> Шифр: П-Т./2005/6 Журнал 2005г. N 6 (Методика шифрування цифрових символів (субтест тесту Д. Векслера)) Методика шифрування цифрових символів (субтест тесту Д. Векслера). - С.1-128 фывфыв: розумовий розвиток, дитяча психологія, інтелект Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Методика шифрування цифрових символів (субтест тесту Д. Векслера) [Текстььь]> // Психолог. Тести. Роздатковий матеріал. - 2005. - N6(Методика шифрування цифрових символів (субтест тесту Д. Векслера)). - С. 1-128 . - ISSN 966-8651-
Рубрики: тести інтелект розумовий розвиток методики фывфывфыв: розумовий розвиток -- дитяча психологія -- інтелект Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Орап, М. Реалізація ідей В.О.Сухомлинського щодо розумового розвитку першокласників під час уроків навчання грамоти [Текстььь] / М. Орап> // Початкова школа : Науково- методичний журнал. - 2007. - N9. - С. 1-2 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--навчання грамоти Початкова школа--уроки української мови Початкова школа фывфывфыв: розумовий розвиток -- навчання грамоти Доп.точки доступа: Сухомлинський, Василь Олександрович \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
С 85 Структура взаимосвязей когнитивных характеристик и успешности в арифметике у дошкольников: кросскультурный анализ / С. Б. Малых [и др.]> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2012. - № 5. - С. 133-143. - Бібліогр.: 33 назв. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Психологія дошкільника--когнітивні функції Дошкільники--розумовий розвиток Росія--психологія--дитяча психологія Китай--психологія--дитяча психологія Киргизстан--психологія--дитяча психологія фывфывфыв: дитяча психологія -- арифметичні дії -- когнітивні функції -- дошкільники -- розумовий розвиток -- відчуття числа -- кроскультурні відмінності -- соціокультурні фактори -- генетичні фактори -- лінгвістичні фактори Аннотация: Представлено результати кроскультурного аналізу структури взаємозв'язків когнітивних характеристик і індивідуальних відмінностей успішності в арифметиці дітей старшого дошкільного віку Російської Федерації (російська популяція), Киргизької Республіки (киргизька і дунганска популяції) і Китайської Народної Республіки (китайська популяція). Доп.точки доступа: Малых, С. Б.; Тихомирова, Т. Н.; Жоу, С.; Мисожникова, Е. Б.; Давидова, Ю. А. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
К 17 Калошин, В. Ф. Как успешно развивать ребенка [Текст] / В. Ф. Калошин> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2013. - N 3. - С. 56-61. - Закінчення. Початок в № 2. - 2013.
Рубрики: Сім’я--розумовий розвиток дитини фывфывфыв: розумовий розвиток -- сімейна педагогіка Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
А 39 Акимова, М. К. Коррекционно-развивающие программы для детей [Текст] / М. К. Акимова, В. Т. Козлова> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 6. - С. 47-55
Рубрики: Корекційно-розвивальна програма--діти--мисленнєва діяльність фывфывфыв: розумовий розвиток -- психодіагностика дітей -- психологія навчання Доп.точки доступа: Козлова, В.Т. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
А 39 Акимова, М. К. Коррекционно-развивающие программы для детей [Текст] / М. К. Акимова, В. Т. Козлова> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 5. - С. 60-65 Рубрики: Корекційно-розвивальна робота--діти Психологія навчання--діти фывфывфыв: розумовий розвиток -- психодіагностика дітей -- психологія навчання Доп.точки доступа: Козлова, В.Т. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
А 39 Акимова, М. К. Коррекционно-развивающие программы для детей [Текст] / М. К. Акимова, В. Т. Козлова> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 8. - С. 65-72. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Корекційно-розвивальна робота--діти фывфывфыв: розумовий розвиток -- психодіагностика дітей -- психологія навчання Доп.точки доступа: Козлова, В.Т. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Я 77 Ярошевская, С. В. Точность оценки ума окружающих в зависимости от уровня интеллекта оценивающего [Текст] / С. В. Ярошевская> // Вопросы психологии : Научный журнал. - 2013. - N 6. - С. 69-77. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Інтелект--психологія фывфывфыв: розумовий розвиток -- інтелект -- імпліцитні уявлення Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Бондар, Людмила. В. О. Сухомлинський про підручник як засіб розумового розвитку молодших школярів / Л. Бондар> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 7. - С. 42-46. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Педагогіка України--персоналії педагогів Молодші школярі--розумовий розвиток фывфывфыв: початкова освіта -- розумове виховання -- розумовий розвиток -- підручники -- виховна система -- дитяча бібліотека -- індивідуальні інтереси Аннотация: У статті висвітлено теоретично обгрунтовані й перевірені практикою ідеї В. О. Сухомлинського про підручник як засіб розумового розвитку молодших школярів, показано новаторство і значущість його педагогічних положень, зокрема для сучасної початкової школи. Доп.точки доступа: Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Калініченко, Людмила. Ідеї Олександра Скрипченка про формування творчого мислення молодших школярів [Текст] : (друга половина 1950-х - 1980-ті рр.) / Л. Калініченко> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 5/6. - С. 66-71. - Бібліогр.: 18 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Початкова школа--формування мислення учнів педагоги України фывфывфыв: зміст початкової освіти -- молодший шкільний вік -- розумовий розвиток -- творче мислення -- українські педагоги Аннотация: У статті висвітлено психолого-педагогічні погляди О. Скрипченка (1921 - 2007) на шляхи формування творчого мислення молодших школярів. Доп.точки доступа: Скрипченко, Олександр Васильович (доктор психологічних наук, професор, Почесний член АПН України, Заслужений працівник народної освіти УРСР, учасник Великої Вітчизняної війни ; 1921-2007) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Б 24 Баранюк, Ірина. Василь Сухомлинський про гармонію емоційно-образного та логіко-розумового у вихованні дитини / І. Баранюк> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 3/4. - С. 46-50 : фотогр. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788
фывфывфыв: українські педагоги -- виховання дитини -- Павлиська школа -- розумовий розвиток -- образне мислення -- виховання красою Аннотация: Автор статті розкриває особливості педагогічної системи В. Сухомлинського щодо поєдніння емоційно-образного та логіко-розумового виховання дітей. Доп.точки доступа: Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 17 Калініченко, Людмила. Ідеї Олександри Савченко про вплив пізнавальної активності та самостійності на формування творчого мислення молодших школярів (1970–1990-ті рр.) / Л. Калініченко> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 5/6. - С. 26–30. - Бібліогр.: 11 назв. . - ISSN 0131-6788
педагоги України фывфывфыв: розумовий розвиток -- пізнавальна самостійність -- пізнавальна активність -- творче мислення -- учні початкової школи -- українські педагоги 20 ст. Аннотация: У статті висвітлено погляди О. Савченко на формування творчого мислення молодших школярів . Розкрито тлумачення вченою понять "творче мислення", "пізнавальна активність", "пізнавальна самостійність". Доп.точки доступа: Савченко, Олександра Яківна (учений у галузі загальної педагогіки і дидактики початкової школи, автор педагогічної системи формування пізнавальної самостійності молодших школярів ; 1942 р. н.) \о ней\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 21 Карабаєва, І. Визначаємо рівень предметно-практичної компетенції старших дошкільників / Ірина Карабаєва> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 4. - С. 29–32. - Зміст: Показники сформованості ; Методика дослідження ; Додаток 1 : Картки до ігрової діагностичної методики "Я і Світ" ; Додаток 2 : Протокол оцінювання рівня сформованості прекдметно-практичної компетенції дитини старшого дошкільного віку ;
Рубрики: Дошкільна освіта--педагогічні дослідження Дошкільне виховання--розумове виховання фывфывфыв: дошкільна педагогіка -- педагогічні дослідження -- розумовий розвиток -- предметно-практична компетентність -- сформованість -- методика дослідження -- діагностичні методики -- Я і Світ, ігрова діагностична методика -- протокол оцінювання -- старший дошкільний вік Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2018/12 Журнал 2018г. N 12 Демиденко, Т. В. Кому і чому важко дається математика : [про ефективні шляхи навчання дітей з діскалькулією та акалькулією в умовах інклюзивного навчання] / Т. В. Демиденко. - С.2–5. - Бібліогр.: 3 назви. : фот. фывфыв: діскалькулія, акалькулія, інклюзивне навчання Нікуліна, С. М. Лісовий гість : самопідготовка для учнів 5-го класу з вадами розумового розвитку / С. М. Нікуліна. - С.6–10 : мал. фывфыв: діти з вадами розумового розвитку, математика, українська мова Гайтина, Л. Г. Приставка : урок русского языка в 6-м классе для учащихся с легкой умственной отсталостью / Л. Г. Гайтина. - С.11–12 : фот. фывфыв: діти з легкою розумовою відсталістю, уроки російської мови, префікс Денисенко, Л. А. Відкрита самопідготовка у 8-му класі для учнів із затриманням психічного розвитку : [розробка занять самопідготовки з української мови на тему "Речення зі звертаннями і вставними словами" і зарубіжної літератури на тему "Роберт Л. Стівенсон"] / Л. А. Денисенко. - С.13–16 : мал., фот. фывфыв: домашня робота, українська мова, зарубіжна література Андрущенко, Н. П. Матеріали для аудіювання [з української мови] для учнів 1-го класу спеціальної загальноосвітньої школи / Н. П. Андрущенко. - С.17–21 : фот. фывфыв: активізація пізнавальної діяльності, утворення нових слів, розвиток аудіативних навичок Губар, О. М. Діагностичний інструментарій визначення рівня розумового розвитку дитини 1-го року навчання в школі : [зразки занять на два діагностичні тижні з розвитку мовлення, письма, рухів та орієнтиру в просторі; заняття з лічби, читання, конструювання, аплікації, самообслуговування, малювання] / О. М. Губар, К. В. Самолюк. - С.22–29. фывфыв: розумовий розвиток, учні 1 класу, діагностика Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Губар, О. М. Діагностичний інструментарій визначення рівня розумового розвитку дитини 1-го року навчання в школі [Текст] : [зразки занять на два діагностичні тижні з розвитку мовлення, письма, рухів та орієнтиру в просторі; заняття з лічби, читання, конструювання, аплікації, самообслуговування, малювання] / О. М. Губар, К. В. Самолюк> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 12. - С. 22–29. Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання--діагностика розумового розвитку фывфывфыв: розумовий розвиток -- учні 1 класу -- діагностика Доп.точки доступа: Самолюк, К. В. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2019/1 Журнал 2019г. N 1 Гришина, І. І. Сила слова : [вступне слово директора видавничої групи "Основа" про результати анкетування передплатників] / І. І. Гришина. - С.2–3. : іл. фывфыв: анкетування, передплатники, відгуки Шевченко, О. В. Особливості опанування основ геометричних знань учнями з легкою розумовою відсталістю / О. В. Шевченко, О. В. Однолєткова. - С.4–9. - Бібліогр.: 5 назв. : фотогр. фывфыв: геометрія, методика викладання, геометричні фігури Наказна, К. В. Використання нетрадиційних уроків у навчально-виховному процесі в закладах для дітей із порушеннями інтелектуального розвитку / К. В. Наказна. - С.10–13. - Бібліогр.: 3 назв. : фотогр. фывфыв: нетрадиційні уроки, уроки-проекти, уроки-ігри Книщук, Т. І. Використання ґудзикотерапії в роботі з особливими дошкільниками / Т. І. Книщук. - С.14–17. - Бібліогр.: 7 назв. : фотогр. фывфыв: гудзикотерапія, розвивальні ігри, корекційні ігри Михайлова, Л. В. Слова, близькі за значенням (синоніми) : [урок з української мови для учнів 3-го класу з особливими освітніми потребами] / Л. В. Михайлова. - С.18–19. : іл. фывфыв: українська мова, методика викладання, синоніми Куст, С. М. Свято української казки : [позакласний захід для учнів 1-го класу з особливими освітніми потребами] / С. М. Куст. - С.20–21. : іл. фывфыв: свята, позакласні заходи, казки Комбарова, А. О. Графіка. Інструменти графічного редактора. Заливка. Палітра : [урок інформатики для дитини 1-го року навчання з розладами аутичного спектра] / А. О. Комбарова. - С.22–23. - Бібліогр.: 8 назв. : іл. фывфыв: інформатика, графічний редактор, графіка Губар, О. М. Діагностичний інструментарій визначення рівня розумового розвитку дитини 1-го року навчання в школі / О. М. Губар, К. В. Самолюк. - С.24–31. - Бібліогр.: 8 назв. : іл. фывфыв: розумовий розвиток, діагностика, молодші школярі Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Губар, О. М. Діагностичний інструментарій визначення рівня розумового розвитку дитини 1-го року навчання в школі [Текст] / О. М. Губар, К. В. Самолюк> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2019. - N 1. - С. 24–31 : іл. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: Діти з особливими потребами--діагностичне обстеження фывфывфыв: розумовий розвиток -- діагностика -- молодші школярі -- учні з особливими освітніми потребами Доп.точки доступа: Самолюк, К. В. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Бех, Іван Плекаємо особистість: у діалозі з В. Сухомлинським [Текст] / іван Бех> // Дошкільне виховання. - 2020. - № 11. - С. 3-5 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--персоналії педагогів фывфывфыв: співпраця з батьками -- особистість дитини -- духовне життя дитини -- розумовий розвиток Аннотация: Розмірковуючи над тим, як плекати особистість дитини і будувати особистісно орієнтований освітній процес, неодмінно варто звернутися до наукової спадщини видатного педагога-гуманіста Василя Сухомлинського. Як пов’язані із сучасністю ідеї, висловлені понад пів сттоліття тому, розмірковує знаний науковець. Доп.точки доступа: Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |