Адаменко, О. Особливості і тенденції розвитку педагогічної науки в Україні у другій половині ХХ століття / Олена Адаменко, Віталій Курило> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 4/5. - С. 39-43. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Педагогічна наука--Україна, 20 ст. 2-га половина фывфывфыв: педагогічна наука -- дидактика -- теорія виховання -- педагогічні системи -- теорія управління -- результати досліджень Аннотация: У статті представлено узагальнені результати аналізу процесів розвитку педагогічної науки в Україні в другій половині ХХ ст., виокремлено й схарактеризовано якісно відмінні етапи в еволюції головних педагогічних теорій - дидактики, теорії виховання й теорії управління педагогічними системами. Виявлено загальні тенденції розвитку української педагогіки досліджуваного періоду та обгрунтовано умови подальшого прогресу вітчизняної педагогічної науки. Доп.точки доступа: Курило, Віталій Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Ф 39 Фельдштейн, Д. И. Перспективы психолого-педагогической науки и проблемы аттестации научных работников / Д. И. Фельдштейн> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 2. - С. 3-16 . - ISSN 0869-561X Рубрики: Наука--атестація кадрів Педагогіка--методологія Освіта--організація освіти--наукові кадри--підготовка фывфывфыв: наука -- наукові кадри -- підготовка наукових кадрів -- атестація наукових кадрів -- кваліфікація науковців -- методологія педагогіки -- методологічна позиція -- наукові дослідження -- якість наукових досліджень -- теми досліджень -- результати досліджень -- наукові публікації -- дисертації Аннотация: У статті визначені недоробки у справі атестації наукових кадрів з педагогічних і психологічних спеціальностей та намічені шляхи їх усунення. В статье обозначены недоработки в деле аттестации научных кадров по педагогическим и психологическим специальностям и намечены пути их устранения. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |