М59 Микитюк, Галина Юріївна. Взаємини викладачів і студентів як чинник становлення особистості майбутнього вчителя [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. психол. наук : 19.00.07 - педагогічна та вікова психологія / Г. Ю. Микитюк ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2003. - 20 с. -
РУБ 88.840 Рубрики: психологія вищої школи психологія вчителя автореферати дисертацій--психологія фывфывфыв: взаємини викладачів і студентів -- психологічна компетенція -- соціальна перцепція -- особистісне зростання Доп.точки доступа: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Экземпляры всего: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Р 95 Рычкова, О. В. О мозговых основах социального познания, поведения и психической патологии: концепция "социальный мозг" - "за" и "против" / О. В. Рычкова, А. Б. Холмогорова> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2012. - № 5. - С. 110-125. - Бібліогр.: 78 назв. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Соціальне пізнання--поведінка--психічні патології фывфывфыв: соціальний мозок -- соціальна перцепція -- соціальне пізнання -- соціальна поведінка -- психічні патології -- сприйняття соціальних об’єктів -- мигдалина -- префронтальна кора -- вискові долі -- дзеркальні нейрони -- індивідуальна теорія психіки -- шизофренія -- культурно-історична теорія -- вищі психічні процеси Аннотация: Розглядається й аналізується поняття "соціальний мозок". Воно визначається як частина мозку, яка спеціалізується на сприйнятті соціальних об'єктів, опосередковує соціальні взаємодії і забезпечує їх здійснення. У даній статті наведені аргументи прихильників правомірності виділення цього поняття, засновані на даних мозкового сканування та вивчення патологічних станів. В якості одного з таких мозкових механізмів, що забезпечують уявлення про переживання і стан іншої людини, описана "система дзеркальних нейронів мозку". Доп.точки доступа: Холмогорова, А. Б. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Ч-74 Чмыхова, Е. В. Уровень образования как фактор привлекательности партнера противоположного пола / Е. В. Чмыхова, Д. Г. Давыдов> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2013. - № 5. - С. 44-53. - Библиогр.: 26 назв. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Соціальна психологія--гендер--вибір партнера фывфывфыв: атракція -- привабливість -- соціальна перцепція -- статевий вибір -- вибір партнера -- рівень освіти Аннотация: Буденна свідомість і теорія еволюційної психології приводять до висновку про вплив рівня освіти людини на його привабливість в очах партнерів протилежної статі. Передбачається, що жінки прагнуть до вибору більш освіченого партнера, в той час як для чоловіків зовнішній вигляд важливіше освіти. Доп.точки доступа: Давыдов, Д. Г. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Р 69 Романенко, О. В. Діагностика особистісних установок у системі психотерапевтичної роботи з дітьми дошкільного віку [Текст] / О. В. Романенко> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - N 9. - С. 9-13 Рубрики: Психологія дошкільника--психотерапевтична робота фывфывфыв: особистісна установка -- соціальна перцепція -- метод незакінчених оповідань -- моделі особистісних змін Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 84 Круглик, О. Домінантність слова в процесі розвитку міжособистісних відносин у людей з порушеннями слуху [Текст] / Оксана Круглик> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 3. - С. 64-73. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2312-2781
Люди з особливими потребами--порушення слуху фывфывфыв: міжособистісні відносини -- референтна група -- образ людини -- соціальна перцепція -- взаємовідносини -- поняття Аннотация: Розкрито значення формування абстрактних понять для вивчення проблеми діагностики і розвитку міжособистісних відносин у людей з порушеннями слуху, коли суб'єкти розглядають себе такими, які регулюють свою життєдіяльність у соціальній системі. Автор зазначає, що на основі складоритмічного принципу з увагою на моторний і перцептивний компоненти дитина з порушеннями слуху розуміє й усвідомлює образ слова для себе, яким в подальшому буде оперувати, як відомим їй поняттям. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |