К 95 Кучеренко, Ірина. Особистісно орієнтована технологія навчання - пріоритетна концепція мовної освіти [Текст] / І. Кучеренко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 2. - С. 8-14. - Бібліогр.: 11 назв.
фывфывфыв: сучасний урок української мови -- підходи до навчання мови -- особистісно орієнтовані ситуації -- технології навчання мови Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Пентилюк, Марія. Когнітивно-комунікативна модель удосконалення профеісйної культурномовної компетентності студентів філологічного профілю [Текст] / М. Пентилюк> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2021. - N 2. - С. 6-10. Рубрики: Викладання української мови у ВНЗ--культуромовна компетентність Кафедра української мови та методики її навчання фывфывфыв: підготовка вчителя-словесника -- мовна особистість -- культуромовна компетентність -- підходи до навчання мови -- мовна особистість -- професійна компетентність Аннотация: Стаття присвячена створенню когнітивно-комунікативної моделі вдосконалення професійної культуромовної компетентності студентів-філологів. Автор визначає найголовніші конструкти моделі: когнітивну й комунікативну методики, принципи навчання мови, ставлячи в центр мовну особистість студентів та якості, необхідні для майбутньої професійної діяльності. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |