Л 37 Левківський, Михайло Васильович. Історія педагогіки [Текст] : навчальний посібник / М. В. Левківський ; Міністерство освіти і науки України. - 3-е вид., перероб. та доп. - К. : Центр учбової літератури, 2008. - 190 с. - ISBN 978-966-364-554-4 (в пер.) : 36.00 грн.
РУБ 37(09)(075.3) Рубрики: виховання історія педагогіки України(загальна) фывфывфыв: розвиток освіти Доп.точки доступа: Міністерство освіти і науки України Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
К 26 Карпов, А. О. Трудности роста современного образования [Текст] / А. О. Карпов> // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2010. - N 7. - С. 65-72 Рубрики: Освіта фывфывфыв: РОЗВИТОК ОСВІТИ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Химинець, В. В. Інноваційно-гуманістичне спрямування сучасної освіти / В. В. Химинець> // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2010. - № 4. - С. 15-24. - Бібліогр.: 12 назв.
Рубрики: Освіта--сучасний стан Освіта--інновації післядипломна педагогічна освіта Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: розвиток освіти -- система освіти -- інтеграційні процеси -- завдання освіти -- трансформаційні процеси Аннотация: Розглянуті впливи трансформаційних і інтеграційних процесів на стан і розвиток освіти. Показано, що сучасна освіта насамперед повинна навчити особистість вчитись жити, тобто виробити свою позиції в житті, своє світосприйняття, вимогливе ставлення до себе і толерантне до інших, навчити вмінню діяти згідно поставленої перед собою задачі. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Ш 83 Шпарик, Оксана Михайлівна. Розвиток освіти у стародавньому Китаї : конфуціанська доба / О. М. Шпарик> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2011. - № 3. - С. 29-34. - Бібліогр.: 13 назв. Рубрики: Історія педагогіки в зарубіжних країнах Китай--освіта фывфывфыв: розвиток освіти -- освіта у Китаї -- китайське феодальне суспільство -- зміст освіти -- державна освіта -- моральне виховання -- всестанова освіта -- приватна освіта Аннотация: Стаття присвячена аналізу освітніх процесів у стародавньому Китаї історичного періоду Чуньцю (770-476 рр. до н.е.), досліджуються зміни, що відбулися у розвитку освіти протягом цього періоду, та з'ясовується вплив таких змін на подальший розвиток освіти у Китаї. Аналізуються провідні філософсько-педагогічні засади вчення одного з найяскравих мислителів цієї доби - Конфуція (551-479 рр. до н.е.). Доп.точки доступа: Конфуцій \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
П 19 Пастовенський, Олександр. Вплив громадських чинників на розвиток системи управління загальною середньою освітою / О. Пастовенський> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 11. - С. 5-9. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Освітня політика Управління освітою Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: громадські чинники -- діапазони впливу -- системи управління -- системи управління освіти -- моделі управління освітою -- моделі місцевого самоврядування -- моніторинги -- тендеції розвитку -- тенденції розвитку освіти -- освітня політика -- розвиток освіти -- планування розвитку освіти Аннотация: У статті визначено діапазони впливу громадських чинників на складові управлінського циклу. Запропоновано методику моніторингу тенденцій розвитку системи управління загальною середньою освітою - від державної до державно-громадської, громадсько-державної і громадської моделей. Виявлено взаємозв'язок між моделями управління загальною середньою освітою і моделями місцевого самоврядування - англосаксонською, континентальною та змішаною. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Х 17 Халімон, Н. М. Українська культура першої половини XVII століття. Розвиток освіти та літератури. Історія України. 8 клас [Текст] / Н. М. Халімон> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 9. - С. 16-22. Рубрики: Уроки історії України--культура та мистецтво Уроки історії України в 8 кл. фывфывфыв: графічний диктант -- літописання -- українська культура -- розвиток освіти -- розвиток літератури Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Р 88 Русанова, О. Історико-педагогічні аспекти розвитку системи освіти в Канаді / О. Русанова> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 1. - С. 82-88. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: освіта в зарубіжних країнах Канада--освіта фывфывфыв: освіта -- освіта в Канаді -- розвиток освіти -- історико-педагогічні аспекти -- педагогічні періоди -- викладачі -- викладачі іноземних мов Аннотация: Проаналізовано етапи та обгрунтовано педагогічні періоди формування й розвитку системи освіти Канади. Визначено педагогічні принципи становлення системи та основні закономірності інтеграції критеріїв відбору навчального матеріалу для підвищення фахової майстерності викладачів іноземних мов. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Б 91 Буренко, Валентина. Стратегічні напрями розвитку сучасної шкільної іншомовної освіти [Текст] / В. Буренко, В. Редько> // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 4. - С. 28-33. - Бібліогр.: 20 назв. Рубрики: Іноземні мови--зміст освіти--комунікативна діяльність Кафедра іноземних мов фывфывфыв: зміст освіти -- комунікативна діяльність -- розвиток освіти -- стратегічні напрями -- іншомовна освіта -- мовна особистість -- інтерактивні методи навчання -- діяльнісна форма навчання -- оновлення змісту навчання -- молодші школярі -- дидактичні принципи -- методичні принципи Аннотация: У статті розповідається про значення іноземної мови для учнів. Сучасна парадигма шкільної іншомовної освіти зорієнтована на таку орієнтацію навчання, яка забезпечує комунікативно-діяльнісний характер процесу оволодіння іноземною мовою в інтеграції з міжкультурним спрямуванням його змісту. Доп.точки доступа: Редько, Валерій Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : НМК іноз. мов (1) Свободны: НМК іноз. мов (1) |
Т 12 Табачник, Дмитро. Освіта - ключовий елемент забезпечення сталого розвитку [Текст] : виступ міністра освіти і науки України Дмитра Табачника на Загальних зборах НАПН України / Д. Табачник> // Педагогічна газета. - 2013. - N 4 (квітень). - С. 2. Рубрики: освіта в Україні фывфывфыв: розвиток освіти Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
П 64 Похресник, Анатолій. Освітньо-філософський аналіз особливостей сучасного стану і тенденцій зміни сфери навчання і виховання / Анатолій Похресник> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 1. - С. 69-74. - Бібліогр.: 10 назв. Рубрики: Освіта--філософія освіти фывфывфыв: філософія освіти -- національна освіта -- розвиток освіти -- соціалізація -- прогнозування майбутнього -- суспільство -- технологічний розвиток -- надвисокі технології -- первинна освіта -- вища освіта -- освітні послуги, термін -- криза виховання Аннотация: Наголошується на підвищенні суспільного значення ролі філософії освіти у виборі стратегії модернізації національної освітньої системи у XXI ст. Доведено необхідність ураховувати глобальні технологічні зміни, такі, як масова поява досконалих роботів і необмеженої кількості лекцій провідних науковців світу в Інтернеті. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
В 65 Войтова, Людмила. Розвиток освіти на Черкащині: спроба ретроспекції [Текст] / Л. Войтова> // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2013. - N 1. - С. 52-59. Рубрики: Краєзнавство--педагогічне краєзнавство Черкаська область--освіта фывфывфыв: розвиток освіти -- навчальні заклади Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВШ-3/2013/9 Журнал 2013г. N 9 Прес-служба МОН України інформує. - С.3-6 фывфыв: прес-конференція, Педагогічна Конституція України, співпраця університету з ученими Європи Зіньковський, Ю. Імператив сучасної парадигми вищої освіти / Ю. Зіньковський. - С.7- 19 фывфыв: реформи, модернізація, фундаменталізація освіти Левківський, К. Освіта України в соціально-економічному вимірі ХХІ століття / К. Левківський, Л. Івлєва. - С.20-29 фывфыв: розвиток освіти, освіта ХХІ століття, індекс людського розвитку Сухарніков, Ю. Проблема забезпечення інтероперабельності ринку праці та сфери освіти / Ю. Сухарніков. - С.30-60 : табл. фывфыв: інтероперабельність, соціальна відповідальність, суб’єкт діяльності Астахова, В. Недержавних навчальних закладів в освіті бути не може / В. Астахова. - С.61-67. - Бібліогр.: 3 назв. фывфыв: приватна освіта, недержавне фінансування, державні ВНЗ Бірченко, О. Оптимізація працевлаштування випускників у зоні актуалізованої відповідальності сучасного ВНЗ / О. Бірченко. - С.68-73 : табл. фывфыв: випускник вищого навчального закладу, опоптимізація працевлаштування, безробіття Сафонова, І. Модель філологічної підготовки педагогів до формування духовних потреб учнів: практико-психологічний аспект / І. Сафонова. - С.74-88. - Бібліогр.: 4 назв. : табл. фывфыв: духовні потреби, виховна превентивна діяльність, професійна підготовка майбутніх учителів Мікульонок, І. Стратити не можна помилувати, або Знову про взаємини викладачів і студентів / І. Мікульонок. - С.89-96. - Бібліогр.: 3 назв. фывфыв: викладач, студент, навчальний процес Овдійчук, Л. На міжнародній конференції у Рівному обговорили проблеми і перспективи літератури для дітей і юнацтва / Л. Овдійчук, О. Будугай. - С.97-102 : фот. фывфыв: міжнародна конференція, література для дітей, література для юнацтва Про затвердження Галузевої концепції розвитку неперервної педагогічної освіти. - С.103-113 фывфыв: Наказ МОН України, концепція розвитку, неперервна педагогічна освіта Удод, О. А. Перелік книг, яким надано гриф МОН України у липні 2013 року / О. А. Удод. - С.114-127 фывфыв: книги, гриф МОН України, перелік Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Л 37 Левківський, К. Освіта України в соціально-економічному вимірі ХХІ століття [Текст] / К. Левківський, Л. Івлєва> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 9. - С. 20-29 . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Освіта--організація освіти--сучасний стан освіти фывфывфыв: розвиток освіти -- освіта ХХІ століття -- індекс людського розвитку -- індекс рівня освіти -- інноваційний розвиток освіти -- підвищення якості освіти Аннотация: Висвітлюються нові перспективи розвитку освіти у ХХІ столітті та її значення для розвитку гармонійної людської особистості. Розкривається роль освіти як визначального чинника соціально-економічного розвитку країни. Доп.точки доступа: Івлєва, Л. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Р 69 Романчук, Г. Н. Стан науки і культури України 1917 - 1921 рр. Історія України. 10 клас [Текст] / Г. Н. Романчук> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 34/36. - С. 52-53. Рубрики: Уроки історії України в 10 кл. фывфывфыв: розвиток освіти -- розбудова вищої школи -- культурне будівництво -- розвиток науки Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
А 66 Андрущенко, Віктор. Європейський педагогічний досвід та національні традиції: гармонізація пріоритетів / Віктор Андрущенко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 3. - С. 5-11. - Бібліогр.: 13 назв. Рубрики: Вища освіта в Україні--ціннісні засади Вища освіта в Україні--євроінтеграція вища освіта в зарубіжних країнах Європа--вища освіта фывфывфыв: системи освіти -- загальносвітові тенденції -- освітні реформи -- управління освітою -- децентралізація -- національні особливості -- інновації в освіті -- навчання протягом життя -- рамки кваліфікацій -- європейська освіта -- громадянське виховання -- толерантність -- доступність освіти -- нова парадигма освіти -- розвиток освіти -- стратегічна програма розвитку -- аксіологія Аннотация: Аналізується процес реформування вищої освіти України; відзначається необхідність його узгодження із загальноєвропейськими і світовими нормами, напрацьованим досвідом. Підкреслюючи авторитет і значення європейських освітніх стандартів, автор наголошує, що орієнтація на них аж ніяк не означає відкидання вітчизняного педагогічного досвіду, який багато в чому може бути корисним і продуктивним для країн європейського простору освіти. Система освіти кожної з країн має свої національні особливості. Їх сутність визначається характером цінностей, сформованих народом і культурою впродовж історичного розвитку. Цивілізованою вважається система освіти, у якій національне корелюється із загальнолюдським, не випадає з історичного контексту, а розвивається разом з розвитком історії, цивілізації, культури. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
А 66 Андрущенко, Віктор. Герменевтика освіти : (спроба теоретичного аналізу) / Віктор Андрущенко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 4. - С. 5-9. - Бібліогр.: 3 назви. Рубрики: Освіта в Україні--філософія освіти фывфывфыв: закон про вищу освіту -- розвиток освіти -- сучасний філософсько-педагогічний дискурс -- виклики сучасного світу -- інформаційна революція -- освітня політика -- підготовка педагогічних кадрів -- Педагогічна Конституція Європи -- модернізація освіти Аннотация: Аналізуються проблеми та перспективи розвитку освіти в контексті нового Закону України "Про вищу освіту"; обґрунтовується, що основним питанням сьогодення для освіти є питання про зміну філософії й загальної архітектоніки освіти в системі викликів сучасного світу; автором розглядаються глобальні і локальні чинники, які формують виклики, аналізуються відповіді на них зміною філософської парадигми модернізації освіти. Глобалізація та інформаційна революція, війна і внутрішні негаразди, суперечності, труднощі змінюють світ так швидко, що педагоги не встигають осмислити ці зміни, осягнути їх філософію, перевести її на мову освітньої політики, а далі - на мову конкретних навчальних технологій. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Сухомлинська, О. В. Мета стратегії розвитку загальної середньої освіти [Текст] / О. В. Сухомлинська> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - N 4. - С. 11-14. Рубрики: Освіта в Україні--розвиток освіти фывфывфыв: розвиток освіти -- стратегія розвитку освіти -- загальна середня освіта Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Б 60 Биковський, Я. Презентація Стратегії розвитку позашкільної освіти / Я. Биковський> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2018. - № 5/8. - С. 76. . - ISSN 0131-6788
фывфывфыв: розвиток освіти -- позашкільна освіта -- стратегічний вектор Аннотация: Про презентацію документу "Стратегія розвитку позашкільної освіти" у Міністерстві освіти і науки України, учасників заходу-презентації, основні положення документу. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОДнв/2019/3 Журнал 2019г. N 3 Родименко, І. Корекційні прийоми реалізації індивідуального підходу в умовах спеціального навчання учнів з комплексними порушеннями / Ірина Родименко, Оксана Михайленко. - С.7–22. - Бібліогр.: 17 назв. : фото. фывфыв: індивідуальний підхід, корекційна робота, діти з порушеннями слуху Шевченко, В. Розвиток систем спеціальної освіти в Україні та Польщі / Володимир Шевченко. - С.23–34. - Бібліогр.: 14 назв. фывфыв: спеціальна освіта, історіографія, розвиток освіти Бужинецька, К. Психологічні бар’єри в навчанні дітей із затримкою психічного розвитку / Ксенія Бужинецька. - С.35–43. - Бібліогр.: 5 назв. фывфыв: психологічні бар’єри, затримка психічного розвитку, молодші школярі Орлов, О. Транскраніальна нейромодуляція в реабілітації та психологічному супроводі дітей з особливим освітніми потребами / Олег Орлов. - С.44–52. - Бібліогр.: 15 назв. фывфыв: мікрополяризація, нейромодуляція, психологічний супровід Шипелік, Т. Можливості дельфінотерапії у роботі з підлітками з порушеннями інтелектуального розвитку легкого ступеня / Тетяна Шипелік. - С.53–63. - Бібліогр.: 10 назв. : мал., табл. фывфыв: дельфінотерапія, інтелектуальний розвиток, підлітки Кобильченко, В. Адаптаційний потенціал особистості як внутрішній чинник успішної адаптації молодших школярів із порушеннями зору / Вадим Кобильченко. - С.64–75. - Бібліогр.: 8 назв. : рис. фывфыв: адаптивність, соціальна адаптація, адаптаційний потенціал Лещій, Н. Діагностика фізичного стану дітей молодшого шкільного віку зі складними порушеннями розвитку / Наталія Лещій. - С.76–83. - Бібліогр.: 7 назв. : табл. фывфыв: фізичний стан, діагностика, порушення розвитку Махновецька, І. Структура та зміст програми формування взаємовідносин старших дошкільників із синдромом Дауна / Ірина Махновецька. - С.84–94. - Бібліогр.: 4 назв. : табл. фывфыв: взаємовідносини, дошкільники, діти із синдромом Дауна Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |