П 71 Презентація проекту Національної рамки кваліфікацій : [у контексті реформування освіти]> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 3. - С. 20 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Освіта в Україні Вища освіта в Україні--Національна рамка кваліфікацій фывфывфыв: реформування освіти -- проблеми реформування освіти -- рамки кваліфікацій -- національні рамки кваліфікацій -- освіта і ринок праці Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) Ч.З.№2 Экз. 2 (свободен) |
М 11 Міхно, О. Фактори формування змісту професійної підготовки майбутніх ІТ-фахівців [Текст] / О. Міхно> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 10. - С. 17-24. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: вища освіта--професійна освіта Вища професійна освіта Викладання інформатики фывфывфыв: ІТ-фахівці -- зміст навчання -- професійна підготовка -- ринок праці -- стандарти ІТ-професій -- кваліфікація -- результати навчання -- рамки кваліфікацій -- стандарти вищої освіти Дескрипторы: ВЫСШЕЕ ОБРАЗОВАНИЕ -- ИНФОРМАТИКА -- ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ПОДГОТОВКА -- РЫНОК ТРУДА -- СТАНДАРТЫ ОБРАЗОВАНИЯ -- ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КВАЛИФИКАЦИЯ -- вища освіта -- інформатика -- професійна підготовка -- ринок праці -- стандарти освіти -- професійна кваліфікація Аннотация: Розглядаються фактори формування змісту професійної підготовки майбутніх ІТ-фахівців. Аналізується стан ринку праці в ІТ-галузі. Визначені основні орієнтири щодо змісту освіти ІТ-фахівців, які необхідно враховувати у процесі їх навчання. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
А 66 Андрущенко, Віктор. Європейський педагогічний досвід та національні традиції: гармонізація пріоритетів / Віктор Андрущенко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 3. - С. 5-11. - Бібліогр.: 13 назв. Рубрики: Вища освіта в Україні--ціннісні засади Вища освіта в Україні--євроінтеграція вища освіта в зарубіжних країнах Європа--вища освіта фывфывфыв: системи освіти -- загальносвітові тенденції -- освітні реформи -- управління освітою -- децентралізація -- національні особливості -- інновації в освіті -- навчання протягом життя -- рамки кваліфікацій -- європейська освіта -- громадянське виховання -- толерантність -- доступність освіти -- нова парадигма освіти -- розвиток освіти -- стратегічна програма розвитку -- аксіологія Аннотация: Аналізується процес реформування вищої освіти України; відзначається необхідність його узгодження із загальноєвропейськими і світовими нормами, напрацьованим досвідом. Підкреслюючи авторитет і значення європейських освітніх стандартів, автор наголошує, що орієнтація на них аж ніяк не означає відкидання вітчизняного педагогічного досвіду, який багато в чому може бути корисним і продуктивним для країн європейського простору освіти. Система освіти кожної з країн має свої національні особливості. Їх сутність визначається характером цінностей, сформованих народом і культурою впродовж історичного розвитку. Цивілізованою вважається система освіти, у якій національне корелюється із загальнолюдським, не випадає з історичного контексту, а розвивається разом з розвитком історії, цивілізації, культури. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |