Г 70 Горшкова, М. Ю. Социально-реабилитационный центр для несовершеннолетних: основные направления работы педагога-психолога [Текстььь] / М. Ю. Горшкова> // Социальная педагогика : Деловой журнал для социальных работников и педагогов. - 2011. - N 6. - С. 83-85. Рубрики: Соціально-реабілітаційна робота Корекційна робота --діти Соціальна педагогіка--педагог-психолог Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи фывфывфыв: реабілітаційна робота -- важка життєва ситуація -- педагог-психолог Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
З-34 Зарипова, С. Ф. Опыт реабилитационной работы социально-реабилитационного Центра для несовершеннолетних г. Похвистнево Самарской области [Текст] / С. Ф. Зарипова, Г. А. Бугранова> // Вестник психосоциальной и коррекционно-реабилитационной работы. - 2013. - N 1. - С. 50-58. Рубрики: Корекційно-реабілітаційна робота--реабалітаційні центри--робота з неповнолітніми фывфывфыв: безпритульність -- бездоглядність -- соціалізація неповнолітніх -- реабілітаційні центри -- реабілітаційна робота Аннотация: В статті йде мова про допомогу вихованцям реабілітаційного центру та дітям з неблагополучних сімей, а також про шляхи вирішення проблеми безпритульності та бездоглядності в м. Похвистнево Самарської області. Доп.точки доступа: Бугранова, Г. А. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
М 84 Мосягина, А. И. Комплекс коррекционно-развивающих занятий для детей и подростков Десногорского социально-реабилитационного Центра для несовершеннолетних [Текст] / А. И. Мосягина> // Вестник психосоциальной и коррекционно-реабилитационной работы. - 2013. - N № 4. - С. 83-90. Рубрики: Психологічна допомога--діти "групи ризику"--девіантні діти Психологічна корекція Адиктивна поведінка--діти--підлітки Психологія підлітка--девіантна поведінка--профілактична робота Росія--психологія фывфывфыв: корекційні вправи -- соціальні сироти -- соціальні відхилення -- реабілітаційна робота Аннотация: Про роботу Смоленського обласного державного закладу "Десногорський соціально-реабілітаційний центр для неповнолітніх "Сонечко", що здійснює профілактику сімейного неблагополуччя та соціального сирітства дітей із сімей "групи ризику", які знаходяться в тяжких життєвих обставинах. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Квіт, Сергій. Лише спільними зусилями можна досягти позитивних результатів у цій життєво необхідній справі / С. Квіт> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 7. - С. 3-5. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Спеціальна педагогіка--парламентські слухання Освіта в Україні--інклюзивна освіта--парламентські слухання фывфывфыв: діти з особливими потребами -- інклюзивне навчання -- реабілітаційна робота -- індекс інклюзії Аннотация: Виступ на парламентських слуханнях на тему "Освіта, охорона здоров'я та соціальне забезпечення дітей з порушеннями психофізичного розвитку: проблеми та шляхи їх вирішення", які відбулися 4 червня 2014 р. у Верховній Раді України. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
> Шифр: ОДнв/2018/4 Журнал 2018г. N 4 Кобильченко, В. Концептуальні засади психологічної допомоги молодшим школярам із порушеннями зору та їх найближчому соціальному оточенню / Вадим Кобильченко. - С.7–14. - Бібліогр.: 7 назв. фывфыв: емпатія, психологічне здоров’я, психологічне консультування Кульбіда, С. Конфігурація як компонент жесту / Світлана Кульбіда. - С.15–31. - Бібліогр.: 27 назв. : мал., таб. фывфыв: жестова мова, жестова одиниця, жестове мовлення Прохоренко, Л. Суб’єктно-когнітивна концепція саморегуляції навчання школярів із затримкою психічного розвитку / Леся Прохоренко. - С.32–39. - Бібліогр.: 6 назв. : мал. фывфыв: мотивація, самоконтроль, рефлексія Омельченко, І. Методологічні орієнтири екзистенціально-суб’єктного підходу до дослідження комунікативної діяльності у дошкільників із затримкою психічного розвитку / Ірина Омельченко. - С.40–52. - Бібліогр.: 15 назв. фывфыв: спілкування, комунікація, діалогічне спостереження Данілавічютє, Е. Концептуальна модель використання МКФ-ДП в інклюзивному навчальному процесі / Еляна Данілавічютє. - С.53–64. - Бібліогр.: 7 назв. : мал. фывфыв: інклюзивна освіта, інклюзивне навчання, діти з особливими освітніми потребами Лещій, Н. Культурологічний підхід у парадигмі фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми зі складними порушеннями розвитку / Наталія Лещій. - С.65–74. - Бібліогр.: 15 назв. : мал. фывфыв: реабілітаційна робота, спортивно-оздоровча робота, діти з особливими потребами Пахомова, Н. Особистісний потенціал дитини старшого дошкільного віку із моторною алалією: психологічні особливості розвитку / Наталія Пахомова, Інна Баранець. - С.75–87. - Бібліогр.: 13 назв. фывфыв: мовленнєва діяльність, пізнавальні процеси, моторна алалія Некраш, Л. Теоретичні аспекти формування концепції раннього втручання в психолого-педагогічних дослідженнях / Людмила Некраш. - С.88–95. - Бібліогр.: 15 назв. фывфыв: раннє втручання, діагностика порушень, діти раннього віку Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Л 54 Лещій, Н. Культурологічний підхід у парадигмі фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми зі складними порушеннями розвитку / Н. Лещій> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 4. - С. 65–74 : мал. - Бібліогр.: 15 назв. . - ISSN 2312-2781
фывфывфыв: реабілітаційна робота -- спортивно-оздоровча робота -- фізична культура -- культурологічний підхід -- оздоровлення -- оздоровча парадигма -- складні порушення розвитку -- діти з особливими потребами Аннотация: З’ясовано особливості культурологічного підходу у парадигмі фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьмя, у яких діагностовано складні порушення у розвитку. Проаналізовано сутність та специфіку поняття “культура”. Проаналізовано складові культурологічного підходу, зокрема валеологічна культура, фізична культура та культура здоров’я. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Л 54 Лещій, Н. Розроблення методики фізкультурно-оздоровчої роботи в умовах освітньо-реабілітаційного центру для дітей зі складними порушеннями розвитку / Наталія Лещій> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 2. - С. 49–56. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 2312-2781
фывфывфыв: порушення розвитку -- навчально-реабілітаційний центр -- фізкультурно-оздоровча робота -- діти зі складними порушеннями розвитку -- системний підхід -- реабілітаційна робота Аннотация: Мета роботи полягає в обгрунтуванні методики фізкультурно-оздоровчої роботи в умовах освітньо-реабілітаційного центру та експериментальному вивченні її ефективності на загальний рівень соматичного здоров’я зі складними порушеннями розвитку. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |