Г 17 Галяпа, Марія. Організація педагогічної взаємодії: крок за кроком / Марія Галяпа> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 1. - С. 30-42. Рубрики: Дошкільна освіта фывфывфыв: розвивльна діяльність -- рекомендації педагогам -- педагогічна взаємодія -- репродукція нових знань -- способи пізнання -- творча діяльність дітей Аннотация: У статті розглядається покроковий алгоритм організації педагогіної взаємодії з дітьми. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Піроженко, Тамара. Методичні аспекти реалізації освітньої лінії "Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі" / Т. Піроженко, М. Машовець, О. Коваленко> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 2. - С. 4-9. Рубрики: Пізнавальний розвиток--діти дошкільного віку Дошкільна освіта--пізнавальна діяльність Кафедра дошкільної освіти фывфывфыв: компетентність дитини -- Базовий компонент дошкільної освіти -- перцепція -- рекомендації педагогам -- сенсорне виховання -- пізнавальна активність -- математичні уявлення -- ігри Доп.точки доступа: Машовець, Марина; Коваленко, Олена Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Инв./УК 1 (1 экз.) - свободны 1 |
Як здійснювати освітню діяльність у режимі воєнного стану: рекомендації для педагогів [Текст]> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2022. - N 5/6. - С. 32-35. Рубрики: Дошкільна освіта--російсько-українська війна фывфывфыв: освіта у режимі воєнного стану -- рекомендації педагогам Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |