Коротева, Е. В. Познавательная активность: вопросы педагогической тактики [Текстььь] / Е. В. Коротева> // Русский язык в школе : Научно-методический журнал. - 2008. - N2. - С. 14-19 . - ISSN 0131-6141 Рубрики: психологія навчання мотивація навчальна фывфывфыв: пізнавальна мотивація -- пізнавальна активність -- педагогічна тактика Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
М 35 Матюшкина, Анна Алексеевна. Представления о решении творческой проблемы в научной школе А. М. Матюшкина [Текст] / А. А. Матюшкина> // Вестник Московского университета. Серия 14. Психология : Научный журнал. - 2012. - N 3. - С. 70-80. . - ISSN 0201-7385. - ISSN 0137-0936 Рубрики: психологи зарубіжних країн Росія--психологи фывфывфыв: наукова психологічна школа -- творче мислення -- продуктивне мислення -- теорія проблемних ситуацій -- пізнавальна мотивація Доп.точки доступа: Матюшкин, Алексей Михайлович (академік РАО, док. психол. наук, професор МДУ імені М. В. Ломоносова ; 1927-2004) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Гуткина, Н. И. Развитие познавательной мотивации у детей 5-7 лет / Н. И. Гуткина, В. В. Назаренко> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2013. - № 1. - С. 3-12. - Библиогр.: 12 назв. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: психологія дошкільника--пізнавальна мотивація Готовність до школи--дошкільники фывфывфыв: мотиваційний розвиток -- пізнавальна мотивація -- дошкільний вік -- психологічна готовність -- готовність до школи Аннотация: Представлено результати експериментального дослідження пізнавальної мотивації у дошкільнят 5-7 років. Встановлені різні вікові варіанти домінування двох пізнавальних мотивів: широко пізнавального (відповідного допитливості) і пізнавально-навчального (відповідного прагненню до придбання конкретних знань, умінь, навичок). Доп.точки доступа: Назаренко, В. В. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
П 30 Петрова, Светлана Олеговна. Исследование академических достижений интеллектуально одаренных учащихся VІ-Х классов / С. О. Петрова> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 3. - С. 74-84. - Библиогр.: 18 назв. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Обдаровані діти--навчальні досягнення--дослідження фывфывфыв: інтелект -- обдарованість -- академічні досягнення -- пізнавальна мотивація -- олімпіади -- обдаровані учні -- інтелектуальні здібності -- рівні інтелекту -- високий рівень -- надвисокий рівень -- навчальні досягнення Аннотация: Представлено результати дослідження, спрямованого на вивчення взаємозв’язку досягнень школярів у навчанні і на академічних олімпіадах з рівнем їх інтелекту і пізнавальною мотивацією. Имеются экземпляры в отделах: (15.10.2014г. Экз. 1 - Б.ц.) (свободен) |
Б 87 Брєжнєва, Олена. Жива математика, або Технологія інтегрованих дидактичних модулів для логіко-математичного розвитку дітей / О. Брєжнєва> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 10. - С. 24-31 : фотогр. Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток математичних уявлень фывфывфыв: логіко-математичний розвиток -- математичні поняття -- математичні знання -- інтегровані дидактичні модулі -- пізнавальна мотивація Аннотация: Стаття присвячена проблемі логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку. Охарактеризовано різні підходи до навчання дошкільників математики. Розглянуто використання технології інтегрованих дидактичних модулів у побудові освітнього простору логіко-математичного змісту, висвітлено принципи реалізації інтегрованого дидактичного модуля, його функції. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
М 80 Мороз, Ольга. Використання інформаційно-комп’ютерних технологій в початковій школі [Текст] / О. Мороз> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 12. - С. 43-47. - Бібліогр.: 13 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Початкова школа--комп’ютерні технології фывфывфыв: інформаційно-комп’ютерні технології -- проект -- методи навчання -- пізнавальна мотивація Аннотация: У статті розглядається питання ролі ІКТ у побудові процесу навчання. Обгрунтовується, що вони дозволяють підвищити мотивацію навчання, а отже, поліпшити засвоєння предмета, знижують навантаження учнів тощо. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |