Ш 78 Шолохова , Наталія Сергіївна. Формування когнітивних умінь учнів 7-8 класів у процесі вивчення фізики за інтерактивними технологіями [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія і методика навчання фізики / Н. С. Шолохова ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова , 2006. - 20 с. -
Рубрики: викладання фізики інтерактивні технології автореферати дисертацій--фізика--методика викладання фывфывфыв: когнітивні вміння -- полікомпонентна система -- самоосвітня діяльність -- навчальне середовище Доп.точки доступа: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Экземпляры всего: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
С 71 Співаковська, Є. О. Формування самоосвітньої компетентності у студентів філологічних спеціальностей засобами інформаційно-комунікаційних технологій [Текст] / Є. О. Співаковська> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 1. - С. 27-29. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Комп’ютерні технології--вища школа Студенти--самоосвітня компетентність фывфывфыв: компетентність -- самоосвітня компетентність -- самоосвіта -- самоосвітня діяльність -- інформаційно-комунікаційні технології -- мультимедія-інтернет -- трисуб’єктна педагогічна система Аннотация: Стаття присвячена актуальній проблемі сучасної педагогічної освіти - формуванню у студентів філологічних спеціальностей самоосвітньої компетенції під час вивчення творчості В. Шекспіра за допомогою засобів інформаційно-комунікаційних технологій, а саме мультимедія-інтернет енциклопедії "Шекспір та його творчість крізь призму епохи Відродження". Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВШ-3/2012/11 Журнал 2012г. N 11 Прес-служба МОНМС України інформує. - С.3-6 фывфыв: Кримський інженерно-педагогічний університет, конференція, співпраця систем вищої освіти Сухарніков, Ю. Суть поняття learning outcomes у вищій освіті України / Ю. Сухарніков. - С.7-24 : табл. фывфыв: учіння, результати учіння, навчання Пендзей, І. Організація навчального процесу з курсу "Новітня історія країн Західної Європи і Америки (1918-1945)" відповідно до вимог Болонської системи навчання / І. Пендзей. - С.25-35 : табл. фывфыв: Болонський процес, кредитно-модульна схема організації навчального процесу, 100-бальна шкала оцінювання знань Якубов, Ф. Трансформація парадигми підготовки сучасного інженера - імператив інноваційної економіки / Ф. Якубов [и др.]. - С.36-43 Другие авторы: Абдулгазіс У., Большаков А., Марковська О. фывфыв: вища технічна освіта, технічна творчість, винахідництво Артюх, С. Один зі шляхів суттєвого підвищення ефективності системи вищої освіти України / С. Артюх, О. Лазуренко, К. Махотіло. - С.44-48 фывфыв: вища освіта, якість освіти, зміст освіти Башнянин, Г. Соціопсихологічні аспекти контролю і діагностики інтенсивних методів навчання та перспективи їх впровадження у навчальний процес ВНЗ / Г. Башнянин, П. Мисловський. - С.49-63 : табл. фывфыв: інформаційний поступ, інтелектуальна еліта, інтенсивні методи Чернігівська, Н. Проблема готовності майбутніх учителів іноземної мови до самоосвітньої діяльності: визначення критеріїв, показників та рівнів / Н. Чернігівська. - С.64-70 : табл. фывфыв: критеріальна база готовності, показник, самоосвітня діяльність Галиця, О. Безмашинний програмований метод і його застосування у навчальному процесі ВНЗ / О. Галиця. - С.71-76 фывфыв: контроль знань студентів, безмашинний програмований метод, тестові системи Іванова, О. Методи та прийоми активізації пізнавальної діяльності студентів як один із чинників підвищення мотивації навчання / О. Іванова. - С.77-82 фывфыв: пізнавальна діяльність, активне навчання, безперервна освіта Шрайберг, Я. Інтеграція бібліотек в інформаційне суспільство, яке розвивається: що нас чекає попереду? / Я. Шрайберг. - С.83-119 : il. фывфыв: інформаційне суспільство, публічні бібліотеки, вузівські бібліотеки Удод, О. А. Перелік книг, яким надано гриф МОНМС України / О. А. Удод. - С.120-127 фывфыв: книги, підручники, гриф МОНМС України Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Ч-49 Чернігівська, Н. Проблема готовності майбутніх учителів іноземної мови до самоосвітньої діяльності: визначення критеріїв, показників та рівнів [Текст] / Н. Чернігівська> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2012. - N 11. - С. 64-70 : табл. - Бібліогр.: 4 назв. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: майбутній вчитель іноземних мов Самоосвіта дорослих фывфывфыв: критеріальна база готовності -- показник -- самоосвітня діяльність -- європейська шкала трансферу кредитів Аннотация: Наводяться підходи до визначення критеріїв, показників та рівнів готовності майбутнього вчителя іноземної мови до самоосвітньої діяльності. Встановлено відповідність рівнів європейській шкалі трансферу кредитів. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 11 Кіндрат, І. Мотивація до самоосвіти як умова професійного розвитку педагогів / Інна Кіндрат> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 11. - С. 4–11. - Зміст: Сучасні аспекти професійного розвитку ; Місце самоосвіти в системі методичної роботи ; Мотивація до самоосвіти: методи, прийоми ; Перетворення самоосвіти з пасивної форми на активну ; Додаток 1 : Шляхи професійного розвитку : анкета для педагогів ; Додаток 2 : Педагогічні читання "Духовно-патріотичне виховання дітей крізь призму педагогічної спадщини минулого" : алгоритм підгот. та проведення за методом "ажурної пилки" ; Додаток 3 : Педагогічні читання "Педагогічна симфонія Януша Корчака" : алгоритм підгот. й проведення за методом створення інтелектуальних карт.
Дошкільне виховання--духовно-моральне виховання фывфывфыв: дошкільні навчальні заклади -- методична робота -- педагоги -- вихователі -- самоосвіта -- самоосвітня діяльність -- педагогічні читання -- професійний розвиток -- анкетування педагогів -- духовно-патріотичне виховання -- ажурна пилка, метод -- алгоритм -- підготовки -- створення інтелектуальних карт, метод Аннотация: У статті йдеться про: місце самоосвіти у системі методичної роботи дошкільних навчальних закладів; мотивацію педагогів до самоосвіти; перетворення самоосвіти з пасивної на активну форму роботи. Вміщено алгоритми підготовки й проведення педагогічних читань. Доп.точки доступа: Корчак, Януш (польський лікар, педагог, гуманіст ; 1878(1879)-1942) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Н 15 Навчаймося дистанційно: інтелектуальні карти в професійному житті педагога> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 3. - С. 4–10. - Зміст: Завдання навчального курсу ; Навчально-тематичний план ; Додаток 1 : Введення в тему курсу ; Додаток 2 : Реєстраційна форма слухача курсу.
фывфывфыв: дистанційні курси -- інтелектуальні карти -- самоосвіта вихователів -- професійна діяльність -- самоосвітня діяльність -- навчально-тематичний план -- заклади дошкільної освіти -- підвищення кваліфікації Аннотация: У статті йдеться про дистанційний курс "Інтелектуальні карти в освітньому процесі, самоосвіті та управлінні", розроблений спеціально для педагогів і психологів системи освіти, зокрема для керівників та вихователів-методистів закладів дошкільної освіти. Автор курсу Інна Кіндрат. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Мережка, О. М. Управління самоосвітньою діяльністю вихователя [Текст] / О. М. Мережка> // Завуч. Усе для роботи : науково-методичний журнал. - 2018. - N 17/18. - С. 46-48. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі--самоосвіта фывфывфыв: самоосвіта вихователів -- самоосвітня діяльність -- принципи організації самоосвіти -- керівники ДНЗ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |