Мушинський, В. П. Психологічний портрет учителя (тести для педагогів) [Текстььь] / В. П. Мушинський> // Бібліотека журналу "Управління школою" : Книжковий додаток до журналу "Управління школою". - 2005. - N9(Туріщева Л. В. Психологія управління. Мушинський В. П. Психологічний портрет вчителя). - С. 69-155. . - ISSN 966-333-2
Рубрики: Психологія вчителя психодіагностика методики психологічне здоров’я Конфлікти Вчителі--оцінка діяльності вчителя фывфывфыв: діагностичні методики -- особистість вчителя -- організаторські здібності -- емпатія -- комунікативна толерантність -- професійне вигорання -- тривожність -- поведінка в екстремальних ситуаціях -- конфлікти -- саморозвиток вчителя -- оцінка діяльності вчителя Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Б 30 Баханов, К. О. Здатність до саморозвитку [Текст] / К. О. Баханов> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 1. - С. 7 Рубрики: Вчителі--професійна підготовка--тренінги Професійна підготовка вчителів--тренінги фывфывфыв: тренінг для вчителя -- саморозвиток вчителя Аннотация: В рубриці "Тренінг для вчителя" представлено матеріал, який допоможе вчителю оцінити свої професійні якості, визначити рівень їхньої сформованості та надасть рекомендації щодо їх покращення. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Завалевський, Юрій. Деякі аспекти формування основ професіоналізму вчителя / Ю. Завалевський> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 6. - С. 17-19. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Вчителі--професіоналізм Професійна майстерність педагога фывфывфыв: професійні знання -- компетентність -- педагогічне мислення -- педагогічна діяльність -- професійно-педагогічні здібності -- педагогічна техніка -- саморозвиток вчителя -- самовдосконалення вчителя -- функції вчителя Аннотация: У статті акцентується увага на ролі вчительства в розвитку нації. Наголошується, що професійно-педагогічна діяльність характеризується майстерністю та компетентністю, потребує постійного розвитку і саморозвитку. Автор виокремлює такі основні здібності до педагогічної діяльності, як комунікативність, перцептивні здібності, динамізм особистості, емоційна стабільність, оптимістичне прогнозування, креативність. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Z99 Єльникова, М. П. Управління розвитком педагогічної майстерності вчителів [Текст] / М. П. Єльникова> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 34/36(658-660). - С. 64–66. - Бібліогр.: 4 назви.
фывфывфыв: вчителі -- педагогічна майстерність -- професійна компетентність -- діагностико-технологічний підхід -- технологічна карта -- заклади загальної середньої освіти -- саморозвиток вчителя -- самовдосконалення вчителя -- науково-методична робота Аннотация: У статті розкрито управління розвитком педагогічної майстерності вчителів закладу загальної середньої освіти, які полягають у створенні системи науково-методичної роботи, яка б урахувала особливості кожного вчителя, створювала умови для підвищення професійної компетентності вчителів, мотивувала їх до саморозвитку й самовдосконалення. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |