К 44 Кисільова-Біла, Валентина. До проблеми розвитку творчих можливостей у процесі загальнопедагогічної підготовки / В. Кисільова-Біла> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 6. - С. 55-58. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: творчі здібності дітей Вчителі--підготовка Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: потенціал -- творчий потенціал -- творчі можливості -- педагогічна творчість -- творчі якості -- творчі якості особистості -- профілі творчих якостей -- педагоги -- підготовка педагогів -- загальнопедагогічна підготовка Аннотация: У статті розглянуто проблему підготовки студентів до творчої педагогічної діяльності, що є складовою загальнопедагогічної підготовки, та значення у цьому процесі рівня розвитку творчих здібностей студентів. Наведено дані та проаналізовано результати експериментального дослідження, проведеного у Криворізькому ДПУ, з виявлення наявного рівня розвитку творчого потенціалу і типів творчої особистості студентів. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) Ч.З.№2 Экз. 2 (свободен) |
Г 15 Галета, Ярослав. Інформаційна культура в професійній підготовці майбутнього педагога / Я. Галета> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 11. - С. 24-27. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Професійна освіта Підготовка майбутніх вчителів Інформаційна культура Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: інформаційна культура -- виховання інформаційної культури -- інформаційне суспільство -- інформаційна діяльність -- комп’ютери -- комп’ютерна техніка -- підготовка педагогів -- підготовка майбутніх педагогів Аннотация: У статті аналізуються поняття "інформаційна культура" та підходи до її формування. Особливу увагу приділено проблемі формування інформаційної культури особистості майбутнього фахівця в процесі навчання у ВНЗ, зокрема майбутнього педагога. Наголошено, на важливій ролі підготовки педагогічних кадрів, здатних на високому професійному рівні викладати дисципліни, пов'язані з вихованням інформаційної культури майбутнього фахівця. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Педагогічна Конституція Європи : [прийнята членами Асоціації ректорів педагогічних університетів Європи, трав. 2013 р., м. Франкфурт-на-Майні, Німеччина]> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 3. - С. 111-116 Рубрики: Педагогічна освіта--Педагогічна Конституція Європи Вчителі--підготовка нового вчителя, 21 ст. Європа--Педагогічна Конституція Європи Європа--вчителі--підготовка нового вчителя, 21 ст. фывфывфыв: Педагогічна Конституція Європи -- преамбула -- підготовка вчителів -- підготовка педагогів -- європейський учитель -- підготовка нового вчителя Доп.точки доступа: Асоціація ректорів педагогічних університетів Європи \о ней\ Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Бойко, Г. О. Підготовка вчителів початкових класів : відповідно до державного стандарту початкової загальної освіти / Г. О. Бойко> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2013. - № 34/36. - С. 3-8. - Бібліогр.: 17 назв. Рубрики: Вчителі початкової школи--іноземні мови--підготовка фывфывфыв: вчителі початкової школи -- підготовка педагогів -- іноземні мови -- творчий підхід -- майбутні вчителі -- початкова загальна освіта -- навчально-виховний процес -- пізнавальна діяльність -- вчителі іноземної мови Аннотация: У статті розповідається про підготовку вчителів іноземної мови початкової школи. Имеются экземпляры в отделах: НМК іноз. мов Экз. 1 (свободен) |
Г 83 Григорьев, Сергей Георгиевич. "Умная аудитория": на пути к интеграции средств обучения и воспитания [Текст] / С. Г. Григорьев, В. В. Гриншкун, И. М. Реморенко> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 2. - С. 9-13. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Підготовка вчителів--освітні технології фывфывфыв: інформаційна освіта -- засоби інформаційної освіти -- підготовка педагогів -- технічні засоби навчання -- інтеграція -- уніфікація Аннотация: В статті піднімається питання "розумної аудиторії", її властивості гетерогенності, об'єктивної орієнтованості, змістовної і методичної уніфікації. Обгрунтовується, що створення таких аудиторій сприяє інтеграції розрізнених засобів інформатизації, що використовуються в освіті. Доп.точки доступа: Гриншкун, Вадим Валерьевич; Реморенко, Игорь Михайлович Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 55 Кобися, Алла. Змішане навчання в умовах інформаційно-освітнього середовища закладу вищої освіти / А. Кобися, В. Кобися> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2018. - № 9/12. - С. 59–65. - Бібліогр.: 11 назв. . - ISSN 0131-6788
фывфывфыв: ІКТ -- професійна компетентність -- підготовка педагогів -- майбутні педагоги -- комп’ютерні технології Аннотация: Розглянуто можливості застосування комп’ютерних технологій для формування професійної компетентності майбутніх педагогічних працівників під час вивчення загальнопрофесійних навчальних дисциплін на основі інформаційно-освітнього середовища закладу вищої освіти. Доп.точки доступа: Кобися, Володимир Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |