Яловега, Н. І. Служба маркетингу у системі управління вищого навчального закладу : передумови та необхідність існування [Текстььь] / Н.І. Яловега> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2006. - N11. - С. 113-119 Рубрики: Управління освітою Вища освіта фывфывфыв: ринок освітніх послуг Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Z99 Іщенко, Тетяна. Особливості та проблеми національної вищої освіти [Текст] / Т. Іщенко, М. Хоменко> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2011. - N 11. - С. 7-14 . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта в Україні--якість освіти фывфывфыв: ринок освітніх послуг -- ринок праці -- замір залишкових знань Доп.точки доступа: Хоменко, Микола Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Дмитрієв, Валерій. Маркетингова стратегія ВНЗ / Валерій Дмитрієв> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 1. - С. 57-62 : рис. - Бібліогр.: 13 назв. Рубрики: вища освіта--управління фывфывфыв: ринок освітніх послуг -- вищий навчальний заклад -- управління -- маркетинг -- маркетингова стратегія -- аналіз ринкових можливостей -- стратегічний план -- комерційна діяльність -- система менеджменту -- критерії успішності маркетингової стратегії Аннотация: У статті пропонується комплекс маркетингових заходів, які допоможуть підвищити стійкість і конкурентоспроможність ВНЗ на ринку освітніх послуг і продуктів; визначено головну мету, зміст і спрямованість маркетингової стратегії ВНЗ. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Вітренко, Юрій. Взаємозв’язок освіти та зайнятості населення України в умовах ринкової економіки: пошук узгодженості [Текст] / Ю. Вітренко> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2013. - № 3. - С. 7-18 : табл. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта в Україні--Національна рамка кваліфікацій Вища освіта в Україні--ринок праці фывфывфыв: освітня діяльність -- зайнятість населення -- державне замовлення -- ринок освітніх послуг -- система національних рахунків -- класифікатор видів економічної діяльності -- ринки праці -- Національна рамка кваліфікацій -- підготовка кадрів Аннотация: Розкривається роль Національної рамки кваліфікацій як дієвого інструменту подолання неузгодженості розвитку освіти та визначення потреб ринку праці у кваліфікованих кадрах. Висловлюється переконання, що Національна рамка кваліфікацій повинна містити положення щодо необхідності узгодження класифікації галузей освіти (напрямів підготовки кадрів) із класифікатором видів економічної діяльності. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Б 35 Бебко, С. Перспективи розвитку ринку освітніх послуг України з урахуванням китайського досвіду [Текст] / С. Бебко> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2018. - N 3. - С. 62-70 . - ISSN 1682-2366
Китай--вища освіта фывфывфыв: ринок освітніх послуг -- освітні функції -- ключові тенденції Аннотация: У статті проаналізовано стан розвитку ринку освітніх послуг Китаю та виявлено особливості його функціонування. Показані ключові тенденції зростання ролі вишів у забезпеченні зростання економіки країни. Узагальнені теоретичні основи функціонування ринку освітніх послуг Китаю. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |