Т 67 Трибуна вчителя української та російської мов [Текст]> // Все для вчителя : Інформаційно-практичний бюлетень. - 2012. - N 15/16. - С. 1-157 Рубрики: викладання української мови в школі викладання російської мови в школі Вчитель української мови і літератури фывфывфыв: безсполучникові речення -- односкладні безособові речення -- пунктуаційна помилка -- дієслово -- дієприслівник -- правопис прийменників -- написання твору-розповіді -- відокремлені означення -- звертання -- дієприкметниковий зворот -- фразеологізми -- вигук -- інфінітив -- домашні завдання -- сложноподчиненные предложения -- двусоставное простое предложение -- глагол -- обособленные дополнения -- причастие -- орфограммы -- однородные члены предложения -- второстепенные члены предложения Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Б 81 Бондаренко, Неллі. Правописні поняття як базові у формуванні правописної компетентності учнів [Текст] / Н. Бондаренко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 6. - С. 8-13. Рубрики: Викладання української мови в школі--орфографія фывфывфыв: орфограма -- орфографічна помилка -- орфографічне правило -- розділові знаки -- пунктограма -- пунктуаційна помилка Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободных экз. нет Экз.1 (Ч.З.№3) занят |
А 64 Аналіз правописних помилок учнів 5-7 класів та шляхи запобігання їм [Текст] / Неллі Бондаренко, Наталія Скрипець, Ольга Василюк, Людмила Зеленова> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 7. - С. 2-7. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Викладання української мови в школі--орфографія фывфывфыв: орфографічна помилка -- пунктуаційна помилка -- уроки української мови -- піднесення культури писемного мовлення -- 5-7 класи Аннотация: У статті розкрито суть, природу і характер орфографічних і пунктуаційних помилок; на матеріалі їх аналізу в письмових роботах учнів 5-7 класів з'ясовано частотність і причини виникнення; надано методичні рекомендації щодо попередження й подолання правописних помилок, визначено основні параметри ефективності такої роботи. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободных экз. нет Экз.1 (Ч.З.№3) занят |