К 65 Константінова, Н. Психолого-педагогічний аналіз та оцінка якості проведення навчальних занять різних форм [Текст] / Н. Константінова> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 7. - С. 79-91 : табл. - Бібліогр.: 4 назв. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Навчання студентів--форми Навчання студентів--навчальні заняття--методологія фывфывфыв: система методичної роботи -- психолого-педагогічний аналіз -- компоненти навчального заняття -- контроль навчального заняття -- діагностичні аспекти -- форми навчання -- інноваційні методи -- методи навчання -- дидактичні можливості навчального заняття -- розвиваючі можливості навчального заняття -- виховні можливості навчального заняття -- навчальні заняття Аннотация: Розглядаються основні компоненти навчального заняття, види та цілі контролю навчального заняття; визначено роль взаємовідвідування навчальних занять у системі методичної роботи викладачів. Висвітлюються особливості психолого-педагогічного аналізу занять різних типів та форм, запропонований банк матеріалів для письмового аналізу. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |