Ляшенко, О. І. Середня освіта у вимірі європейського освітнього простору / О. І. Ляшенко> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 1. - С. 25-28 : рис. - Бібліогр.: 4 назви. Рубрики: Середня освіта--європейський освітній простір фывфывфыв: середня освіта -- рівні освіти -- початкова освіта -- базова освіта -- повна середня освіта -- обов’язкова освіта -- тривалість навчання Аннотация: Подано узагальнений аналіз структури й тривалості загальної середньої освіти в країнах Європейського Союзу відповідно до Міжнародної стандартної класифікації освіти, ухваленої Генеральною Асамблеєю ЮНЕСКО у 2011 р. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Рекомендації методологічного семінару > // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 1. - С. 60-62. Рубрики: Освіта--Міжнародна стандартна класифікація освіти фывфывфыв: методологічний семінар -- Міжнародна стандартна класифікація освіти -- рівні освіти -- освітні програми Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
З-14 Загоруйко, В. І. Право на освіту в Україні. Правознавство. Практичний курс. 9 клас [Текст] / В. І. Загоруйко> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 13. - С. 19-23. Рубрики: Уроки правознавства. Практичний курс. 9 клас фывфывфыв: право на освіту -- доступність освіти -- безоплатна освіта -- рівні освіти -- громадське самоврядування в освіті Аннотация: На уроці було ознайомлено учнів з правом на освіту, системою освіти в Україні; сформовано розуміння потреби в постійній освіті та самоосвіті, привито повагу до навчання, бажання брати участь у громадському самоврядуванні закладів освіти. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Л 83 Луговий, В. І. Зв’язок складності та самостійності в освіті / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 4. - С. 50-58. - Бібліогр.: 31 назв. . - ISSN 2304-0629 Рубрики: Освіта в Україні--система освіти Освітні програми--складність фывфывфыв: освітні кваліфікації -- рівні освіти -- кваліфікаційні рівні Аннотация: У статті розкрито педагогічний закон зв’язку складності й самостійності в сучасній освіті, який свідчить про зростання самостійності в навчанні з підвищенням складності опановуваних освітніх програм/кваліфікацій. Доп.точки доступа: Таланова, Ж. В. (д-р пед. наук, доц., зав. відділу Ін-ту вищ. освіти НАПН України) Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |