П 68 Практикум по арт-терапии [Текст] / Под ред. А.И. Копытина. - СПб. ; М. ; Х., Минск : Питер, 2000. - 448 с. : ил. - (Практикум по психологии). - Библиогр. в конце глав. - ISBN 5-8046-0184-9 : 20.60 грн.
РУБ 158 Рубрики: Психотерапія--арт-терапія--підлітки Психологія--практикуми фывфывфыв: самооздоровлення -- арт-терапія Доп.точки доступа: Копытин, А.И. \ред.\ Экземпляры всего: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Р 31 Ребенок и общество: Проблемы здоровья, воспитания и образования: Материалы конгресса педиатров с международным участием (22-25 октября 2001 г., г. Киев) [Текст] : научное издание / Национальна Академия Наук Украины., Академия медицинских наук Украины, Академия педагогических наук Украины, Министерство здравохранения Украины, Киевская городская государственная администрация, Национальный медицинский университет им. А. А. Богомольца ; Национальная Академия Наук Украины, Академия медицинских наук Украины, Академия педагогических наук Украины, Министерство здравохранения Украины, Киевская городская государственная администрация, Национальный медицинский университет им. А. А. Богомольца. - К. : [б. и.], 2001 (ТОВ ВКП "Аспект" (г. Нежин)). - 212 с. - ISBN 966-7377-24-6 : 5.50 грн.
РУБ 618Д Рубрики: Педіатрія Дитина--дошкільний вік--розвиток Дитина--здоров’я Мати і дитина--здоров’я здоров’я дітей Дитина--обмежені можливості--реабілітація Підлітки--поведінка Підліток--сексуальні зловживання Дитина--відказна Дитина--новонароджена--годування Дитина--недоношена Учні--здоров’я Школа--здоров’я школярів, підлітків Діти--часто хворіючі ВІЛ/СНІД--проблема СНІД Виховання--підлітки Доп.точки доступа: Национальная Академия Наук Украины; Академия медицинских наук Украины; Академия педагогических наук Украины; Министерство здравохранения Украины; Киевская городская государственная администрация; Национальный медицинский университет им. А. А. Богомольца Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
О-35 Овчарова, Раиса Викторовна. Практическая психология образования [Текст] : учеб. пособие для студ. психол. фак. университетов / Р. В. Овчарова. - М. : Академия, 2003. - 448 с. - (Высшее образование). - ISBN 5-7695-0899-Х : 28.90 грн.
РУБ 158(075.3) Рубрики: Практический психолог--методика работы Психодіагностика Психологическое консультирование Девиантное поведение Отклоняющееся поведение Психологическая помощь--дети, подростки Шкільний психолог Психологія освіти Кризисні стани--психологічна допомога--підлітки Экземпляры всего: 7 Ч.З.№2 (4), аб (1), фб (1), ав (1) Свободны: Ч.З.№2 (4), аб (1), фб (1), ав (1) |
П 84 Профілактика негативних явищ серед учнівської та студентської молоді (наркоманія, алкоголізм, СНІД) [Текст] : Навч.-метод. посібник для вищих навч. закладів / В. Є. Сорочинська, О. А. Удалова, В. С. Штифурак, О. Ю. Удалова ; Європейський університет. - К. : Європейський університет, 2003. - 168 с. - ISBN 966-7942-63-5 : 8.50 грн., 11.20 грн.
РУБ 613(075.3) Рубрики: Наркоманія--підлітки Алкоголізм--підлітки СНІД Доп.точки доступа: Сорочинська, Віра Євгенівна; Удалова, Олена Адамівна; Штифурак, Володимир Сергійович; Удалова, Олена Юріївна; Європейський університет Экземпляры всего: 25 Ч.З.№2 (10), фб (1), аб (9), НМК ф-т ПСР (1), ІБв (1), ав (1), пед. (2) Свободны: Ч.З.№2 (10), фб (1), аб (9), НМК ф-т ПСР (1), ІБв (1), ав (1), пед. (2) |
С 53 Снайдер, Ди. Практическая психология для подростков, или Как найти свое место в жизни [Текст] : научно-популярная литература / Д. Снайдер. - М. : АСТ-ПРЕСС, 2000. - 288 с. : ил. - (Практическая психология). - ISBN 5-7805-0259-5 (в пер.) : 11.00 грн.
РУБ 158.9 Рубрики: Юность--развитие Брак и семья--готовность Половое воспитание Алкоголізм--підлітки Наркоманія--підлітки Успеваемость Профориентация Образование Общение Помощь--психологическая Стрес Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Ф 79 Формування навичок здорового способу життя в дітей і підлітків [Текст] : Навчально-методичний посібник / За ред. В. Г. Панка ; Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи, Всеукраїнська благодійна організація "Громадська Рада з соціальних проблем розвитку підростаючого покоління". - К. : Ніка-Центр, 2001. - 264 с. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 966-521-133-1 : 10.00 грн. Содержание: Максимова, Н. Ю. Психокорекція як форма профілактики алкоголізму та наркоманії / Н. Ю. Максимова. - С .7-86 Капська, А. Й. Профілактика тютюнокуріння серед школярів / А. Й. Капська, О. Г. Карпенко, Н. Л. Лук’янова. - С .86-129 Коструб, О. П. Програма психологічного тренінгу "Як стати вільним і любимим" (профілактика куріння та інших форм поведінки залежності в підлітків 12-16 років) / О. П. Коструб. - С .129-154 Вінда, О. В. Авторська програма психологічного тренінгу "Життя без гачка" (профілактика тютюнокуріння й інших форм залежної поведінки) / О. В. Вінда. - С .155-205 Сомова, І. Г. Програма валеологічного тренінгу: "Скажемо курінню - "Ні!"" / І. Г. Сомова. - С .206-255
РУБ 371.014 Рубрики: Здоровий спосіб життя--підлітки Доп.точки доступа: Панок, В. Г. \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниАкадемія педагогічних наук України; Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи; Всеукраїнська благодійна організація "Громадська Рада з соціальних проблем розвитку підростаючого покоління" Экземпляры всего: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
П 64 Потапов, Сергей. Курс выживания для подростков [Текст] : научно-популярная литература / С. Потапов, О. Вакса. - М. : АСТ-ПРЕСС, 2001. - 336 с. - (Практическая психология). - ISBN 5-7805-0678-7 (в пер.) : 10.00 грн.
РУБ 158.9 Рубрики: Подростковый возраст Опасности Вредные привычки Безпека Здоровье Практична психологія--екстремальні ситуації--підлітки Первая помощь фывфывфыв: екстремальні ситуації -- практична психологія Доп.точки доступа: Вакса, Ольга Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
К 82 Кримінальне право України: Загальна частина [Текст] : підручник для студ. вузів / Національна юридична академія України імені Ярослава Мудрого ; за ред. М. І. Бажанова, В. В. Сташиса, В. Я. Тація. - К. ; Х. : Юрінком Інтер-Право, 2001. - 416 с. - ISBN 966-7784-90-8 (в пер.). - ISBN 966-7146-52-9 : 22.00 грн., 25.00 грн.
РУБ 34(4Укр)5(075.3) Рубрики: Право України--підручники та посібники для ВНЗ--кримінальне право Кафедра політології, права та філософії Підлітки--кримінальна відповідальність Кримінальне право--школи (напрямки) фывфывфыв: примусове лікування -- покарання -- кримінальна відповідальність -- судимість Доп.точки доступа: Бажанов, М. І. \ред.\; Сташис, В. В. \ред.\; Тацій, В. Я. \ред.\; Національна юридична академія України імені Ярослава Мудрого Экземпляры всего: 231 Ч.З.№2 (32), ав (2), фб (1), аб (196) Свободны: Ч.З.№2 (32), ав (2), фб (1), аб (196) |
Л 38 Левченко, Ирина Юрьевна. Патопсихология: Теория и практика [Текст] : учеб. пособие для студ. пед. вузов / И. Ю. Левченко. - 2-е изд., стереотип. - М. : Академия, 2004. - 232 с. - (Высшее профессиональное образование) (Педагогические специальности). - ISBN 5-7695-2100-7 (в пер.) : 31.20 грн.
РУБ 158 Рубрики: Патопсихологія Патопсихологічні дослідження Пам’ять--порушення Мислення--порушення Увага Характер--аномалії Діти--психічні захворювання Підлітки--психічні захворювання Психічні захворювання--діти, підлітки Діагностика--нозологічна Експертиза--психологічна Экземпляры всего: 5 НМК ф-т ПСР (1), фб (1), аб (2), Ч.З.№2 (1) Свободны: НМК ф-т ПСР (1), фб (1), аб (2), Ч.З.№2 (1) |
Л 38 Левченко, Ирина Юрьевна. Патопсихология: Теория и практика [Текст] : учеб. пособие для студ. пед. вузов / И. Ю. Левченко. - М. : Академия, 2000. - 232 с. - (Высшее образование). - ISBN 5-7695-0553-2 (в пер.) : 15.00 грн.
РУБ 158 Рубрики: Патопсихологія Патопсихологічні дослідження Пам’ять--порушення Мислення--порушення Увага Характер--аномалії Діти--психічні захворювання Підлітки--психічні захворювання Психічні захворювання--діти, підлітки Діагностика--нозологічна Експертиза--психологічна Экземпляры всего: 7 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (4), пед. (1) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (4), пед. (1) |
О-35 Овчарова, Раиса Викторовна. Технологии практического психолога образования [Текст] : Учебное пособие для студентов спец. вузов / Р. В. Овчарова. - М. : Сфера, 2000. - 448 с. - ISBN 5-89144-099-7 : 17.20 грн.
РУБ 158.9(075.3) Рубрики: Практичні психологи--професійна діяльність--заклади освіти Психодіагностика--методи Психологічне консультування--види--специфіка Психологічна корекція--освіта Психолог--робота в школі--технологія Психолог--методика роботи--молодші школярі--підлітки Психологічна допомога--діти "групи ризику"--девіантні діти Діти--жертви насилля--психологічна допомога Психологія--практичний психолог освіти--підручники та посібники для ВНЗ Педагогічні конфлікти--психологічна допомога Підготовка майбутніх психологів освіти фывфывфыв: практичний психолог освіти Экземпляры всего: 5 ав (1), Ч.З.№2 (3), фб (1) Свободны: ав (1), Ч.З.№2 (3), фб (1) |
П 86 Психолого-педагогічна реабілітація "дітей вулиці" [Текст] : рекомендовано Мин.образования / Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи. - К. : Ніка-Центр, 2004. - 292 с. - ISBN 966-521-312-1 : 24.00 грн.
РУБ 158.9(075.3) Рубрики: "Діти вулиці"--сутність явища--причини--масштаби проблеми Насильство--діти Адиктивна поведінка--діти--підлітки фывфывфыв: діти вулиці -- психолого-педагогічна реабілітація Доп.точки доступа: Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук України; Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи Экземпляры всего: 25 Ч.З.№2 (12), фб (1), ав (1), НМК ф-т ПСР (2), аб (9) Свободны: Ч.З.№2 (12), фб (1), ав (1), НМК ф-т ПСР (2), аб (9) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 2 / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2003. - 142 с. - Літ. в кінці статей. - 10.60 грн. Содержание: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Ростовський, О. Я. Проблема методологічної переорієнтації професійної підготовки майбутніх учителів музики у контексті реформування сучасної загальноосвітньої школи / О. Я. Ростовський. - С .5-8 Дряпіка, В. І. Аксіологічний аспект професійно-педагогічної підготовки вчителя музики / В. І. Дряпіка. - С .9-11 Смирнова, Т. А. Організація педагогічного експерименту з метою перевірки функціонування організаційно-методичної системи / Т. А. Смирнова. - С .12-16 Михаськова, М. А. Проблеми формування фахової компетентності майбутнього вчителя музики / М. А. Михаськова. - С .17-19 Дашківська, Т. Г. Проблеми організованого дозвілля та музичні орієнтири студентської молоді / Т. Г. Дашківська. - С .20-23 Кречківський, А. Ф. Умови хормейстерської підготовки майбутнього вчителя музики (ступеневий характер фахової підготовки вчителя-хормейстера) / А. Ф. Кречківський. - С .24-26 Хижна, О. П. До проблеми професійного вдосконалення майбутнього вчителя початкової школи / О. П. Хижна. - С .27-31 Резан, Л. І. Педагогічні проблеми структури та змісту музично-виконавського процесу / Л. І. Резан. - С .32-34 Арделян, О. М. Художні та естетичні цінності музичного мистецтва / О. М. Арделян. - С .35-37 Свещинська, Н. В. Новий "образ" фортепіано у сучасній музичній педагогіці / Н. В. Свещинська. - С .38-40 Бірюкова, Л. А. Диригент хору: комунікативний аспект / Л. А. Бірюкова. - С .41-44 Бузова, О. Д. Виховний протенціал стильової інтеграції у сучасній музичній культурі / О. Д. Бузова. - С .45-47 Дорохін, В. Г. Виховання баяніста. Деякі проблеми та суперечності методик / В. Г. Дорохін. - С .48-50 Ростовська, В. Г. Професійні переконання як якісна характеристика особистості вчителя хореографії / В. Г. Ростовська. - С .51-53 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ Тимошко, Г. М. Вивчення стану готовності складу кадрового резерву до управління загальноосвітньою школою / Г. М. Тимошко. - С .54-56 Заболотний, І. П. Репертуар як основа діяльності хорового колективу / І. П. Заболотний. - С .57-59 Крицький, В. М. Формування діагностичних умінь у процесі музично-виконавської підготовки / В. М. Крицький. - С .60-62 Абдуліна, Н. В. Естетичне виховання у розвитку креативності майбутніх учителів / Н. В. Абдуліна. - С .63-64 Єременко, О. В. Чуття ладу як основа розвитку музичного сприймання у підлітків / О. В. Єременко. - С .65-67 Ростовська, І. О. Використання нетрадиційних форм музикування у процесі навчання гри на фортепіано учнів загальноосвітніх шкіл з поглибленим вивченням музики / І. О. Ростовська. - С .68-69 Фалько, М. І. Розробка і використання педагогічних технологій як важливий чинник формування дослідницьких умінь майбутнього вчителя музики / М. І. Фалько. - С .70-73 Скрипець, С. В. Реалізація принципів особистісного підходу в педагогічній взаємодії музичного керівника з дитячим хоровим колективом / С. В. Скрипець. - С .74-76 Баладинська, І. В. Патріотичне виховання майбутніх учителів музики / І. В. Баладинська. - С .77-79 Станіславська, К. І. Використання елементарних вокально-хорових вправ у процесі підготовки студентів театральних спеціалізацій / К. І. Станіславська. - С .80-82 Зуєва, Л. В. Специфіка роботи над поліфонічними творами І. С. Баха в класі баяна та акордеона / Л. В. Зуєва, П. К. Зуєв. - С .83-85 Долматова, М. П. Формування естетичного досвіду студентів педагогічних вузів / М. П. Долматова. - С .86-89 Хоменко, З. В. До проблеми формування навичок розспівування хору у майбутніх учителів музики / З. В. Хоменко. - С .90-92 Кузьменко, В. Ю. Формування в учнів позитивного ставлення до свого здоров’я та здорового способу життя на уроках фізичної культури / В. Ю. Кузьменко, П. І. Щербак, Ф. С. Сипченко. - С .93-95 Маруфенко, О. В. Аналіз ефективності технології формування вокально-слухових навичок майбутніх учителів музики / О. В. Маруфенко. - С .96-99 Дарійчук, Л. П. Структура навчання продуктивного мовлення у мовних закладах вищої освіти / Л. П. Дарійчук. - С .100-103 Салан, К. О. Оптимізація практичної підготовки майбутніх вчителів музики (Деякі аспекти з досвіду експериментально-дослідницької роботи) / К. О. Салан, О. П. Петрикова. - С .104-107 Кондратенко, Г. Г. Формування дитячої творчої активності майбутніх вчителів музики в процесі їх професійної підготовки / Г. Г. Кондратенко. - С .108-111 ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Юцевич, Ю. Є. Витоки підготовки учителів музики в Україні / Ю. Є. Юцевич. - С .112-114 Дорохина, Л. А. Аматорское хоровое движение в музыкальной культуре Черниговщины начала ХХ века / Л. А. Дорохина. - С .115-119 Новікова, В. М. Рух і музика у музично-педагогічній концепції Карла Орфа / В. М. Новікова. - С .120-123 Баленко, Н. М. Особистість Каменяра у спогадах сучасників / Н. М. Баленко. - С .124-127 Малашевська, І. А. Історико-стильова орієнтація як необхідна навичка майбутнього вчителя музики / І. А. Малашевська. - С .128-131 Киричок, І. І. Система виховання у професійній підготовці вчителів Ніжинського історико-філологічого інституту (1875-1917) / І. І. Киричок. - С .132-136 Коваль, О. В. Проблема формування музичності у педагогічній спадщині Е. Жак-Далькроза, К. Орфа, та З. Кодая / О. В. Коваль. - С .137-138
РУБ 15 Рубрики: Вчитель музики--підготовка Вчитель початкової школи--підготовка Музичне мистецтво Фортепіано--навчання гри Диригент хору Вчитель хореографії Управління школою--кадри Репертуар хору Естетичне виховання--майбутні вчителі Музичне сприймання--підлітки Здоровий спосіб життя--формування Доп.точки доступа: Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Коваленко, Євгенія Іванівна (к. пед. н., доц.); Орф, Карл \о нем\; Франко, Іван Якович \о нем\; Жак-Далькроз, Е. \о нем\; Кодай, З. \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя; Ніжинський історико-філологічний інститут \о нем\ Экземпляры всего: 5 аб (2), Ч.З.№2 (2), фб (1) Свободны: аб (2), Ч.З.№2 (2), фб (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 1 / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2001. - 202 с. - Літ. в кінці статей. - 9.20 грн. Содержание: Яковець, Н. І. Формування професійних умінь і навичок студентів фізико-математичного факультету під час проходження педагогічної (IV курс) практик / Н. І. Яковець, Н. А. Барило, Н. М. Стрельнікова. - С .5-11 Кедров, Б. Ю. З досвіду роботи з міжнародною комп’ютерною мережею Internet. 1. Груупи новин або телеконференції / Б. Ю. Кедров. - С .11-18 Крига, Т. І. Асоціативно-вербальне поле слова хліб як джерело формування лінгвістичного мислення, практичних умінь і навичок / Т. І. Крига. - С .18-25 Кушнір, В. А. особливості педагогічного процесу як "зустрічі" різних світів / В. А. Кушнір. - С .25-32 Світич, С. І. Загальнометодичний принцип комунікативності в навчанні іноземних мов (на матеріалі англійської мови) / С. І. Світич. - С .32-35 Драчук, Л. І. Теоретичні основи морально-етичного виховання учнів у процесі вивчення української літератури / Л. І. Драчук. - С .35-44 Лащенко, В. Ф. Завдання екологічної освіти в контексті нової філософії життя / В. Ф. Лащенко. - С .44-49 Чеботарьова, Л. І. Зміст і форми економічної підготовки школярів / Л. І. Чеботарьова. - С .49-56 Шмалєй, С. В. Зміст педагогічного процесу формування екологічної свідомості особистості / С. В. Шмалєй. - С .56-66 Желіба, О. В. Графіки на уроках історії: проблема класифікації / О. В. Желіба. - С .66-74 Дарійчук, Л. П. Використання засобів наочності як метод стимулювання навчально-пізнавальної діяльності студентів на заняттях з англійської мови / Л. П. Дарійчук. - С .74-78 Останіна, Н. С. Шкільні клуби - ефективна форма виховання підлітків / Н. С. Останіна. - С .78-84 Адамів, Г. С. Технології розвитку у студентів педучилища пізнавальної самостійності / Г. С. Адамів. - С .84-92 Кузьменко, В. Ю. Сутність здорового способу життя: історично-педагогічний аналіз проблеми / В. Ю. Кузьменко. - С .92-100 Гусейнова, Л. В. Виконавська культура вчителя музики як проблема дослідження / Л. В. Гусейнова. - С .100-104 Харабет, В. В. Полісистемність як об’єктивна якість педагогічних систем професійної освіти / В. В. Харабет. - С .104-108 Хоменко, З. В. Підготовка майбутніх вчителів музики до роботи з хором / З. В. Хоменко. - С .108-111 Семикліт, Н. І. Роль краєзнавства у формуванні духовно-естетичних потреб майбутніх вчителів / Н. І. Семикліт. - С .111-114 Костенко, Л. В. Самостійна пізнавальна діяльність студентів і її структурні компоненти / Л. В. Костенко. - С .114-118 Щербініна, О. М. Розвиток музично-стильових уявлень як проблема фахової підготовки музиканта-педагога / О. М. Щербініна. - С .118-122 Єльнікова, Г. В. Атестація керівників: проблеми, шляхи вирішення / Г. В. Єльнікова, А. А. Петренко. - С .122-132 Заверико, Н. В. Моделі профілактики адиктивної поведінки підлітків та молоді: зарубіжний досвід / Н. В. Заверико. - С .132-140 Чувакова, Т. Г. Вступ учителя до педагогічної діяльності у США / Т. Г. Чувакова. - С .140-146 Парфанович, І. І. Зарубіжний досвід виховної роботи з умовно засудженими неповнолітніми / І. І. Парфанович. - С .146-151 Коваленко, Є. І. Сухомлинський В. О. про сутність і умови формування творчої особистості / Є. І. Коваленко. - С .151-158 Ростовський, О. Я. Взаємозв’язок мистецтв як тенденція розвитку музичної освіти в Україні на початку XXI століття / О. Я. Ростовський. - С .158-163 Олійник, Н. А. Участь Чернігівського земства у справі опіки над знедоленими дітьми в кінці XIX - на початку XX століття / Н. А. Олійник. - С .163-169 Таран, О. М. Краєзнавчий принцип у дидактиці С. Русової / О. М. Таран. - С .169-173 Єремеєва, В. М. Проблема індивідуалізації в історичному контексті / В. М. Єремеєва. - С .173-177 Володченко, Ж. М. Протиріччя особистості С. Петлюри / Ж. М. Володченко, О. А. Лисиця. - С .177-182 Аніщенко, О. В. Фахова освіта жінок у Київській губернії: погляд з елементами ретроспективи та перспективи / О. В. Аніщенко. - С .182-189 Новгородська, Ю. Г. Мистецтво як засіб життєтворчості особистості у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / Ю. Г. Новгородська. - С .189-192 Яковець, Н. І. Про сучасне європейське бачення середньої освіти / Н. І. Яковець, М. О. Шевчук. - С .192-198 Бєлкіна, Н. І. Нові підходи до підготовки вчителя в умовах заочної форми навчання (на прикладі курсу "Історія педагогіки") / Н. І. Бєлкіна. - С .198-200
РУБ 15 Рубрики: Педагогічна практика Морально-етичне виховання Екологічна освіта--школярі Шкільні клуби Здоровий спосіб життя--виховання Вчитель музики--підготовка Вчитель майбутній --музика і хореографія Атестація керівників Адиктивна поведінка--діти--підлітки Вчителі--заочна підготовка Доп.точки доступа: Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Коваленко, Євгенія Іванівна (к. пед. н., доц.); Сухомлинський, В. О. \о нем\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Петлюра, С. \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 21 Ч.З.№2 (10), аб (9), фб (1), ав (1) Свободны: Ч.З.№2 (10), аб (9), фб (1), ав (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 1998. - 182 с. - Літ. в кінці статей. - 6.74 грн. Содержание: Крицький, В. М. Формування уміння художньої інтерпретації у студентів музичних факультетів педагогічних вузів / В. М. Крицький. - С .5-9 Походенко, С. В. Становлення мотивації лідерства у підлітків шляхом ідентифікації зі "значущим іншим" / С. В. Походенко. - С .10-16 Савельєва, В. С. Психологічні особливості формування навичок писемного мовленння у дошкільному віці / В. С. Савельєва. - С .17-22 Бєлкіна, Н. Проблеми морального виховання у педагогічній спадщині М. Демкова / Н. Бєлкіна. - С .23-26 Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Профілактика адиктивної поведінки молоді в практиці вітчизняної педагогіки / Н. П. Пихтіна. - С .27-32 Дарійчук, Л. П. Психолого-педагогічні умови організації іншомовного спілкування студентів / Л. П. Дарійчук. - С .33-35 Кричковська, Т. Д. "Я" як центральна складова суб’єктивної рольовох позиції індивіда / Т. Д. Кричковська. - С .36-39 Олійник, С. В. Теоретичні засади формування творчого потенціалу майбутнього вчителя / С. В. Олійник. - С .40-42 Плохіх, В. В. Формування уявлення про визначальні умови діяльності у процесах перцептивної антиципації / В. В. Плохіх. - С .43-47 Хиц, Казімеж. П’ятий колос (filar-опора)" - туризм та процес європейської інтеграції / Казімеж Хиц. - С .48-55 Василюк, А. В. Роль академічної лекції у контексті інтегрованого навчання (польський досвід) / А. В. Василюк. - С .56-58 Кивлюк, О. Просвітницька діяльність архієпіскопа Іоана Максимовича в перші роки існування Чернігівського колегіуму / О. Кивлюк. - С .59-62 Гавриленко, Т. До питання про педагогічну діяльність Лазаря Барановича (? - 1693) / Т. Гавриленко. - С .63-66 Олійник, Н. А. Ознайомлення старших дошкільників із світловими і тепловими явищами / Н. А. Олійник. - С .67-69 Репецький, Ю. А. Смисложиттєві орієнтації як показник самовизначеності особистості / Ю. А. Репецький. - С .70-74 Луценко, Ю. Л. Принцип професійної спрямованості курсу вищої математики в сільськогосподарських вузах / Ю. Л. Луценко. - С .75-78 Коваленко, В. О. Особливості розвитку системи освіти в Україні в 20-і роки ХХ ст. / В. О. Коваленко. - С .79-86 Заверико, Н. В. Практика як основа підготовки соціального педагога / Н. В. Заверико. - С .87-92 Лукашова, Н. І. Посилення практичної спрямованості методичної підготовки майбутніх вчителів хімії / Н. І. Лукашова. - С .93-97 Аніщенко, О. В. Деякі питання розвитку жіночої сільськогосподраської освіти на Чернігівщині (1890 - 1914 рр.) / О. В. Аніщенко. - С .98-100 Падун, Н. О. Педагогічні умови організації диференційованого навчання при вивчення біологічних дисциплін / Н. О. Падун. - С .101-104 Коваленко, Є. І. До питання про сутність творчості / Є. І. Коваленко. - С .105-111 Хлєбік, С. Р. Педагогічні умови формування морально-естетичного досвіду молодших школярів засобами мистецтва / С. Р. Хлєбік. - С .112-114 Хоменко, З. В. Проблема інтерпретації музичних творів на заняттях хорового класу / З. В. Хоменко. - С .115-117 Грисюк, О. М. Діагностика ступеня сформованості музичної культури школярів / О. М. Грисюк. - С .118-122 Мішедченко, В. В. Критерії і стан сформованості музичної культури першокурсників на початковому етапі навчання / В. В. Мішедченко. - С .123-126 Коваль, О. В. До питання методології розвитку музичних здібностей школярів у навчальній діяльності / О. В. Коваль. - С .127-130 Селюнін, С. М. Дослідження ефективності футбольної техніки в залежності від способу виконання її елементів / С. М. Селюнін, В. М. Дудка, П. І. Щербак. - С .131-134 Папуча, М. В. Навчання і становлення індивідуальності старшокласників / М. В. Папуча. - С .135-143 Борисюк, С. О. Виховання у майбутнього вчителя любові до дітей: вивчення стану проблеми / С. О. Борисюк. - С .144-149 Таран, О. М. Обгрунтування С. Русовою принципу національної єдиної дільної (трудової) школи / О. М. Таран. - С .150-153 Гуменюк, О. М. Проблема конфлікту в сучасних психологічних дослідженнях / О. М. Гуменюк. - С .154-157 Щотка, О. П. Потенційний керівник і вузівський психолог: на шляху до робочого альянсу / О. П. Щотка. - С .158-161 Новгородська, Ю. Г. Український коледж - школа самореалізації / Ю. Г. Новгородська. - С .162-166 Ковальчук, О. М. Український національний виховний потенціал педагогічної системи Г. Ващенка як заперечення виховних ідеалів тоталітарних систем / О. М. Ковальчук. - С .167-171 Яковець, Н. І. Про діагностичний підхід до здійснення виховного процесу / Н. І. Яковець, М. О. Шевчук. - С .172-173 Жалдак, Л. М. Роль наставника на першому етапі гуртування студентської групи / Л. М. Жалдак. - С .174-177
РУБ 15 Рубрики: Лідерство--підлітки Мовлення--дошкільнята Моральне виховання Адиктивна поведінка--молодь--профілактика Спілкування--іншомовне--студенти Я - теорія Вчитель майбутній--формування Дошкільники--навчання Освіта в Україні--історія, 20 ст. 20-ті рр. Соціальні педагоги--професійна підготовка Підготовка майбутніх вчителів хімії Освіта в Україні--історія--жіноча освіта, 1890 - 1914 рр. Диференційоване навчання--біологія Творчість--суть Молодші школярі--моральне формування Музичні твори--інтерпретація Музична культура--школярі Музичні здібності Футбольна техніка Старшокласники--індивідуальність Вчитель майбутній--формування Конфлікт--психологія Психолог вузу Коледж Студентська група--адаптація Адаптація студентів до ВНЗ Чернігівщина--освіта--історія фывфывфыв: жіноча сільськогосподарська освіта Доп.точки доступа: Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Коваленко, Євгенія Іванівна (к. пед. н., доц.); Демков, Михайло Іванович \о нем\; Максимович, Іоан \о нем\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Баранович, Лазар \о нем\; Ващенко, Григорій Григорович (український педагог ; 23.04.1878-02.05.1967) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 18 ав (2), Ч.З.№2 (7), аб (8), фб (1) Свободны: ав (2), Ч.З.№2 (7), аб (8), фб (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. Ч. 1 / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 1999. - 216 с. - Літ. в кінці статей. - 7.20 грн. Содержание: Яковець, В. П. Про основні напрями реалізації завдань цільової комплексної програми "Вчитель" / В. П. Яковець. - С .5-6 Ростовський, О. Я. Методологічний аналіз актуальних проблем формування музичного сприймання школярів Стаття друга / О. Я. Ростовський. - С .7-17 Коваленко, Є. І. Методологічні проблеми дослідження педагогіки творчості / Є. І. Коваленко. - С .18-22 Лащенко, В. Ф. Сучасний стан вивчення питання формування екологічної культури майбутніх вчителів / В. Ф. Лащенко. - С .23-26 Володченко, Ж. М. Культурно-просвітницька діяльність С. Петлюри / Ж. М. Володченко. - С .27-38 Таран, О. М. Русова С. про принцип виховуючого навчання / О. М. Таран. - С .39-42 Мішедченко, В. В. Дидактична модель процесу формування музично-педагогічної культури майбутнього вчителя / В. В. Мішедченко. - С .43-46 Хлєбік, С. Р. Теоретичні основи педагогічної соціалізації молодших школярів в процесі художньо-естетичної діяльності / С. Р. Хлєбік. - С .47-50 Коваль, О. В. Проблема розвитку музично-творчих здібностей дітей у працях Е. Батиш, М. Монтессорі, А. Арісменді / О. В. Коваль. - С .51-54 Мартиненко, Л. О. До витоків педагогічних поглядів О. Ф. Музиченка / Л. О. Мартиненко. - С .55-58 Бєлкіна, Н. І. Народні ігри та іграшки як один з елементів духовної культури українського народу / Н. І. Бєлкіна. - С .59-62 Коваленко, В. О. Проблеми демократизації виховання в філософсько-педагогічній концепції Дж. Дьюї / В. О. Коваленко. - С .63-69 Адамів, Г. С. Генеза уявлень про уміння вчитися в теорії та історії педагогіки / Г. С. Адамів. - С .70-72 Заніна, О. М. Педагогічна преса про історію зародження педагогіки співробітництва / О. М. Заніна, Н. М. Баленко. - С .73-75 Головіна, Н. О. Застосування графів до розв’язування прикладних задач стохастики / Н. О. Головіна. - С .76-79 Селюнин, С. М. Дослідження ефективності лижних ходів в залежності від способу виконання елементів сквозного кроку / С. М. Селюнин, Ф. С. Сипченко, В. В. Боровик. - С .80-83 Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Інформаційно-методичний центр педагогічної профілактики адиктивної поведінки учнів (актуальність, концептуальні основи, основні завдання, форми роботи) / Н. П. Пихтіна. - С .84-86 Астаф’єва, М. М. Соціальні проблеми Чернігівщини в контексті соціально-педагогічної роботи / М. М. Астаф’єва, А. І. Конончук. - С .87-91 Плющик, Є. В. Орхеїстичність українського фольклору та проблеми музичного виховання молодших школярів / Є. В. Плющик. - С .92-94 Коваленко, С. О. Навчальні завдання - як форма організації навчальної діяльності / С. О. Коваленко. - С .95-98 Євсєєва, Ольга Вадимівна. До проблеми наукової організації підготовки спеціалістів вищої школи / О. В. Євсєєва. - С .99-104 Останіна, Н. О. Становлення і розвиток підліткових клубів як засобу соціалізації учнівської молоді (перша чверть ХХ століття) / Н. О. Останіна. - С .105-110 Бовсунівська, Н. М. До питання вивчення краєзнавчого матеріалу на уроках музики в загальноосвітній школі (на прикладі Житомирської області) / Н. М. Бовсунівська. - С .111-113 Драчук, Л. І. Виховання учнів на традиціях українського народу у творчості І. С. Нечуя-Левицького / Л. І. Драчук. - С .114-117 Буянкіна, О. С. Вивчення "історії Русів" у школі / О. С. Буянкіна. - С .118-121 Солова, В. М. Вивчення проблеми готовності студентів педвузу до роботи в літніх оздоровчих таборах / В. М. Солова. - С .122-128 Ковальчук, О. М. Гра, маска, роль у житті людини та діяльності педагога / О. М. Ковальчук. - С .129-132 Новгородська, Ю. Г. Витоки дитячої творчості (з досвіду спровадження ідей В. О. Сухомлинського в дитячому садку № 12 м. Ніжина) / Ю. Г. Новгородська. - С .133-136 Любчук, О. К. Розвиток здатності до оволодіння самоконтролю - необхідна умоа для формування учбової діяльності у молодшого школяра / О. К. Любчук. - С .137-140 Бойправ, М. Д. Грот М. Я. про науковий аналіз психологічних механізмів сновидінь / М. Д. Бойправ. - С .141-144 Андрєєва, Я. Ф. Про психологічний смисл авторської пунктуації в художньому творі / Я. Ф. Андрєєва. - С .145-149 Литовченко, Н. Ф. Особливості інтерпретації смислової інформації в герменевтично орієнтованій практичній психології / Н. Ф. Литовченко. - С .150-156 Походенко, С. В. Гештальт підхід у тренінгу спостережливої сенситивності / С. В. Походенко. - С .157-169 Каржова, З. Д. Теоретичні основи соціально-правового захисту учнів початкової школи / З. Д. Каржова. - С .170-175 Тертична, Н. А. Теоретико-методологічні аспекти вивчення ініціативи особистості на початкових етапах навчання / Н. А. Тертична. - С .176-179 Блинов, Ю. І. Рівневе та видове розподілення рішень колористичних образотворчих задач відносно їх хроматичних змістовностей / Ю. І. Блинов. - С .180-185 Лисенко, Г. М. Соціально-психологічні аспекти екологічної кризи / Г. М. Лисенко. - С .186-190 Скрипаченко, Т. В. Взаємодія первісних факторів при формуванні іміджу / Т. В. Скрипаченко. - С .191-195 Борисюк, С. О. Методика визначення сформованості у студентів уміння систематично узагальнювати / С. О. Борисюк, О. П. Никоненко. - С .196-198 Шевченко, Н. Ф. Механізм впливу висловлювання психолога у його професійній діяльності / Н. Ф. Шевченко. - С .199-207 Хоменко, З. В. Психолого-педагогічна підготовка студентів музичних факультетів до практикуму роботи з хором / З. В. Хоменко. - С .208-210 Крицький, В. М. Розуміння музичного хору у виконавсько-інтерпретаційному процесі / В. М. Крицький. - С .211-214
РУБ 15 Рубрики: Вчитель--комплексна програма "Вчитель" Педагогіка творчості Екологічна культура--студенти Здібності музичні--розвиток Ігри народні Педагогіка співробітництва Стохастика--розв’язання задач Лижний спорт Адиктивна поведінка--діти--підлітки Підготовка спеціалістів--наукова організація Підліткові клуби уроки музики "Історія Русів"--вивчення у школі Літня педагогічна практика--готовність студентів Творчість дитяча Самоконтроль--учні Сновидіння Гештальт-психологія Початкова школа--навчання Екологічна криза Імідж Психолог--роль Чернігівщина--соціальна робота фывфывфыв: педагогічна преса Доп.точки доступа: Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Петлюра, С. \о нем\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Батиш, Е.; Монтессорі, Марія (італійський педагог, лікар ; 1870-1952) \о ней\; Арісменді, А. \о нем\; Музиченко, О. Ф. \о нем\; Дьюї, Джон \о нем\; Нечуй-Левицький, І. С. \о нем\; Грот, Микола Якович (1852-1899) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 18 Ч.З.№2 (12), ав (2), аб (3), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (12), ав (2), аб (3), фб (1) |
С 13 Савчин, Мирослав Васильович. Вікова психологія [Текст] : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / М. В. Савчин, Л. П. Василенко. - К. : Академвидав, 2005. - 360 с. - (Альма-матер). - Бібліогр.: с. 348-350. - ISBN 966-8226-25-9 : 24.00 грн.
