К 79 Кремень, В. Г. Освіта і суспільство в парадигмі синергетичного мислення / В. Г. Кремень> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 2. - С. 5-11. - Бібліогр.: 9 назв. Рубрики: Філософія освіти--синергетичне мислення--парадигма синергетичного мислення Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: синергетика -- мислення -- інновації -- мислення -- лінійне мислення -- освіта -- творчість -- освіта -- філософія освіти -- синергетичне мислення -- парадигми синергетичного мислення Аннотация: Досліджено проблему синергетичного мислення як адекватного сучасності способу її пізнання й розуміння. Показано його переваги над традиційним, "лінійним" мисленням у контекстах вироблення стратегій розвитку як для суспільного поступу, так і для освітнього процесу, опредметнено в концепт суспільства знань. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Ш 79 Шопіна, М. О. Розвиток мислення дітей 5-9-ти років та підлітків [Текст] / М. О. Шопіна> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 9. - С. 60-72 Рубрики: Психологія дошкільника--розвиток мислення Психологія молодшого шкільного віку--розвиток мислення Психологія навчання--мислення фывфывфыв: вправи для розвитку мислення -- розвиток мислення дошкільників -- молодші школярі -- підлітки -- синергетичне мислення -- творче мислення -- діалектичне мислення Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |