Б 36 Бевзенко, Л. Соціальні інтереси: об’єкт і суб’єкт дослідження в контексті актуальної соціокультурної ситуації [Текст] / Л. Бевзенко> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2011. - N 1. - С. 3-23 . - ISSN 1563-3713 Рубрики: соціологія--методи досліджень Кафедра філософії та соціології фывфывфыв: соціальні інтереси -- контекстуальність -- постнекласична наука -- рефлексивність Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
В 54 Виходець, Олександр. Засади соціальних комунікацій у взаєминах співробітників видавництва / О. Виходець> // Вісн. Кн. палати : наук.-практ. журн. - 2013. - № 8. - С. 8-11. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 2076-9326 Рубрики: Видавнича справа--видавництво--співробітники фывфывфыв: соціальні інтереси -- соціальні фактори -- соціальні комунікації Аннотация: У статті аналізуються певні проблеми, пов'язані із взаєминами співробітників видавництва, та надаються обгрунтовані рекомендації щодо їхнього регулювання, що, у свою чергу, позитивно впливає на підвищення якості видавничої продукції. Имеются экземпляры в отделах: ІБв Экз. 1 (свободен) |