РУБ 156(075.3) Рубрики: Вікова психологія--підручники та посібники для ВНЗ Дитинство Підлітки Молодші школярі Юність Дорослість Старість Доп.точки доступа: Василенко, Леся Павлівна Экземпляры всего: 213 аб (186), НМК ф-т ПСР (5), ав (2), Ч.З.№2 (20) Свободны: аб (186), НМК ф-т ПСР (5), ав (2), Ч.З.№2 (20) |
В 43 Вікова та педагогічна психологія [Текст] : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів. - К. : Каравела, 2006. - 344 с. - (Вища освіта в Україні). - ISBN 966-8019-64-4 : 33.00 грн., 33.00 грн., 37.00 грн.
РУБ 156(075.3) Рубрики: Вікова психологія Педагогічна психологія Дитина--Психічний розвиток Молодші школярі Підлітки Юнацтво Дорослість--психологія Учбова діяльність учнів Психологія навчання Психологія виховання Психологія вчителя Экземпляры всего: 376 НМК ф-т ПСР (5), фб (1), ав (2), Ч.З.№2 (20), аб (348) Свободны: НМК ф-т ПСР (5), фб (1), ав (2), Ч.З.№2 (20), аб (348) |
С 69 Соціальна педагогіка [Текст] : підручник для студентів вищих навчальних закладів / за ред. А. Й. Капської ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Інститут соціальної роботи та управління. - 3-є вид., переробл. і доп. - К. : Центр навчальної літератури, 2006. - 468 с. - ISBN 966-364-215-7 : 39.60 грн., 36.00 грн., 45.90 грн. Содержание: Соціально-педагогічна діяльність на сучасному етапі розвитку української держави . - С .4-44 Теоретичні засади соціальної педагогіки . - С .45-103 Основні передумови соціально-педагогічної діяльності в Україні . - С .104-166 Соціально-виховні інститути в системі соціалізації особистості . - С .167-143 Сім’я як об’єкт соціально-педагогічної діяльності . - С .244-328 Соціально-педагогічна робота з дітьми та молоддю з функціональними обмеженнями . - С .329-369 Соціально-педагогічна робота по подоланню різних форм дезадаптації підлітків та молоді . - С .370-419 Технологічний аспект соціально-педагогічної роботи . - С .420-463
РУБ 371(075.3) Рубрики: Соціалізація особистості Соціальна освіта Соціально-педагогічна робота Соціальні педагоги Молодіжна політика--Україна Дитячі оздоровчі заклади Девіантна поведінка дітей Адиктивна поведінка--діти--підлітки Соціальна педагогіка--підручники та посібники для ВНЗ фывфывфыв: прийомна сім’я -- реабілітація дітей -- діти вулиці Доп.точки доступа: Капська, А. Й. \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНаціональний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова; Інститут соціальної роботи та управління Экземпляры всего: 101 аб (71), Ч.З.№2 (27), фб (1), ав (2) Свободны: аб (71), Ч.З.№2 (27), фб (1), ав (2) |
М 17 Максимова, Наталія Юріївна. Безпека життєдіяльності: Соціально-психологічні аспекти алкоголізму та наркоманії [Текст] : Навчальний посібник для студ. вузів / Н. Ю. Максимова ; ред.: О. О. Вербило, С. В. Головко. - К. : Либідь, 2006. - 328 с. - Бібліогр.: с. 307-308. - ISBN 966-06-0424-6 : 18.20 грн., 30.00 грн.
РУБ 604(075.3) Рубрики: Алкоголізм--виникнення--причини--узалежнення Наркоманія--причини--профілактика Психотропні препарати--застосування Психокорекція Адиктивна поведінка--діти--підлітки фывфывфыв: залежність від алкоголю -- залежність від наркотиків -- психологічна готовність до наркотиків Доп.точки доступа: Вербило, О. О. \ред.\; Головко, С. В. \ред.\ Экземпляры всего: 30 фб (1), ав (1), аб (14), НМК ф-т ПСР (2), Ч.З.№2 (12) Свободны: фб (1), ав (1), аб (14), НМК ф-т ПСР (2), Ч.З.№2 (12) |