Бондаровська, В. М. Психологічні аспекти використання комп’ютера : Небезпека нових інформаційних технологій та розвиток здібностей дітей за допомогою комп’ютера [Текстььь] / В.М. Бондаровська> // Психолог. - 2005. - N25(липень). - С. 5-62. - Содержание: Людина у світі інформаційно-комунікаційних технологій ; У мережі інтернет : психологічні, етичні, культурологічні проблеми ; Комп’ютер у школі та вдома: як гарантувати безпеку дитини? ; Інтернет-залежність і комп’ютерна безпека ; Ноі інформаційні технології та проблеми виховання дітей ; Як розвивати здібності дітей за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій ; Стратегіальний підхід до аналізу та формування інформаційно-технологічних механізмів творчої діяльності школярів ; Комплексне дослідження стану здоров’я користувачів комп’ютерів
Рубрики: комп’ютер і психіка дитини нові педагогічні технології Здібності дитини-- Інтернет та психологічні проблеми Творче мислення творча діяльність фывфывфыв: комп’ютер і здоров’я дітей Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
А. А. Брудный : [некролог]> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2011. - № 4. - С. 171-173 . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Психологія--персоналії психологи зарубіжних країн Киргизстан--вчені фывфывфыв: психологія особистості -- психологія мислення Доп.точки доступа: Брудний, Арон Абрамович (радянський, киргизьський вчений, психолог, філософ ; 1932-2011) Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Инв./УК 1 (1 экз.) - свободны 1 |
С 29 Селиванов, В. В. Когнитивный и смысловой уровни детерминации мышления в теории А.В.Брушлинского / В. В. Селиванов, С. А. Персиянцев> // Психол. журн. - 2013. - Т. 34, № 2. - С. 50-59. - Библиогр.: 31 назв. . - ISSN 0205-9592 Рубрики: Психологія--психічні процеси особистості--психологія мислення фывфывфыв: психічні процеси особистості -- психологія мислення -- рівень детермінації мислення -- когнитивний рівень детермінації -- психологічний зміст мислення Аннотация: Представлені дослідження компонентів психологічного змісту мислення як важливих детермінант його функціонування. Доп.точки доступа: Персиянцев, С.А.; Брушлинський, Андрій Володимирович (1933-2003 р.р.) Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Д 11 Дічек, Наталія. Психолого-педагогічні дослідження в УРСР у контексті індивідуалізації шкільного навчального процесу : (1945 - початок 1950-х років) / Н. Дічек> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 11. - С. 13-20. - Бібліогр.: 45 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Педагогічна психологія--історія, 20 ст. 2 пол. Педагогіка України--історія, 1945-1952 рр. фывфывфыв: педагогічна психологія -- свідоме засвоєння знань -- психологія мислення -- психологія пам’яті -- індивідуальний підхід -- ідеологізація вітчизняної психології Аннотация: У статті на основі архівних і документальних джерел розкрито внесок Науково-дослідного інституту психології Міністерства освіти УРСР у розвиток шкільної освіти, зокрема щодо індивідуалізації навчально-виховного процесу в період 1945 - 1952 років. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |