сопровождение детского отдыха [Текстььь] / Л. Беляева> // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2007. - N3. - С. 130-132 Рубрики: психолог дитячого табору Позашкільні заклади психологічний супровід фывфывфыв: психолого-педагогічний супровід -- дитячі табори Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
П 30 Петрова, Е. Семейное воспитание в условиях учреждения государственной поддержки детства [Текстььь] / Е. Петрова> // Социальная педагогика : Деловой журнал для социальных работников и педагогов. - 2010. - N 2. - С. 48-51 Рубрики: діти-сироти дитячі будинки виховання сімейне Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи фывфывфыв: дублювання соціального сирітства -- психолого-педагогічний супровід Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 73 Котова, Светлана Аркадьевна. Работа социального педагога по подготовке детей к переходу из начальной в среднюю школу [Текстььь] / С. А. Котова, И. В. Черникова> // Социальная педагогика : Деловой журнал для социальных работников и педагогов. - 2010. - N 6. - С. 31-49. Рубрики: соціальний педагог--робота з учнями початкової школи Адаптація учнів фывфывфыв: психолого-педагогічний супровід -- адаптація учнів 5 класу Доп.точки доступа: Черникова, Ирина Владимировна Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Л 93 Любимов, Михаил Львович. Инклюзивное образование: помощь детям с ограниченными возможностями здоровья / М. Л. Любимов> // Соц. педагогика : науч.-практ. журн. для соц. работников и педагогов. - 2012. - № 2. - С. 48-53. . - ISSN 2220-6051 Рубрики: Діти-інваліди--інклюзивна освіта Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи фывфывфыв: діти-інваліди -- інтеграція -- інклюзивна освіта -- етичний кодекс -- терпимість -- соціальна коректність -- соціальна комфортність -- психолого-педагогічний супровід Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (1 экз.) Издания есть только в отделениях/филиалах |
К 77 Кравченко, Т. В. Формування батьківської компетентності як засобу підвищення ефективності професійного самовизначення дітей старшого шкільного віку / Т. В. Кравченко> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 4. - С. 11-16. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Професійне самовизначення--вплив батьків виховання сімейне фывфывфыв: батьківська компетентність -- професійне самовизначення -- психолого-педагогічний супровід Аннотация: Розглянуто проблему професійного самовизначення старшокласників та особливості впливу батьків на цей процес. Розкрито сутність батьківської компетентності; показано можливості психолого-педагогічного супроводу для її формування і розвитку як засобу підвищення ефективності професійного самовизначення дітей старшого шкільного віку. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Диагностика суицидального поведения детей и подростков> // Соц. педагогика : науч.-практ. журн. для соц. работников и педагогов. - 2012. - № 6. - С. 48-70. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 2220-6051 Рубрики: Суїцид--діагностика Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи фывфывфыв: суїцидальні ризики -- діагностика -- група ризику -- психолого-педагогічний супровід Аннотация: В статье представлено методические рекомендации по организации работы в образовательных учреждениях, направленной на диагностику суицидального поведения детей и подростков, разработанные Министерством образования и науки Камчатского края и Камчатским центром психолого-педагогической реабилитации и коррекции. У статті подано методичні рекомендації щодо організації роботи в освітніх установах, спрямованої на діагностику суїцидальної поведінки дітей та підлітків, розроблені Міністерством освіти і науки Камчатського краю і Камчатським центром психолого-педагогічної реабілітації та корекції. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Наровлянська, Марина. Розв’язання проблеми обдарованості в умовах сучасної гімназії / М. Наровлянська, О. Бабкіна> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 3. - С. 54-57 : фотогр. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Обдарованість--проблема обдарованості Обдаровані діти--робота з дітьми фывфывфыв: обдарованість -- здібності -- психічний розвиток -- олімпіади -- творчі конкурси -- психолого-педагогічний супровід Аннотация: У статті розглянуто різні погляди на проблему обдарованості. Розкрито підходи до розв’язання означеної проблеми, на яких базується діяльність педагогічного колективу гімназії "міленіум" № 318. особливу увагу приділено основним напрямам роботи психологічної служби з обдарованими дітьми різних вікових груп. Доп.точки доступа: Бабкіна, Олена Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Ш 19 Шамсиева, Лариса Мавлявиевна. Программа психолого-педагогического сопровождения для детей 6-7 лет "Любознайка" [Текст] / Л. М. Шамсиева> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2013. - N 3. - С. 50-55. . - ISSN 1726-0973 Рубрики: Дошкільна освіта--підготовка дитини до школи Заклади дошкільної освіти--психологічна служба Росія--дошкільна освіта фывфывфыв: психолого-педагогічний супровід -- психологічна готовність до школи -- заняття з дошкільниками -- конспект заняття -- психологічна служба в ДНЗ -- розвиваючі заняття -- розвиваючі ігри Аннотация: У статті наводиться програма психолого-педагогічного супроводу інтелектуального розвитку для дітей 6-7 років у підготовчій до школи групі. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
С 54 Соболева, А. Н. Программа тренинга-консультации для администрации школы / А. Н. Соболева> // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2013. - № 3. - С. 52-56. - Библиогр.: 6 назв. . - ISSN 0130-0776 Рубрики: Психологія--шкільний психолог--тренінги-консультації Шкільний психолог--робота--адміністрація школи Росія--шкільна психологічна служба фывфывфыв: шкільний психолог -- шкільна психологічна служба -- психолого-педагогічний супровід -- адміністрація школи -- тренінги-консультації Аннотация: Психолого-педагогогічний супровід загальноосвітньої школи (тренінги-консультації шкільних психологів для адміністрації школи). Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
С 30 Семенова, Т. С. Диагностика готовности к школе как начальный этап сопровождения детей в образовательном процессе / Т. С. Семенова> // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2013. - № 5. - С. 37-43. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 0130-0776 Рубрики: дитяча психологія--навчання дітей Готовність до школи фывфывфыв: дитяча психологія -- психологія навчання дітей -- готовність до школи -- психолого-педагогічний супровід -- адаптація до навчання -- початкова школа Аннотация: Психолого-педагогічний супровід дітей-першокласників (діагностика готовності до школи). Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Я 55 Ямбург, Евгений Александрович. Служба сопровождения: разносторонняя помощь школьникам / Е. А. Ямбург> // Соц. педагогика : науч.-практ. журн. для соц. работников и педагогов. - 2013. - № 3. - С. 33-45. . - ISSN 2220-6051
Педагогіка--адаптивна педагогіка Педагогіка--психолого-педагогічний супровід фывфывфыв: адаптивність -- міждисциплінарна взаємодія -- компенсуюче навчання -- класи вирівнювання -- шкільна медицина -- лікувальна педагогіка -- психолого-педагогічний супровід -- медико-психолого-педагогічний супровід -- служби супроводу Аннотация: В статье представлен опыт Московского Центра образования № 109 по работе с детьми с разными учебными возможностями, способностями и склонностями, различным психофизическим статусом: в широком диапазоне от сохранных детей - до детей, имеющих серьезные проблемы в развитии. У статті представлено досвід Московського Центру освіти № 109 по роботі з дітьми з різними навчальними можливостями, здібностями і схильностями, різним психофізичним статусом: в широкому діапазоні від збережених дітей - до дітей, що мають серйозні проблеми в розвитку. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Z99 Ільїна, Олеся. Індивідуальне навчання учнів у ЗНЗ [Текст] / О. Ільїна> // Бібліотека Шкільного світу. Завуч. Бібліотека. - 2013. - N 11. - С. 1-96. Рубрики: Навчання--індивідуальне навчання фывфывфыв: індивідуальне навчання учнів -- психолого-педагогічний супровід -- наказ МОН України -- шкільна документація -- нормативні документи Аннотация: У збірнику всебічно висвітлено порядок організації індивідуального навчання учнів у ЗНЗ. Плодано нормативні документи, зразки наказів та іншої шкільної документації. Також окреслено шляхи адміністративного контролю індивідуального навчання та забезпечення психолого-педагогічного супроводу дітей, які перебувають на індивідуальному навчанні. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
В 49 Винославська, О. Психолого-педагогічний супровід застосування ІКТ у просторі вищої технічної освіти [Текст] / О. Винославська> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 11. - С. 71-79. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Соціальна психологія--соцаільна відповідальність Викладання інформатики у ВНЗ--психолого-педагогічний супровід Навчання студентів--інформаційно-комп’ютерні технології--психолого-педагогічний супровід фывфывфыв: інформаційно-комунікаційні технології -- інформація -- знання -- соціальна відповідальність -- психолого-педагогічний супровід -- технічний університет -- технічна освіта -- інформаційні ресурси -- громадянська відповідальність -- підготовка інженерів Аннотация: Висвітлено психологічний зміст співвідношення понять "інформація" та "знання". Розкрито структуру соціальної відповідальності суб'єктів навчання й учіння за перетворення інформаційних ресурсів у знання і переконання майбутніх випускників технічних університетів. Показано можливості розвитку соціальної відповідальності інженерів у межах їхньої професійної діяльності, зокрема, в галузі користування інформаційними ресурсами, їх створення і поширення. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
О-34 Овсієнко, Світлана. До 5-го класу - впевнено [Текст] : психолого-педагогічний супровід учнів 4-го класу / С. Овсієнко> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 4. - С. 28-29. Рубрики: Початкова школа--психологічна служба Шкільний психолог--психолого-педагогічний супровід фывфывфыв: адаптація п’ятикласників -- психолого-педагогічний супровід -- соціальна зрілість учнів -- експрес-анкета -- шкільний психолог -- 4 клас Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Ю 83 Юрченко, Олена. Хочу до дитсадка, або Що таке дитячо-батьківські групи / О. Юрченко> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 6. - С. 40-46 : фотогр. Рубрики: Адаптація--діти--дошкільний навчальний заклад Дошкільна освіта--адаптація дитини до ЗДО фывфывфыв: адаптація дошкільників -- дошкільні навчальні заклади -- психолого-педагогічний супровід -- налагодження емоційного контакту -- дитячо-батьківські групи -- спільна діяльність Аннотация: Стаття присвячена проблемі адаптації дітей до дошкільного навчального закладу. Висвітлено позитивний вплив на підготовку малюків до відвідування дитячого садка спільної діяльності дітей, батьків та педагогів у дитячо-батьківських групах. Наведено приклади ігор та вправ для дітей раннього віку та їхніх батьків в умовах роботи дитячо-батьківської групи. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Україна. М-во освіти і науки. Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування : [лист...] від 20.05.2014 р. № 1/9-256> // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки України : єдине офіц. вид. М-ва освіти і науки України. - 2014. - № 13/15. - С. 62-63 Рубрики: Освіта в Україні--правові джерела Інтернатні заклади освіти--випускники--соціальний захист фывфывфыв: лист МОН України -- випускники інтернатних закладів -- діти-сироти -- діти, позбавлені батьківського піклування -- правове виховання -- соціалізація -- психолого-педагогічний супровід -- соціальний супровід -- профорієнтація -- працевлаштування Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Рублевська, Т. Психолого-педагогічний супровід сімей, які виховують дітей з порушенням зору / Тетяна Рублевська> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 11. - С. 43-49. Рубрики: Сім’я--діти з вадами розвитку--психолого-педагогічний супровід Дошкільна освіта--сім’я і ЗДО--взаємодія з батьками фывфывфыв: діти з вадами зору -- корекційно-розвивальна робота -- психолого-педагогічний супровід -- співпраця з батьками Имеются экземпляры в отделах: Экз. 1 (свободен) Ч.З.№2 Экз. 2 (свободен) |
М 66 Митник, Олександр. Психолого-педагогічні умови розвитку дитячої творчості в навчально-виховному процесі [Текст] / О. Митник, О. Кочерга> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 11. - С. 3-6 . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Початкова школа--навчально-виховний процес фывфывфыв: психолого-педагогічний супровід -- дитяча творчість -- проблемно-пошуковий діалог -- інтерактивні методи навчання -- психолого-педагогічні умови -- навчально-виховний процес Доп.точки доступа: Кочерга, Олександр Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
С 72 Спичак, Марія. Питання наступності між дошкільною та початковою ланками освіти в контексті реалізації завдань Броварського НВО як Школи життєвого успіху [Текст] / М. Спичак> // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2015. - N 7/8. - С. 56-59. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--психологічна служба Дошкільна освіта--наступність у навчанні Кафедра дошкільної освіти фывфывфыв: наступність між дошкільною та початковою освітою -- адаптація першокласників до школи -- навчальна мотивація -- психолого-педагогічний супровід -- дошкільники -- молодші школярі (6-10 років) -- першокласники Аннотация: У статті розглянуто змість понять“особистісно орієнтований підхід”, “адаптація”, “навчальна мотивація”. Розглянуто основні аспекти роботи практичного психолога з дітьми та педагогічними працівниками у Броварському навчально-виховному об’єднанні для реалізації моделі школи життєвого успіху. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |