Л 73 Локалова, Н. П. Связь когнитивно-эмоционального развития со становлением позитивных личностных характеристик старших дошкольников / Н. П. Локалова, Л. И. Никонова> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2012. - № 4. - С. 13-23 : табл. - Библиогр.: 43 назв. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Вікова психологія--дошкільники фывфывфыв: психологічна готовність до школи -- когнітивний розвиток -- системна диференціація -- інтелектуально-емоційний розвиток -- особистісний розвиток -- вікова психологія -- старші дошкільники Аннотация: Наведено емпіричні дані про вплив когнітивно-емоційного розвитку старших дошкільників на розкриття їхнього інтелектуального потенціалу і становлення особистісних особливостей (характеру домінуючої мотивації, суб'єктивної особистісно-смислової значимості школи і особистості вчителя). Показано, що в умовах цілеспрямованого розвитку когнітивних процесів на тлі позитивного емоційного стану діти експериментальної групи, значно більше просунулися в інтелектуальному і особистісному розвитку, що дозволяє оцінити їх психологічну готовність до шкільного навчання як більш високу. Доп.точки доступа: Никонова, Л. И. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Ш 19 Шамсиева, Лариса Мавлявиевна. Программа психолого-педагогического сопровождения для детей 6-7 лет "Любознайка" [Текст] / Л. М. Шамсиева> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2013. - N 3. - С. 50-55. . - ISSN 1726-0973 Рубрики: Дошкільна освіта--підготовка дитини до школи Заклади дошкільної освіти--психологічна служба Росія--дошкільна освіта фывфывфыв: психолого-педагогічний супровід -- психологічна готовність до школи -- заняття з дошкільниками -- конспект заняття -- психологічна служба в ДНЗ -- розвиваючі заняття -- розвиваючі ігри Аннотация: У статті наводиться програма психолого-педагогічного супроводу інтелектуального розвитку для дітей 6-7 років у підготовчій до школи групі. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |