В 72 Вольфовська, Тетяна. Технології продуктивних інтерпретацій політичної інформації як чинник розвитку неупереджених ставлень молоді [Текст] / Т. Вольфовська> // Соціальна психологія. Український науковий журнал. - 2011. - N 4. - С. 78-85. Рубрики: Соціалізація особистості Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи молодь України фывфывфыв: смислові ядра стереотипів -- стереотипізація -- соціальне навчання -- технології інтерпретації -- емпіричні дослідження -- образ політичного світу особистості Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
П 56 Пономаренко, Ольга. Педагогічні підходи до формування лідерських якостей майбутніх учителів у США / О. Пономаренко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 11. - С. 41-44 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Освіта в зарубіжних країнах Лідерство фывфывфыв: лідери -- лідерські якості -- формування лідерських якостей -- лідерство майбутніх вчителів -- соціальне навчання -- теорія соціального навчання -- кооперативне навчання -- рефлективне навчання -- підготовка учителів -- лідерські якості учителів Аннотация: У статті досліджено педагогічні підходи до формування лідерських якостей майбутніх учителів в університетах США. З'ясовано, що процес формування лыдерських якостей здебыльшого базуэться на теоріях соціального, кооперативного та рефлекторного навчання. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Чернышев, А. С. Социально-психолоческие условия становления субъективности малых груп : теоретико-экспериментальный подход / А. С. Чернышев> // Психол. журн. - 2012. - Т. 33, № 2. - С. 35-44. - Бібліогр.: 25 назв. . - ISSN 0205-9592 Рубрики: Психологія--психологія малих груп--суб’єтивність малих груп Кафедра психології фывфывфыв: суб’єкти -- групові суб’єкти -- соціальні середовища -- розвивальні соціальні середовища -- соціальне навчання -- соціально-психологічні структури -- експерименти -- природні експерименти -- природні формуючі експерименти -- психологія малих груп -- суб’єктивність малих груп Аннотация: Представлено теоретичні основи визначення соціально-психологічних умов, становлення малих груп як суб’єктів спільної діяльності, спілкування і відношень. Сформульовані та експериментально перевірені умови становлення суб’єктивності груп - розвиваючі соціальні середовища ("соціальні оази") і соціальна освіта, описано технології їх створення. Показано, що розвивальне соціальне середовище і соціальне навчання актуалізують потенційні можливості малих груп як суб’єктів спільної діяльності, психологічного впливу на індивідів і основну організацію. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |