74
П 71


   
    Презентація проекту Національної рамки кваліфікацій : [у контексті реформування освіти] // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 3. - С. 20 . - ISSN 0131-6788
ББК 74
Рубрики: Освіта в Україні
   Вища освіта в Україні--Національна рамка кваліфікацій

фывфывфыв:
реформування освіти -- проблеми реформування освіти -- рамки кваліфікацій -- національні рамки кваліфікацій -- освіта і ринок праці


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Ч.З.№2 Экз. 2 (свободен)


74.584(4Укр)
М 11


    Міхно, О.
    Фактори формування змісту професійної підготовки майбутніх ІТ-фахівців [Текст] / О. Міхно // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 10. - С. 17-24. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 1682-2366
ББК 74.584(4Укр)
Рубрики: вища освіта--професійна освіта
   Вища професійна освіта

   Викладання інформатики

фывфывфыв:
ІТ-фахівці -- зміст навчання -- професійна підготовка -- ринок праці -- стандарти ІТ-професій -- кваліфікація -- результати навчання -- рамки кваліфікацій -- стандарти вищої освіти
Дескрипторы: ВЫСШЕЕ ОБРАЗОВАНИЕ -- ИНФОРМАТИКА -- ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ПОДГОТОВКА -- РЫНОК ТРУДА -- СТАНДАРТЫ ОБРАЗОВАНИЯ -- ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КВАЛИФИКАЦИЯ -- вища освіта -- інформатика -- професійна підготовка -- ринок праці -- стандарти освіти -- професійна кваліфікація
Аннотация: Розглядаються фактори формування змісту професійної підготовки майбутніх ІТ-фахівців. Аналізується стан ринку праці в ІТ-галузі. Визначені основні орієнтири щодо змісту освіти ІТ-фахівців, які необхідно враховувати у процесі їх навчання.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


74.584(4Укр)
А 66


    Андрущенко, Віктор.
    Європейський педагогічний досвід та національні традиції: гармонізація пріоритетів / Віктор Андрущенко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 3. - С. 5-11. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 74.584(4Укр)
Рубрики: Вища освіта в Україні--ціннісні засади
   Вища освіта в Україні--євроінтеграція

   вища освіта в зарубіжних країнах

   Європа--вища освіта
фывфывфыв:
системи освіти -- загальносвітові тенденції -- освітні реформи -- управління освітою -- децентралізація -- національні особливості -- інновації в освіті -- навчання протягом життя -- рамки кваліфікацій -- європейська освіта -- громадянське виховання -- толерантність -- доступність освіти -- нова парадигма освіти -- розвиток освіти -- стратегічна програма розвитку -- аксіологія
Аннотация: Аналізується процес реформування вищої освіти України; відзначається необхідність його узгодження із загальноєвропейськими і світовими нормами, напрацьованим досвідом. Підкреслюючи авторитет і значення європейських освітніх стандартів, автор наголошує, що орієнтація на них аж ніяк не означає відкидання вітчизняного педагогічного досвіду, який багато в чому може бути корисним і продуктивним для країн європейського простору освіти. Система освіти кожної з країн має свої національні особливості. Їх сутність визначається характером цінностей, сформованих народом і культурою впродовж історичного розвитку. Цивілізованою вважається система освіти, у якій національне корелюється із загальнолюдським, не випадає з історичного контексту, а розвивається разом з розвитком історії, цивілізації, культури.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)