Коротева, Е. В.
    Познавательная активность: вопросы педагогической тактики [Текстььь] / Е. В. Коротева // Русский язык в школе : Научно-методический журнал. - 2008. - N2. - С. 14-19 . - ISSN 0131-6141
Рубрики: психологія навчання
   мотивація навчальна

фывфывфыв:
пізнавальна мотивація -- пізнавальна активність -- педагогічна тактика


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)


88
М 35


    Матюшкина, Анна Алексеевна.
    Представления о решении творческой проблемы в научной школе А. М. Матюшкина [Текст] / А. А. Матюшкина // Вестник Московского университета. Серия 14. Психология : Научный журнал. - 2012. - N 3. - С. 70-80. . - ISSN 0201-7385. - ISSN 0137-0936
ББК 88
Рубрики: психологи зарубіжних країн
   Росія--психологи
фывфывфыв:
наукова психологічна школа -- творче мислення -- продуктивне мислення -- теорія проблемних ситуацій -- пізнавальна мотивація


Доп.точки доступа:
Матюшкин, Алексей Михайлович (академік РАО, док. психол. наук, професор МДУ імені М. В. Ломоносова ; 1927-2004) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)




    Гуткина, Н. И.
    Развитие познавательной мотивации у детей 5-7 лет / Н. И. Гуткина, В. В. Назаренко // Вопр. психологии : науч. журн. - 2013. - № 1. - С. 3-12. - Библиогр.: 12 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.8
Рубрики: психологія дошкільника--пізнавальна мотивація
   Готовність до школи--дошкільники

фывфывфыв:
мотиваційний розвиток -- пізнавальна мотивація -- дошкільний вік -- психологічна готовність -- готовність до школи
Аннотация: Представлено результати експериментального дослідження пізнавальної мотивації у дошкільнят 5-7 років. Встановлені різні вікові варіанти домінування двох пізнавальних мотивів: широко пізнавального (відповідного допитливості) і пізнавально-навчального (відповідного прагненню до придбання конкретних знань, умінь, навичок).


Доп.точки доступа:
Назаренко, В. В.

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)


88.840
П 30


    Петрова, Светлана Олеговна.
    Исследование академических достижений интеллектуально одаренных учащихся VІ-Х классов / С. О. Петрова // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 3. - С. 74-84. - Библиогр.: 18 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.840
Рубрики: Обдаровані діти--навчальні досягнення--дослідження
фывфывфыв:
інтелект -- обдарованість -- академічні досягнення -- пізнавальна мотивація -- олімпіади -- обдаровані учні -- інтелектуальні здібності -- рівні інтелекту -- високий рівень -- надвисокий рівень -- навчальні досягнення
Аннотация: Представлено результати дослідження, спрямованого на вивчення взаємозв’язку досягнень школярів у навчанні і на академічних олімпіадах з рівнем їх інтелекту і пізнавальною мотивацією.


Имеются экземпляры в отделах:
(15.10.2014г. Экз. 1 - Б.ц.) (свободен)


74.102.13
Б 87


    Брєжнєва, Олена.
    Жива математика, або Технологія інтегрованих дидактичних модулів для логіко-математичного розвитку дітей / О. Брєжнєва // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 10. - С. 24-31 : фотогр.
ББК 74.102.13
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток математичних уявлень
фывфывфыв:
логіко-математичний розвиток -- математичні поняття -- математичні знання -- інтегровані дидактичні модулі -- пізнавальна мотивація
Аннотация: Стаття присвячена проблемі логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку. Охарактеризовано різні підходи до навчання дошкільників математики. Розглянуто використання технології інтегрованих дидактичних модулів у побудові освітнього простору логіко-математичного змісту, висвітлено принципи реалізації інтегрованого дидактичного модуля, його функції.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)


74.202.242
М 80


    Мороз, Ольга.
    Використання інформаційно-комп’ютерних технологій в початковій школі [Текст] / О. Мороз // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 12. - С. 43-47. - Бібліогр.: 13 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.202.242
Рубрики: Початкова школа--комп’ютерні технології
фывфывфыв:
інформаційно-комп’ютерні технології -- проект -- методи навчання -- пізнавальна мотивація
Аннотация: У статті розглядається питання ролі ІКТ у побудові процесу навчання. Обгрунтовується, що вони дозволяють підвищити мотивацію навчання, а отже, поліпшити засвоєння предмета, знижують навантаження учнів тощо.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)