К52 Ключковська, Ірина Михайлівна. Структурування змісту інтегративного підручника з іноземних мов для майбутніх фахівців інженерних спеціальностей [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / І. М. Ключковська ; Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль). - Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2006. - 20 с. -
Рубрики: Професійна освіта автореферати дисертацій--професійна освіта фывфывфыв: підготовка інженерів -- інтегративний підручник -- концепція підручника -- іноземні мови Доп.точки доступа: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль) Экземпляры всего: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
К 12 Каблов, Евгений Николаевич. Что такое инновации [Текст] : [беседу вел Дмитрий Зыков / Е. Н. Каблов> // Наука и жизнь : Научно-популярный журнал. - 2011. - N 5. - С. 2-6. . - ISSN 0028-1263 Рубрики: Кафедра фізики Вища освіта--інновації підготовка технічних фахівців фывфывфыв: підготовка інженерів Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Пілов, Петро Іванович. Вірність традиціям і відповідність часу / Петро Пілов, Олександр Бешта, Ганна Швидько> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 3. - С. 8-15 Рубрики: Вищі навчальні заклади України--технічні університети фывфывфыв: вищий навчальний заклад -- технічний ВНЗ -- технічний університет -- гірничий університет -- дослідницький університет -- інженерна освіта -- підготовка інженерів -- наукові школи -- освітня діяльність -- дослідницька інфраструктура -- інноваційна діяльність університету -- бізнес-інкубатор Аннотация: Національний гірничий університет (НГУ) - один із провідних державних вищих технічних навчальних закладів - заснований 1899 р. Його динамічний розвиток сприяв становленню в Україні інженерної освіти та створенню в системі НАН України наукових шкіл світового рівня. На всіх етапах свого існування НГУ невпивнно розвивається, масштаби й обсяги наукових здобутків розширюються. Останні 30 років у житті гірничого університету виявилися надзвичайно активними й динамічними. Нині НГУ - це сучасний науково-освітній центр, самоврядний (автономний) дослідницький університет, для якого характерні фундаментальність та системність, комплексне поєднання освіти, науки й інновацій, багатогранність міжнародних зв'язків. Доп.точки доступа: Бешта, Олександр Степанович; Швидько, Ганна Кирилівна; Національний гірничий університет України (м. Дніпропетровськ) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Д 56 Добровська, Людмила. Формування професійної компетентності з інформаційних технологій майбутніх фахівців в умовах інтегративного підходу до освіти [Текст] / Л. Добровська> // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2012. - Том 15, N 4. - С. 43-50. Рубрики: Підготовка фахівців--ІКТ-фахівці навчання студентів--інформаційно-комп’ютерні технології фывфывфыв: підготовка інженерів -- підготовка ікт-фахівців -- вищій технічний навчальний заклад -- професійна компетентність -- інформаційні технології навчання Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
В 49 Винославська, О. Психолого-педагогічний супровід застосування ІКТ у просторі вищої технічної освіти [Текст] / О. Винославська> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 11. - С. 71-79. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Соціальна психологія--соцаільна відповідальність Викладання інформатики у ВНЗ--психолого-педагогічний супровід Навчання студентів--інформаційно-комп’ютерні технології--психолого-педагогічний супровід фывфывфыв: інформаційно-комунікаційні технології -- інформація -- знання -- соціальна відповідальність -- психолого-педагогічний супровід -- технічний університет -- технічна освіта -- інформаційні ресурси -- громадянська відповідальність -- підготовка інженерів Аннотация: Висвітлено психологічний зміст співвідношення понять "інформація" та "знання". Розкрито структуру соціальної відповідальності суб'єктів навчання й учіння за перетворення інформаційних ресурсів у знання і переконання майбутніх випускників технічних університетів. Показано можливості розвитку соціальної відповідальності інженерів у межах їхньої професійної діяльності, зокрема, в галузі користування інформаційними ресурсами, їх створення і поширення. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 26 Карпаш, Максим. Вища інженерна освіта в умовах сталого розвитку суспільства / Максим Карпаш, Євстахій Крижанівський, Олег Карпаш> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 2. - С. 55-60 : табл. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Підготовка інженерів фывфывфыв: інженерна діяльність -- вища інженерна освіта -- інженерне мислення -- підготовка інженерів Аннотация: Перед інженерною підготовкою студентів на сучасному етапі стоїть завдання не тільки одержати нові різнобічні знання, але й перетворити ці знання в розуміння суті інженерної діяльності, їх значущості й ролі в кожній з можливих сфер економіки. Реалізація такого завдання вимагає актуалізації змісту і форм підготовки фахівців інженерних спеціальностей. Основними викликами, які необхідно враховувати при підготовці сучасних інженерів, є бурхливий розвиток науки і технологій, необхідність реалізації стратегії сталого розвитку у всіх сферах людської діяльності та суттєве покращення практичної підготовки інженера. Виділено основні складові компетентності інженера. Окреслено перші кроки з удосконалення методології підготовки студентів до інженерної діяльності. Доп.точки доступа: Крижанівський, Євстахій; Карпаш, Олег Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |